Krótki kurs online luksusowej strategii marketingowej
ESSCA School of Management - Online Programs
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online France
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
4 weeks
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 780
Termin składania wniosków
24 May 2024
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
27 May 2024
Wstęp
Informacje o kursie
Odwiedz nasza strone internetowa.
- Rodzaj studiów: 100% Kurs online w języku angielskim
- Data: 10 stycznia – 30 stycznia 2022
- Kredyty: 3 ECTS (1 kredyty amerykańskie, 6 CATS)
- Tempo: Mieszanka przygotowania synchronicznego/autonomicznego. Sesje na żywo będą nagrywane, dzięki czemu treści będą dostępne online dla studentów, kiedy najlepiej pasują do ich harmonogramów
- Warunki przyjęcia: 3 letnie studia wyższe (lub podobne) ukończone w dowolnej dyscyplinie
- Główny obszar: Marketing luksusowy
- Strefa czasowa dla sesji na żywo: czas środkowoeuropejski (CET), UTC+01:00
- Kredyt transferowy: Jeśli chcesz przenieść kredyt akademicki ESSCA Online Campus, uzyskaj pisemną zgodę od dziekana lub doradcy w swojej instytucji macierzystej przed letnią rejestracją w kampusie ESSCA Online Campus. Taka aprobata służy wyłącznie Twojej ochronie; nie jest to wymagane przez szkołę zimową w kampusie ESSCA Online, która nie może zatwierdzać kredytów do przeniesienia. Dostarczymy transkrypcję, aby oceny zostały przesłane do Twojej instytucji macierzystej
- Czesne: 15% zniżki na wczesne ptaszki dla wczesnych kandydatów
Zarejestruj się teraz na naszą sesję informacyjną na żywo.
Kurs Strategia Marketingu Luksusu
Odkryj strategię marketingu luksusu w kontekście globalnym, koncentrując się na francuskich markach luksusowych.
Ten kurs jest przeznaczony dla studentów, którzy chcą zrozumieć strategię marketingową marek luksusowych i chcą opanować narzędzia i strategie w dynamicznym i unikalnym sektorze luksusowym.
Ten kurs ma na celu dostarczenie studentom aktualnej wiedzy i praktycznego wglądu w rzeczywiste problemy, z którymi borykają się menedżerowie luksusowych marek.
Dzięki podejściu opartemu zarówno na wykładach, jak i warsztatach, studenci dowiedzą się, jak główne marki luksusowe wzmacniają ich atrakcyjność.
Omówione zostaną różnorodne kategorie produktów, aby dać uczniom jasny przegląd różnorodności luksusowych marek, w tym mody, akcesoriów i zapachów. Wiedza zdobyta podczas kursu zostanie zastosowana w projekcie innowacji luksusowych marek, którym będą zarządzać od A do Z jako zespół.
Kurs jest ambitny, wysoce interaktywny i wymaga poświęcenia, inicjatywy i ciężkiej pracy. Podobnie jak praca w zarządzaniu marką luksusową. Do współpracy z kolegami z klasy przy ćwiczeniach i projektach wymagane są silne umiejętności pracy zespołowej.
Ta klasa jest dostępna na całym świecie (w każdej strefie czasowej), ponieważ wszystkie kursy na żywo będą nagrywane, a następnie udostępniane uczniom przez cały czas.
Program
Zawartość kursu
Odkryj i poznaj luksusową strategię marketingową i zarządzanie marką, ze szczególnym uwzględnieniem francuskich luksusowych marek.
Lepiej zrozumiesz, co to znaczy tworzyć, budować i zarządzać luksusowymi markami. Rozwiniesz umiejętności analityczne i wykażesz się kreatywnością oraz myśleniem strategicznym. Wyłonisz się z praktycznym doświadczeniem w procesie proponowania innowacyjnych rozwiązań. Pod koniec kursu zrobisz pierwszy krok, aby zostać menedżerem marki luksusowej.
Wprowadzenie do marek luksusowych i luksusowych
- Poznaj pojęcie luksusu, dynamikę branży luksusowej, kluczowe trendy na rynku luksusowym i konsumpcję luksusu. Zapoznasz się także ze specyfiką marek luksusowych.
- Dowiedz się, jak tworzone, budowane i zarządzane są marki luksusowe.
Strategia luksusowego marketingu mix
- Odkryj, jak opracować luksusowy miks marketingowy, koncentrując się na specyfice produktów luksusowych, komunikacji i strategii sprzedaży detalicznej.
Stworzenie nowej luksusowej marki
- Zbadaj możliwości rynkowe i połóż podwaliny pod stworzenie nowej luksusowej marki poprzez zdefiniowanie celu konsumenckiego.
- Opracuj innowacyjną propozycję o dużym potencjale rynkowym.
Wynik programu
Cele nauczania
- Zrozumieć specyfikę luksusowych marek
- Zastosuj aktualne teorie i koncepcje strategii marketingu luksusowego i zarządzania marką.
- Zademonstruj umiejętność analizowania sytuacji marketingowych, identyfikowania kluczowych problemów i rekomendowania rozwiązań
- Rozwijaj możliwości rozwiązywania problemów za pomocą przykładów z życia wziętych, studiów przypadków i wyzwań marketingowych
- Ćwicz kreatywne i krytyczne myślenie, aby znaleźć innowacyjne rozwiązania
- Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych odpowiednich do pracy w marketingu