
Licencjat ze sztucznej inteligencji dla biznesu
CZAS TRWANIA
3 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Jun 2025
CZESNE
EUR 14 100 / per year
FORMACIE STUDIÓW
Nauka na odległość
Wstęp
Licencjat ze sztucznej inteligencji dla biznesu zapewnia studentom solidne podstawy w teorii i wykorzystaniu technologii AI, przygotowując ich do stosowania najnowocześniejszych narzędzi w operacjach w świecie biznesu. Program obejmuje podstawowe koncepcje sztucznej inteligencji, eksplorację umiejętności korzystania z danych, projektowanie produktów, głębokie uczenie się i robotykę, ucząc studentów, w jaki sposób można zintegrować te obszary ze zrównoważonymi praktykami, badaniami, inwestycjami i rozwojem biznesu, a także wieloma innymi dziedzinami. Studenci studiują także zasady odpowiedzialnej sztucznej inteligencji i socjologiczny wpływ sztucznej inteligencji.
Stopień przyznany
- Licencjat uniwersytecki wydany przez Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), uznany przez państwo uniwersytet w Hiszpanii.
- Licencjat uzyskany w EU Business School w Szwajcarii, która posiada międzynarodową akredytację ACBSP, IACBE i IQA oraz certyfikat eduQua.
- Uznany przez państwo tytuł licencjata (z wyróżnieniem) w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym uzyskany na London Metropolitan University w Wielkiej Brytanii
Korzyści ze studiów licencjackich
- Międzynarodowe środowisko uczenia się, które tworzy wielokulturowe zrozumienie
- Popraw umiejętności komunikacyjne, aby uzyskać bardziej skuteczne przywództwo
- Odwiedź wiodące firmy, aby zobaczyć, jak naprawdę działają firmy odnoszące sukcesy
Dlaczego cyfrowy
Edukacja cyfrowa to idealne rozwiązanie dla profesjonalistów poszukujących wysokiej jakości edukacji, którą można wygodnie dostosować do intensywnego trybu życia. Kampus cyfrowy oferuje międzynarodowe, elastyczne i praktyczne doświadczenie edukacyjne prowadzone przez doświadczonych naukowców, przedsiębiorców i liderów biznesu z całego świata.
Wygoda i elastyczność są najważniejsze. Chociaż studenci Digital Campus nie są ograniczeni do określonych lokalizacji lub sal lekcyjnych, nadal otrzymują tę samą jakość edukacji, co ich rówieśnicy w kampusie. Studenci mogą organizować naukę wokół swoich obowiązków zawodowych i osobistych. Mogą uczestniczyć w zaplanowanych seminariach internetowych z dowolnego miejsca na świecie lub oglądać nagrane sesje później, w dogodnym dla siebie czasie. Studenci mogą nawiązywać kontakt z wielokulturowymi kolegami z klasy z całego świata i uczestniczyć w opcjonalnych tygodniach na terenie kampusu w kampusach UE w Barcelonie, Genewie i Monachium.
Rekrutacja
Program
Liczba punktów: 240 ECTS
Program ten obejmuje podstawy sztucznej inteligencji z głównie koncepcyjnego i biznesowego punktu widzenia, pokazując, w jaki sposób te nowe technologie mogą pomóc w zdobyciu przewagi konkurencyjnej w świecie biznesu. Dowiesz się, jak sztuczną inteligencję można wykorzystać do usprawnienia procesów biznesowych, podejmowania lepszych decyzji oraz tworzenia nowych produktów i usług, jednocześnie badając odpowiedzialne, społeczne i etyczne implikacje sztucznej inteligencji. Kluczowe obszary sztucznej inteligencji, w tym uczenie maszynowe, głębokie uczenie się, przetwarzanie języka naturalnego i pojawiające się generatywne rozwiązania AI, zostaną zbadane w kontekście transformacji cyfrowej, analityki dużych zbiorów danych i obecnego krajobrazu biznesowego. Ten program przygotowuje Cię do zostania taktycznym i strategicznym liderem w opracowywaniu i wykorzystywaniu rozwiązań biznesowych opartych na sztucznej inteligencji.
1 rok
Semestr 1 (22 CH I 30 ECTS)
- Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Zarządzanie ludźmi i organizacjami
- Marketing i UX
- Wpływająca komunikacja
- Finanse i rachunkowość
- Innowacyjna technologia w biznesie
Semestr 2 (22 CH I 30 ECTS)
- Zarządzanie projektem
- Applied Data Analytics
- Ekonomia i przedsiębiorczość
- Odpowiedzialne zarządzanie
- Cyfrowe budowanie marki, kanały reklamowe i medialne
- Kreatywność i myślenie projektowe
Rok 2
Semestr 3 (22 CH I 30 ECTS)
- Logistyka i operacje
- Cyfrowy biznes
- Raportowanie i analizy finansowe
- Przedsiębiorczość i rozwój biznesu
- Podstawy biznesowe AI
- Pierwsze kroki z umiejętnością korzystania z danych, Big Data i wizualizacją
Semestr 4 (22 CH I 30 ECTS)
- Strategie w destrukcyjnym świecie
- Marketing w działaniu
- Metody badań biznesowych
- Zasady podejmowania decyzji w oparciu o sztuczną inteligencję
- Zarządzanie produktami AI i projektowanie
- Uczenie maszynowe i głębokie uczenie się w biznesie
Rok 3
Semestr 5 (22 CH I 30 ECTS)
- Kreatywne przypadki biznesowe
- Zarządzanie zmianami transformacyjnymi
- Innowacja w biznesie
- NLP, generatywna sztuczna inteligencja i robotyka w biznesie
- Sztuczna inteligencja w inwestycjach i rozwoju biznesu
- Zasady odpowiedzialnej sztucznej inteligencji
Semestr 6 (22 CH I 30 ECTS)
- Globalny biznes i strategia
- Projekt doradztwa biznesowego Część I
- Marketing we wszystkich kulturach
- Semestr 7 (22 CH I 30 ECTS)
- Rozwój przywództwa i zarządzania
- Projekt Doradztwa Biznesowego Część II
- Międzynarodowa przedsiębiorczość
Aby ukończyć studia, oprócz wymienionych kursów, studenci będą musieli także pomyślnie ukończyć następujące przedmioty, łącznie 22 CH | 30 ECTS:
- Tydzień zanurzenia w biznesie
- Seminaria doktorskie
- Przypadki końcowe: Biznes/Specjalizacja
- Rozprawa
Semestr 7 (22 CH I 30 ECTS)
- Doradztwo biznesowe i zarządzanie projektami
- Przywództwo w przedsiębiorczości
- Profesjonalne umiejętności miękkie
- Sztuczna inteligencja na rzecz zmian na konkurencyjnych rynkach
- Przyszłość sztucznej inteligencji w społeczeństwie, gospodarce i zrównoważonym rozwoju
- Badania i innowacje w branży sztucznej inteligencji
Wynik programu
- Zdobądź obecnie podstawy sztucznej inteligencji z głównie biznesowego punktu widzenia.
- Wykorzystaj najnowsze technologie AI, aby zyskać przewagę konkurencyjną w dynamicznym świecie biznesu.
- Wykorzystaj projekty i rozwiązania AI, aby usprawnić procesy biznesowe, podejmowanie decyzji i tworzenie produktów/usług.
- Zapoznanie się z kluczowymi obszarami AI (uczenie maszynowe i głębokie, NLP, generatywna AI itp.) w kontekście transformacji cyfrowej i Big Data.
- Zostań taktycznym i strategicznym liderem w opracowywaniu i wykorzystywaniu rozwiązań biznesowych opartych na sztucznej inteligencji.