
Dyplom ukończenia studiów podyplomowych in
Studia podyplomowe z komunikacji i projektowania cyfrowego ESPM – Brasil

Wstęp
Absolwent Programu Komunikacji i Projektowania Cyfrowego ma na celu wyszkolenie menedżerów w obszarach marketingu i strategii do pracy w organizacjach różnej wielkości i sektorów, sprzyjając rozwojowi wizji trendów rynkowych, która prowadzi do sprawnego podejmowania decyzji menedżerskich i rozwoju menedżerskiego postawy zgodne z filozofią koncentracji na rynku, etyki i odpowiedzialności biznesu.
Program
czego się nauczysz
Program kursu ma skład, który odzwierciedla doświadczenie ESPM w szkoleniu specjalistów ds. marketingu.
W sumie kurs obejmuje 11 dyscyplin i dyscyplinę przygotowania pracy na zakończenie kursu (TCC). Uczestnik będzie studiował jeden przedmiot na raz z zajęciami poprzez konferencję internetową przez dwa dni w tygodniu, zgodnie z harmonogramem kursu.
umiejętności biznesowe
Tworzone przez moduły, których celem jest rozwój Podyplomowych Kompetencji Ogólnych
- Otoczenie biznesowe i strategie biznesowe
- Zarządzanie ludźmi
- Podstawy marketingu
- Podstawy zarządzania finansami
Marketing cyfrowy
Składa się z modułów, których celem jest rozwój kompetencji obszaru ogólnego
- Zachowanie konsumentów cyfrowych
- Digital Media I: Display Media i marketing w wyszukiwarkach
- Digital Media II: media społecznościowe i nowe media
- Handel elektroniczny
Doświadczenie użytkownika
Tworzone przez moduły, które mają na celu rozwój określonych kompetencji na kursie
- Architektura informacji i projektowanie interakcji
- Prototypowanie i testy użyteczności
- grywalizacja
Ukończenie kursu pracy
Opracuj pracę końcową, z praktycznym zastosowaniem odniesień teoretycznych, koncepcji i metodologii omówionych w trakcie kursu. Poszerzyć, uporządkować i pogłębić wiedzę na temat głównych pojęć związanych z opracowaniem planu komunikacji i projektowania cyfrowego.
Pod opieką doradcy profesora, student opracuje projekt z praktycznym zastosowaniem teoretycznych odniesień i metodologii poruszanych w trakcie kursu, które mogą być zastosowane w miejscu pracy, a nawet ukierunkowane na przedsiębiorczość.
*Na zakończenie kursu studenci osobiście przedstawią przed panelem profesorów prace podsumowujące kurs (TCC). Prezentacja odbywa się w jednym z oddziałów ESPM, w São Paulo, Rio de Janeiro lub Porto Alegre.
Wynik programu
Szkolenie uczestników z obszaru komunikacji i projektowania cyfrowego do pracy w organizacjach różnej wielkości i sektorów, sprzyjających wypracowaniu aktualnej wizji rynku, która prowadzi do efektywnego działania i rozwoju postaw zgodnych z rynkiem, w zakresie etyki i odpowiedzialności.
Galeria
Idealni studenci
profil absolwenta
Od absolwenta Studiów Podyplomowych z Komunikacji i Projektowania Cyfrowego oczekuje się posiadania następujących kwalifikacji:
- Wspieraj działanie w głównych kanałach Marketingu i interfejsach cyfrowych.
- Zastosuj najlepsze praktyki użyteczności, które optymalizują interakcję użytkownika z zasobami cyfrowymi.
- Zastosuj dobre praktyki relacji interpersonalnych, aby przyczynić się do wydajności zespołu.
dla kogo jest przeznaczony?
Skierowany do świeżo upieczonych absolwentów z dowolnej dziedziny wiedzy oraz do przedsiębiorców, którzy pracują lub potrzebują pogłębić swoją wiedzę w obszarze komunikacji i projektowania cyfrowego, mając na celu poszerzenie ich zrozumienia potrzeb firm.