Magister zarządzania strategicznego projektowania UX
ESPM – Brasil
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
São Paulo, Brazylia
Języki
Portugalski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
4 semesters
Tempo
Niepełny etat
Czesne
BRL 665 / per month *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* do 35 rat 665,41 BRL + 1 rata 732,69 BRL
Wstęp
Magister zarządzania strategicznego w UX Design w celu poprawy strategicznego zastosowania zakresu prac UX Design w rozwoju i zarządzaniu produktami cyfrowymi, program zachęca i zapewnia opracowanie i zastosowanie narzędzi i metodologii w rzeczywistych przypadkach i sytuacjach . W środowisku współpracy, z poradnictwem i mentoringiem, studenci konsolidują swoją wiedzę poprzez projektowanie i strategiczny rozwój pełnego planowania UX lub badania/mapowania UX Research, przeprowadzanego w ramach projektu podsumowującego kurs, którego cel może dojrzewać w trakcie kursu. .
Rekrutacja
Program
czego się nauczysz
Kurs zostanie opracowany w formacie kształcenia na odległość, w którym zajęcia online prowadzone są na żywo. W tym życiu uczniowie będą mieli możliwość interakcji z nauczycielami i innymi uczniami w dynamicznym i interaktywnym środowisku.
Kurs podzielony jest na moduły i będą one prowadzone przez profesorów z dużym doświadczeniem zawodowym i akademickim, z wykorzystaniem różnych metod aktywnych, takich jak projekt, sytuacja problemowa, badania terenowe, przypadki itp., zawsze zakorzenionych w aktualnych tekstach i wskazaniach bibliograficznych.
- Integracja dyscypliny
- Nowoczesne koncepcje marketingowe
- Zrozumienie wizerunku konsumenta i marki
- Wartość marki
- Trendy konsumpcyjne
- Elementy wizualne marki
- Shopology
- Digital Branding
- Licencjonowanie marki
- Prawne aspekty marki
- Ocena finansowa marek
- Doświadczenie marki
- Branding B2B
- Osobowość marki i opowiadanie historii
- Branding dla rynków luksusowych
- Praca po ukończeniu kursu (TCC)
*Na zakończenie kursu studenci osobiście przedstawią przed panelem profesorów prace podsumowujące kurs (TCC). Prezentacja odbywa się w jednym z oddziałów ESPM, w São Paulo, Rio de Janeiro lub Porto Alegre.
Galeria
Idealni studenci
profil absolwenta
Uczeń kończący studia Master in Branding będzie w stanie zrozumieć, w jaki sposób buduje się i zarządza marką o wysokiej wartości oraz opracuje plan brandingowy, tworząc w ten sposób kompletnego profesjonalistę w swojej dziedzinie wiedzy z umiejętnościami, które obejmują:
- Zrozum markę jako niezwykle ważny zasób dla Twojej firmy i że nie ogranicza się ona do symbolu lub nazwy.
- Rozwijaj markę cyfrową, zwiększając zaangażowanie marki za pośrednictwem sieci społecznościowych.
- Uwzględnij spostrzeżenia z badań zachowań konsumenckich w opracowywaniu strategii marki.
- Dowiedz się, jak wykorzystać elementy wizualne marki, takie jak typografia i kolory, w rozwoju tożsamości marki.
- Daj specjalistom ds. projektowania możliwość zrozumienia mocy zarządzania marką w dostarczaniu firmom rozwiązań i wyników.
- Opanuj podstawowe zagadnienia prawne dotyczące praw autorskich, własności intelektualnej, rejestracji i ochrony prawnej marki.
dla kogo jest przeznaczony?
- Specjaliści ds. marketingu lub inne obszary, które muszą wykorzystać swój biznes.
- Marketing i Brand Managerowie, którzy muszą rozwijać swoje marki.
- Przedsiębiorcy, którzy chcą budować marki.
- Projektanci, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności zarządzania marką.
- Osoby zainteresowane nauką i rozwijaniem swoich umiejętności w zakresie zarządzania marką i zachowaniami konsumenckimi.