Mistrz we wczesnej opiece
Euroinnova International Online Education
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Atarfe, Hiszpania
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
820 hours
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
EUR 2380 / per course
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Weź tego Mistrza i zostań ekspertem we wczesnej opiece dzięki temu Mistrzowi Online. Dzięki temu szkoleniu zdobędziesz niezbędną wiedzę, aby móc oceniać i interweniować w różnych rzeczywistościach dzieci ze służby zdrowia, edukacji, rodziny i opieki społecznej.
Mistrz wczesnej opieki
Dzięki tej mistrzowskiej wczesnej opiece będziesz mógł dogłębnie dowiedzieć się, jak interweniować w populacji dzieci w wieku od 0 do 6 lat. Podstawowym celem tego innowacyjnego mistrza wczesnej opieki jest nauczenie się, jak zapobiegać zaburzeniom rozwojowym, a także opiekować się dziećmi, które na nie cierpią lub są na nie narażone.
Jakie są możliwości zawodowe mistrza wczesnej opieki?
Zapotrzebowanie na tego profesjonalistę jest coraz częstsze. Dzięki umiejętnościom i wiedzy, jaką daje Ci mistrz wczesnej opieki, będziesz mógł nabyć rozwój zdolności introspekcji, a także krytycyzmu, który pozwoli Ci rozwinąć karierę zawodową. Istnieje ogromna różnorodność możliwości zawodowych, jakie daje mistrz wczesnej opieki, wśród których wyróżniają się:
- Doradca w stowarzyszeniach i fundacjach zorientowanych na niepełnosprawność dzieci;
- Współpracownik instytucji i służb współpracujących w rozwoju i edukacji dziecka;
- specjalista AT w prywatnych konsultacjach;
- Doradca w ośrodkach organizacji programowych, ośrodkach pomocy społecznej dzieci;
- Niezależny współpracownik w różnych projektach edukacyjnych.
Są to jedne z głównych możliwości zatrudnienia na studiach magisterskich wczesnej opieki, dzięki którym można zdobyć niezbędne umiejętności w zakresie interwencji w rozwój dziecka, będąc w stanie pracować w psychopedagogicznym lub psychologicznym ośrodku opiekuńczym.
Zdobądź wykształcenie zawodowe poprzez stopień magistra wczesnej opieki z tym uniwersyteckim tytułem magistra, który pozwala również pracować w usługach socjalnych dla dzieci znajdujących się w sytuacjach ryzyka. Będziesz pracować ramię w ramię z pedagogami społecznymi.
Euroinnova posiada największą na rynku ofertę kursów i studiów magisterskich w najlepszej cenie.
Co to jest wczesna opieka?
Wczesna opieka dotyczy stu procent populacji dzieci w wieku od 0 do 6 lat, ich otoczenia i rodziny. Jego celem jest jak najszybsze zareagowanie na stałe lub przejściowe potrzeby dzieci z zaburzeniami rozwoju lub zagrożonych ich wystąpieniem.
Tylko procent osób z prawdziwymi sygnałami ostrzegawczymi o posiadaniu lub posiadaniu zaburzeń wymaga wczesnej interwencji.
Fazy wczesnego wykrywania zaburzenia:
- Profilaktyka pierwotna w celu ograniczenia ryzyka wystąpienia ewentualnych zmian.
- Profilaktyka wtórna mająca na celu zapobieganie ich cierpieniu u dzieci zagrożonych zaburzeniami.
- Profilaktyka trzeciorzędowa, która jest stosowana w przypadku dzieci niepełnosprawnych i koncentruje się na tym, aby te dzieci miały jak najlepszą jakość życia i osiągały jak największy rozwój.
Do jakich nieletnich skierowana jest wczesna opieka?
Opieka wczesnoszkolna skierowana jest do chłopców i dziewcząt z następującymi zaburzeniami rozwoju:
- Zaburzenia rozwoju języka.
- Zaburzenia rozwoju poznawczego.
- Zaburzenia ekspresji somatycznej.
- Zaburzenia emocjonalne
- Zaburzenia regulacji i zachowania
- Zaburzenia relacji i komunikacji.
Jakie są rodzaje zaburzeń?
- Zaburzenia rozwoju motorycznego
- Zaburzenia pochodzenia kręgosłupa
- Zaburzenia obwodowe
- Zaburzenia mięśniowo-kostne
- I tak dalej
- Zaburzenia widzenia
- Zaburzenia pochodzenia kręgosłupa.
- Zaburzenia obwodowe
- Zaburzenia mięśniowo-kostne
- I tak dalej
- Zaburzenia słuchu
- Przewodzenie lub transmisja
- Percepcyjna lub czuciowo-nerwowa
- Mieszany
- Cofosis
- Prelingual
- I tak dalej
- Zaburzenia psychomotoryczne
- Proste opóźnienie psychoruchowe
- Dynamiczne zaburzenia koordynacji
- Zaburzenia kontroli oddechowej
- I tak dalej
Co rozumiemy przez terapię behawioralną?
Terapia behawioralna to rodzaj leczenia psychologicznego wywodzący się z badań laboratoryjnych z podejścia behawioralnego.
Niektóre ze strategii stosowanych w terapii behawioralnej to:
- Kondycjonowanie klasyczne.
- Pozytywne warunkowanie instrumentalne
- Systematyczne znieczulanie.
- Szkolenie z rozwiązywania problemów.
- Asertywne szkolenie.
- Modelowanie
- Szkolenie samodzielne.
- Ukryte wymieranie i podnoszenie świadomości.
- Zatrzymanie myśli.
- Inokulacja stresu.
- Restrukturyzacja poznawcza.
- Celowanie sensoryczne i inne przyjemne czynności.
- Biofeedback.
W Euroinnova Business School oferuje wiele kursów szkoleniowych, aby dostosować się do trybu, który najbardziej Ci się podoba.W rzeczywistości tutaj pozostawiamy do Twojej dyspozycji kolejny tytuł magistra wczesnej uwagi powiązany z tematem.
Zdobądź wykształcenie zawodowe poprzez stopień magistra wczesnej opieki z tym uniwersyteckim tytułem magistra, który pozwala również pracować w usługach socjalnych dla dzieci znajdujących się w sytuacjach ryzyka. Będziesz pracować ramię w ramię z pedagogami społecznymi.
Skorzystaj z tej szansy i rozwijaj swoją karierę zawodową!
Ogólna charakterystyka
Podsumowanie możliwości zawodowych dla mistrza wczesnej opieki:
Early Care polega na zapobieganiu, wykrywaniu i interweniowaniu w sytuacjach problematycznych w rozwoju dziecka w celu zapewnienia fizycznego, psychicznego i społecznego dobrostanu dzieciom niepełnosprawnym, z zaburzeniami lub zagrożonym ich cierpieniem. Podobnie nauczyciel musi być przygotowany na stawienie czoła tym ewentualnym trudnościom w klasie i dlatego ważne jest, aby nabył niezbędne umiejętności obserwacji, zapobiegania i interwencji w problemach z zachowaniem dzieci. Ten Mistrz ma na celu dostarczenie nauczycielom wiedzy i narzędzi niezbędnych do projektowania i rozwoju działań profilaktycznych, optymalizacyjnych i kompensacyjnych, które ułatwiają odpowiednie dojrzewanie dzieci we wszystkich obszarach rozwojowych. Jeśli chcesz ukończyć studia z programem magisterskim z dyplomem wydanym przez uniwersytet, jest to najlepsza alternatywa. Dzięki naszym stopniom magisterskim możesz rozwijać swoje szkolenie w zakresie innowacji edukacyjnych, umiejętności psychomotorycznych, rozwoju dziecka itp. Dodatkowo dyplom uczelni z punktami ECTS, który otrzymasz, jest dyskontowany na egzaminach administracji publicznej i komisjach pracy. Skontaktuj się z naszym ośrodkiem studiów i poproś o szczegółowe informacje bez zobowiązań na temat dostępnych mistrzów związanych z dziedziną edukacji.
Cele mistrza wczesnej opieki:
Ten program magisterski z uznaniem uniwersyteckim i punktami ECTS oferuje studentom odpowiednie szkolenie w zakresie specjalizacji w dziedzinie edukacji, leczenia zaburzeń, które występują częściej we wczesnym wieku. W tym celu ustanawia się m.in. następujące cele:
- Poznaj zakres działań, populację docelową i główne modele teoretyczne we wczesnej opiece.
- Poznaj podstawowe wytyczne dotyczące diagnozy i interwencji u dzieci z zaburzeniami rozwoju z szerokiej i wielodyscyplinarnej perspektywy.
- Wyszczególnij wczesne oznaki różnych zaburzeń i trudności rozwojowych, aby umożliwić wczesne wykrycie i skuteczniejszą interwencję.
- Poznaj charakterystykę interwencji psychoedukacyjnej w zaburzeniach zachowania w dzieciństwie.
- Poznaj główne rodzaje zaburzeń zachowania, ich przyczyny i konsekwencje.
- Zrozumieć różne behawioralne i/lub poznawcze zabiegi i techniki, które można zastosować w dzieciństwie, a także zdobyć podstawową wiedzę na temat ich prawidłowego stosowania.
Możliwości zawodowe dla mistrza wczesnej opieki:
Po zakończeniu programu szkoleniowego dla tego stopnia magisterskiego, studenci uzyskają odpowiednie szkolenie, aby rozwijać swoją karierę zawodową w Ośrodkach Wczesnej Opieki, Ośrodkach Stymulacji, Szkołach dla Niemowląt, Szkole Podstawowej i Średniej wspieranych z funduszy publicznych lub prywatnych itp.
Na co przygotowuje Cię mistrz wczesnej opieki:
Ten Mistrz zapewni nauczycielowi niezbędną wiedzę, aby móc ocenić różne realia dzieci z opieki zdrowotnej, edukacyjnej, rodzinnej i społecznej. W ten sam sposób pozwoli Ci interweniować w sytuacjach, w których dziecko cierpi na pewne zmiany behawioralne i zidentyfikować rodzaj zaburzenia, na które cierpi, w celu zastosowania odpowiedniej terapii behawioralnej oraz przeanalizowania przyczyn i konsekwencji tego zaburzenia. Oprócz pomocy w ukończeniu studiów i poprawie rozwoju zawodowego, ten tytuł magistra umożliwia uzyskanie stopnia naukowego wydawanego przez uniwersytet i uznawanego za pomocą punktów ECTS, dzięki czemu jest to zatwierdzony kurs, który można oceniać na egzaminach konkursowych administracji publicznej i na giełdach pracy , z ważnością w całym kraju.
Kto jest mistrzem wczesnej opieki, którego celem jest:
Ten program magisterski jest skierowany do wyższych techników wczesnej edukacji, asystentów przedszkolnych, nauczycieli wczesnej edukacji, edukacji podstawowej, pedagogów społecznych, psychologów, pedagogów, psychopedagogów itp. i ogólnie każdy absolwent uniwersytetu zainteresowany pracą zawodową w dziedzinie nauczania lub każdy ojciec lub matka, którzy chcą nauczyć się technik stymulacji w młodym wieku. W ten sam sposób jest on skierowany do specjalistów ds. edukacji zainteresowanych szkoleniem wysokiej jakości, które pozwala im stawić czoła zmieniającej się rzeczywistości sal lekcyjnych i nowym umiejętnościom wymaganym do wykonywania ich zawodu. Ponadto są to mistrzowie, które są skierowane do wszystkich, którzy chcą uzyskać Zatwierdzony stopień uniwersytecki z kredytami ects, niemożliwymi do zniesienia w konkursach edukacyjnych.
Oficjalny charakter szkolenia:
Szkolenie to nie wchodzi w zakres oficjalnego szkolenia regulowanego (wczesna edukacja, edukacja podstawowa, szkolnictwo średnie, oficjalne szkolenie zawodowe FP, licencjat, stopień uniwersytecki, oficjalne studia magisterskie i doktoranckie). Jest to zatem szkolenie uzupełniające i/lub specjalizacyjne, mające na celu nabycie określonych umiejętności, zdolności lub predyspozycji o charakterze zawodowym, które mogą być ocenione jako zasługi w komisjach pracy i/lub egzaminach konkursowych, zawsze w ramach sekcji Szkolenia. i/lub Kształcenie ustawiczne, zawsze konieczne jest zapoznanie się z konkretnymi wymaganiami dotyczącymi oceny konkretnego publicznego banku pracy, do którego chcemy się ubiegać.