Magister komunikacji biznesowej Transmedia
ESPM – Brasil
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
São Paulo, Brazylia
Języki
Portugalski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
4 semesters
Tempo
Niepełny etat
Czesne
BRL 627 / per month *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* do 35 rat w wysokości 627,73 BRL + 1 rata w wysokości 691,21 BRL
Wstęp
Kurs Master in Transmedia Business Communication, studenci będą przygotowani do:
- Oceniaj scenariusze i planuj zintegrowane działania komunikacyjne i marketingowe, znając cechy psychologiczne każdej priorytetowej publiczności, aby móc rozpowszechniać podstawowe koncepcje marki wśród nich wszystkich i generować postrzeganie wartości dodanej.
- Zrozumienie zasięgu mediów cyfrowych w celu ich efektywniejszego wykorzystania, stosując technikę COPE – Create Once Publish Everywhere, aby zoptymalizować wyniki również w innych mediach offline, tworząc firmę o unikalnym wizerunku i dyskursie.
- Przećwicz modele stymulujące kreatywność, wykorzystując metodologie do tworzenia różnych alternatyw komunikacji z rynkiem, które jednocześnie łączą skuteczność ze zrównoważonymi inwestycjami w celu uzyskania oczekiwanych rezultatów.
Program
czego się nauczysz
Kursy będą prowadzone przez profesorów z doświadczeniem zawodowym i akademickim w poszczególnych tematach, którzy zaprezentują treści na żywo za pośrednictwem konferencji internetowej, generując wspaniałą interakcję między profesorami i studentami poprzez omówienie przypadków, analizę tekstów i odpowiednich oznaczeń bibliograficznych.
Dyscyplina integrująca
- Integracja dyscypliny
Planowanie i kreatywność
- Zintegrowane planowanie komunikacji
- Cyfrowy wszechświat komunikacji
- Procesy twórcze – jak komunikować się z różnicowaniem
- Opowiadanie historii w organizacjach
- Odpowiedzialność społeczno-środowiskowa i ekonomiczna
- Zarządzanie reputacją
- Imprezy firmowe
- Zapobieganie kryzysom i zarządzanie kryzysowe
- Pomiar wyników jakościowych
- Pomiar wyników ilościowych
Interesariusze
- Marketing wewnętrzny i komunikacja wewnętrzna
- Zarządzanie komunikacją dla różnych pokoleń
- Relacje z klientem
- Relacje prasowe
- Relacje rynkowe i inwestorskie
- Relacje z rządem: lobby
- Relacje z branżą
Zastosowany projekt ukończenia (PCA)
- Zastosowany projekt ukończenia (PCA)
*Na zakończenie kursu studenci osobiście przedstawią przed panelem profesorów prace podsumowujące kurs (TCC). Prezentacja odbywa się w jednym z oddziałów ESPM, w São Paulo, Rio de Janeiro lub Porto Alegre.
Galeria
Idealni studenci
profil absolwenta
Po ukończeniu kursu magisterskiego z Transmedia Business Communication student będzie potrafił prowadzić praktyczne i zarządcze działania w obszarze Business Communication dowolnej organizacji, dysponując wiedzą techniczną do wykonywania relacji z prasą, marketingu wewnętrznego, zarządzania reputacją , relacje z rządem, pomiar wyników m.in.
dla kogo jest przeznaczony?
- Profesjonaliści oddani budowaniu wizerunku instytucjonalnego i marki produktów, dbający o reputację firm i ich relacje z najróżniejszymi interesariuszami
- Specjaliści ds. komunikacji i marketingu, którzy zajmują się mediami cyfrowymi i koordynują procesy interakcji online i offline firmy z rynkiem
- Odpowiedzialny za zarządzanie zespołami, zasobami ludzkimi, przyciąganie, rozwijanie i zatrzymywanie talentów wewnętrznych, które muszą radzić sobie z wyzwaniami łączenia różnych pokoleń w celu tworzenia wysokowydajnych multidyscyplinarnych i wielokulturowych zespołów
- Profesjonaliści odpowiedzialni za reklamę, marketing instytucjonalny i marketingowy, public relations, prasę, zarządzanie kryzysowe, relacje instytucjonalne z najróżniejszymi odbiorcami, planowanie, tworzenie, wdrażanie i pomiar wyników zintegrowanych i strategicznych działań komunikacyjnych
- Przedsiębiorcy, konsultanci, menedżerowie firm rodzinnych i osoby pracujące na własny rachunek, którzy pracują we własnych firmach
- Firmy, agencje reklamowe i komunikacyjne, doradcy i firmy konsultingowe, które muszą przeszkolić swoje zespoły w zakresie planowania, oceny scenariuszy, tworzenia i zarządzania relacjami z odbiorcami.