
Zarejestruj się przed 30 kwietnia, aby skorzystać z 15% zniżki.
Online France
CZAS TRWANIA
4 Weeks
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
30 Jun 2025
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
02 Jun 2025
CZESNE
EUR 780
FORMACIE STUDIÓW
Nauka na odległość
Wstęp
- Rodzaj studiów: 100% kurs online w języku angielskim
- Zapisz się do 30 kwietnia, aby skorzystać z 15% zniżki.
- Główny obszar: Marketing luksusowych
- Strefa czasowa sesji na żywo: czas środkowoeuropejski (CET), UTC + 01: 00
Kurs luksusowej strategii marketingowej
Odkryj strategię marketingową dotyczącą luksusu w kontekście globalnym, ze szczególnym uwzględnieniem francuskich marek luksusowych.
Ten kurs jest przeznaczony dla studentów, którzy chcą zrozumieć strategię marketingową luksusowych marek i chcą opanować narzędzia i strategie w dynamicznym i unikalnym sektorze luksusowym.
Celem tego kursu jest przekazanie studentom aktualnej wiedzy i praktycznego wglądu w rzeczywiste problemy, z którymi borykają się menedżerowie marek luksusowych.
Dzięki podejściu opartemu zarówno na wykładach, jak i warsztatach, studenci dowiedzą się, w jaki sposób główne marki luksusowe wzmacniają swoją atrakcyjność.
Omówione zostaną różnorodne kategorie produktów, aby dać uczniom jasny przegląd różnorodności luksusowych marek, w tym mody, akcesoriów i zapachów. Wiedza zdobyta podczas kursu zostanie zastosowana w projekcie innowacji luksusowych marek, którym będą zarządzać od A do Z jako zespół.
Kurs jest ambitny, wysoce interaktywny i wymaga poświęcenia, inicjatywy i ciężkiej pracy. Podobnie jak praca w zarządzaniu marką luksusową. Do współpracy z kolegami z klasy przy ćwiczeniach i projektach wymagane są duże umiejętności pracy zespołowej.
Ta klasa jest dostępna na całym świecie (w każdej strefie czasowej), ponieważ wszystkie kursy na żywo będą nagrywane, a następnie udostępniane uczniom przez cały czas.
Program
Zawartość kursu
Odkryj i poznaj luksusową strategię marketingową i zarządzanie marką, ze szczególnym uwzględnieniem francuskich luksusowych marek.
Lepiej zrozumiesz, co to znaczy tworzyć, budować i zarządzać luksusowymi markami. Rozwiniesz umiejętności analityczne i wykażesz się kreatywnością oraz myśleniem strategicznym. Wyłonisz się z praktycznym doświadczeniem w procesie proponowania innowacyjnych rozwiązań. Pod koniec kursu zrobisz pierwszy krok, aby zostać menedżerem marki luksusowej.
Wprowadzenie do marek luksusowych i luksusowych
- Poznaj pojęcie luksusu, dynamikę branży luksusowej, kluczowe trendy na rynku luksusowym i konsumpcję luksusu. Zapoznasz się także ze specyfiką marek luksusowych.
- Dowiedz się, jak tworzone, budowane i zarządzane są marki luksusowe.
Strategia luksusowego marketingu mix
- Odkryj, jak opracować luksusowy miks marketingowy, koncentrując się na specyfice produktów luksusowych, komunikacji i strategii sprzedaży detalicznej.
Stworzenie nowej luksusowej marki
- Zbadaj możliwości rynkowe i połóż podwaliny pod stworzenie nowej luksusowej marki poprzez zdefiniowanie celu konsumenckiego.
- Opracuj innowacyjną propozycję o dużym potencjale rynkowym.
Wynik programu
Cele nauczania
- Zrozumieć specyfikę luksusowych marek
- Zastosuj aktualne teorie i koncepcje strategii marketingu luksusowego i zarządzania marką.
- Zademonstruj umiejętność analizowania sytuacji marketingowych, identyfikowania kluczowych problemów i rekomendowania rozwiązań
- Rozwijaj możliwości rozwiązywania problemów za pomocą przykładów z życia wziętych, studiów przypadków i wyzwań marketingowych
- Ćwicz kreatywne i krytyczne myślenie, aby znaleźć innowacyjne rozwiązania
- Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych odpowiednich do pracy w marketingu