Magister komunikacji politycznej i społeczeństwa
ESPM – Brasil
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
São Paulo, Brazylia
Języki
Portugalski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
3 semesters
Tempo
Niepełny etat
Czesne
BRL 564 / per month *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* do 35 rat 564,11 BRL + 1 rata 621,19 BRL
Wstęp
Przez cały ten magister studenci będą przygotowani do:
- Oceń scenariusze, przedyskutuj niektóre z najbardziej istotnych tematów współczesnego społeczeństwa, starając się zrozumieć jego główne cechy i modne debaty;
- Zrozumieć koncepcje i najlepsze praktyki komunikacji politycznej, znając ich platformy, techniki i sposoby działania, aby skutecznie je realizować i tworzyć strategie, które ustanawiają odpowiednie i pozytywne relacje z odbiorcami;
- Zastosuj to, czego się nauczyłeś, w rzeczywistych sytuacjach, opisując metody i wykorzystując treści studiowane w wymaganiach pracy.
W środowisku współpracy i wymiany profesorowie i studenci będą dzielić się wiedzą i doświadczeniami, aby każdy nabył umiejętności do zastosowania w tej dziedzinie; moduły mają na celu rozwój studenta, aby działał pewnie w prawdziwym życiu.
Idealni studenci
dla kogo jest przeznaczony?
- Odpowiada za komunikację (i marketing) urzędujących parlamentarzystów, burmistrzów i wojewodów, którzy muszą sprostać wyzwaniom związanym z budowaniem wizerunku i zapewnić odpowiedni dialog z mieszkańcami.
- Specjaliści, którzy pracują z mediami cyfrowymi i chcą zagłębić się w techniki (również offline) komunikacji i marketingu w kontekście społeczno-politycznym.
- Konsultanci, między innymi profesjonaliści kampanii wyborczej, poszukujący asertywności i profesjonalizacji strategii stosowanych w wyścigu wyborczym, mający na celu nabycie zdolności do analizy, oceny scenariuszy, planowania i realizacji.
- Agencje, biura komunikacji i public relations, firmy konsultingowe, które potrzebują przeszkolić swoich specjalistów z zakresu komunikacji politycznej.
- Specjaliści od komunikacji, reklamy i marketingu, którzy pracują w kontekście komercyjnym, ale chcą zdobyć nową wiedzę i umiejętności, aby poszerzyć swoje możliwości na rynku, a także wzbogacić się intelektualnie.
- Liderzy społeczni i polityczni, doradcy dążący do poszerzenia swoich możliwości w zakresie rozumienia społeczeństwa i komunikowania się z różnymi interesariuszami.
Program
czego się nauczysz
Dyscypliny będą prowadzone przez profesorów z doświadczeniem w tej dziedzinie, którzy dominują w ramach teoretyczno-metodologicznych swoich tematów. Zaprezentują treści na żywo za pośrednictwem konferencji internetowej, zapewniając interakcję ze studentami, odniesienia bibliograficzne, studia przypadków i odpowiednie koncepcje.
- Integracja dyscypliny
- Marketing i komunikacja polityczna: wprowadzenie i koncepcje
- Komunikacja i sfera publiczna: model Habermasowski i wyzwania obecnych czasów
- Zróżnicowanie w sieciach społecznościowych: strategie, konteksty, analiza i treść
- Big Data i CRM
- Zachowania wyborców we współczesnym społeczeństwie
- Analiza i konstrukcja dyskursu
- Kampania Wyborcza - Komunikacja i Marketing
- Telewizji, Radia i Prasy
- Jakościowe metody badawcze
- Opowiadanie historii, narracje transmedialne i budowanie marek politycznych
- Demograficzna analiza społeczna społeczeństwa brazylijskiego
- Demokratyczna kultura, media i opinia publiczna
- Ukończenie kursu (TCC) *
*Na zakończenie kursu studenci osobiście przedstawią przed panelem profesorów prace podsumowujące kurs (TCC). Prezentacja odbywa się w jednym z oddziałów ESPM, w São Paulo, Rio de Janeiro lub Porto Alegre.
Wynik programu
profil absolwenta
Oczekuje się, że absolwenci studiów magisterskich z komunikacji politycznej i społeczeństwa będą posiadać następujące kwalifikacje:
- Dostrzegaj i stosuj najlepsze praktyki komunikacji politycznej i marketingu, myśląc o strategiach, analizach i odpowiednich narzędziach, które generują wyniki.
- Omów i przeanalizuj niektóre z głównych cech współczesnego społeczeństwa.
- Twórz i kieruj zaangażowanymi zespołami, które dążą do wyników i działają z powagą i zapałem w różnych dziedzinach marketingu i komunikacji politycznej.
- Podejmuj decyzje za pomocą metod analitycznych i ważnych odniesień teoretycznych.