OFICJALNY MISTRZ WCZESNEJ OPIEKI
Euroinnova International Online Education
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Atarfe, Hiszpania
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
12 months
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 6700 / per course
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Zapisz się na naszego oficjalnego mistrza na Uniwersytecie Antonio De Nebrija i rozszerz swoje możliwości znalezienia pracy, a także zwiększ zasługi i punkty w skalach opozycji, transferów, konkursów z tym oficjalnym mistrzem edukacji online. Nie czekaj dłużej, poproś o informacje. 100% online i zdobywaj punkty w opozycjach.
Ogólna charakterystyka
Podsumowanie profesjonalnych wyjść oficjalnej mistrzowskiej wczesnej opieki:
Wczesna opieka jest zdefiniowana jako zestaw interwencji skierowanych do populacji uczniów, ich rodziny i ich otoczenia, które mają na celu jak najszybszą reakcję na przejściowe lub stałe potrzeby przedstawiane przez dzieci z zaburzeniami rozwoju lub zagrożonych ich wystąpieniem , jak wskazano w Białej Księdze Wczesnej Opieki, przygotowanej przez Królewską Radę ds. Niepełnosprawności Ministerstwa Pracy i Spraw Socjalnych. Ta Biała Księga o Wczesnej Uwadze została opublikowana po raz pierwszy w 2000 roku i wymagała przygotowania 3 wydań oraz dystrybucji 8500 egzemplarzy, co jest oznaką dużego zapotrzebowania, które istnieje w tej sprawie dzisiaj. Dane zawarte w niniejszym raporcie zostały zaczerpnięte z 3. edycji Białej Księgi o wczesnej opiece z 2005 roku.
Cele oficjalnej mistrzowskiej wczesnej opieki:
Podstawowe kompetencje
- Posiadać i rozumieć wiedzę, która stanowi podstawę lub możliwość bycia oryginalnym w opracowywaniu i/lub stosowaniu pomysłów, często w kontekście badawczym.
- Aby uczniowie wiedzieli, jak zastosować zdobytą wiedzę i swoją zdolność do rozwiązywania problemów w nowych lub mało znanych środowiskach w szerszych (lub multidyscyplinarnych) kontekstach związanych z ich obszarem studiów.
- Aby uczniowie byli w stanie zintegrować wiedzę i stawić czoła złożoności formułowania osądów na podstawie informacji, które są niekompletne lub ograniczone, zawierają refleksje na temat odpowiedzialności społecznej i etycznej związanej ze stosowaniem ich wiedzy i osądów.
- Aby uczniowie wiedzieli, jak przekazywać swoje wnioski oraz wiedzę i ostateczne powody, które ich wspierają, wyspecjalizowanym i niewyspecjalizowanym odbiorcom w jasny i jednoznaczny sposób.
- Aby uczniowie posiadali umiejętności uczenia się, które pozwalają im kontynuować naukę w sposób, który będzie w dużej mierze samodzielny lub autonomiczny.
ogólnych umiejętności
- Zintegruj istniejące modele wczesnej opieki z kontekstem edukacyjnym.
- Ustanowienie narzędzi oceny i interwencji we wczesnej opiece.
- Włącz rodzinę w pracę wczesnej opieki.
- Zorganizuj wczesną opiekę w multidyscyplinarnym zespole.
- Zaplanuj projekt i organizację wczesnej opieki w kontekście edukacyjnym.
szczególne umiejętności
- Syntetyzuj obecne systemy i modele wczesnej opieki w kontekście edukacyjnym.
- Kompiluj i przeglądaj informacje o charakterze naukowym, krytycznie i autonomicznie, w odniesieniu do wczesnej opieki i projektowania skutecznych interwencji.
- Powiąż charakterystykę zaburzeń dziecięcych z procesem oceny i interwencji we wczesnej opiece.
- Sformułuj kryteria stosowania procedur wczesnej opieki.
- Ustal procedury oceny i diagnostyki wczesnej opieki.
- Projektowanie metod i narzędzi wczesnej interwencji.
- Zastosuj konkretne techniki oceny środowiska rodzinnego do pracy we wczesnej opiece nad dzieckiem.
- Opracowywanie, na podstawie danych empirycznych, planów poradnictwa i doradztwa w zakresie wczesnej opieki w środowisku rodzinnym.
- Zaplanuj konkretne strategie wczesnej interwencji dla zaburzeń ze spektrum autyzmu.
- Organizacja i koordynacja wczesnej opieki w zespole multidyscyplinarnym.
- Planować i organizować programy ewaluacji i interwencji w kontekście edukacyjnym.
- Wykorzystaj zdobytą w Mistrzu wiedzę do rozwijania, eksponowania i obrony pracy w obszarze Early Care.
Możliwości zawodowe oficjalnego mistrza wczesnej uwagi:
Ten tytuł magistra w zakresie wczesnej opieki umożliwia pracę jako specjalista w zakresie wczesnej opieki w: Ośrodkach i usługach wczesnej opieki i interwencji dla dzieci, inicjatywach publicznych, uzgodnionych, społecznych i/lub prywatnych. Ośrodki edukacyjne dla noworodków i szkół podstawowych oraz Ośrodki Edukacji Specjalnej. Społeczne, specyficzne i specjalistyczne usługi socjalne. Organizacje i instytucje nastawione na wczesne dzieciństwo. Ośrodki i gabinety psychopedagogiczne. Ośrodki neuropsychologii, fizjoterapii lub logopedii specjalizujące się we wczesnym dzieciństwie. Usługi doradcze dla ośrodków i usług skoncentrowanych na wczesnym dzieciństwie. Ośrodki Szkolno-Wychowawcze Szkoły z salami dziecięcymi Gabinety psychoedukacyjne Oddziały neonatologiczne w ośrodkach szpitalnych Oddziały pediatryczne w ośrodkach zdrowia Ośrodki rehabilitacji dziecięcej Ośrodki zabaw Ośrodki zabaw Żłobki Praca autonomiczna.
Na co przygotowuje Cię oficjalna mistrzowska wczesna opieka:
Uniwersyteckie studia magisterskie w zakresie wczesnej interwencji umożliwiają studentom ocenę dzieci, które wykazują zmiany w swoim rozwoju, w celu ustalenia, czy są kandydatami do programu wczesnej interwencji. Zostaną również przeszkoleni w zakresie opracowania programu Wczesnej Opieki w oparciu o przedstawiony przez dziecko deficyt rozwojowy. Studenci będą mieli umiejętności pracy zintegrowanej w multidyscyplinarnym zespole i traktując jako punkt odniesienia środowisko rodzinne dziecka. Student otrzyma tytuł magistra w zakresie wczesnej opieki nad dzieckiem na Uniwersytecie Antonio de Nebrija z 60 punktami ECTS. Ten uniwersytecki tytuł magistra w zakresie wczesnej opieki jest programem oczekującym na weryfikację przez ANECA.
Kto jest oficjalnym mistrzem wczesnej opieki, którego celem jest:
Osoby zainteresowane studiowaniem i uzyskaniem tytułu uniwersyteckiego magistra w zakresie wczesnej opieki nad dzieckiem na Uniwersytecie Antonio de Nebrija muszą spełnić wymagania nałożone przez obowiązujące prawo, z profilem wstępnym będącym absolwentem uniwersytetu lub równoważnym (absolwenci lub absolwenci), z pedagogiki, pedagogiki, psychologii (z wyróżnieniem lub specjalnością pedagogiczną) lub psychopedagogiki. Podobnie, biorąc pod uwagę przekrojowy charakter programu, ci studenci, którzy ukończyli studia magisterskie w zakresie szkolenia nauczycieli w zakresie ESO i matury, FP i nauczania języków lub posiadają Certyfikat Umiejętności Pedagogicznych (CAP), a także inni absolwenci i Absolwenci szkół wyższych, którzy uczą profesjonalistów lub pracują jako profesorowie w instytucjach edukacyjnych, szkołach biznesu lub uniwersytetach (w tym profesorowie doktoranckie w sektorze uniwersyteckim).