Magister cyfrowego zarządzania biznesem, BI i sztucznej inteligencji
ESPM – Brasil
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
São Paulo, Brazylia
Języki
Portugalski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
3 semesters
Tempo
Niepełny etat
Czesne
BRL 608 / per month *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* do 35 rat w wysokości 608,78 BRL + 1 rata w wysokości 670,18 BRL
Wstęp
Master in Digital Business Management, BI and Artificial Intelligence ma na celu poprawę czytania w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym, program oparty jest na metodologii, która wymaga od uczestników opracowania i zastosowania strategicznych działań dla medium cyfrowego, które jest zgodne ze strategią biznesową. W środowisku współpracy uczestnicy zaplanują działania i projekt ukończenia kursu.
Galeria
Idealni studenci
profil absolwenta
Od absolwentów studiów Master in Digital Media Management, Business Intelligence i Artificial Intelligence oczekuje się posiadania następujących kwalifikacji:
- Opracuj strategiczne działania ukierunkowane na zarządzanie wynikami w środowisku cyfrowym.
- Podejmuj decyzje metodami analitycznymi, które promują konkurencyjność firm.
- Tworzyć, rozwijać i przewodzić zespołom o wysokiej wydajności.
- Wiedza, jak radzić sobie ze sprzecznymi wymaganiami.
dla kogo jest przeznaczony?
- Starsi analitycy, koordynatorzy i liderzy z potencjałem do objęcia stanowisk kierowniczych.
- Konsultanci i osoby samozatrudnione, które pracują w okolicy i chcą się doskonalić, służą średnim i dużym firmom.
- Firmy, agencje reklamowe i komunikacyjne, które muszą szkolić swoje kierownictwo.
- Koordynatorzy i Menedżerowie różnych segmentów biznesowych.
Rekrutacja
Program
czego się nauczysz
Tematyka kursu jest poparta konferencjami internetowymi prowadzonymi przez profesorów z dużym doświadczeniem zawodowym i akademickim w danym temacie, tekstach, aktualnych wskazaniach bibliograficznych i nagranych zajęciach. Dynamika, przypadki i krytyczne analizy są integralną częścią zajęć w trakcie kursu, sprzyjając uczeniu się uczestniczącemu.
- Integracja dyscypliny
Centrum Zarządzania i Strategii
- Marketing strategiczny
- Finanse stosowane w marketingu
- Przywództwo i strategiczne zarządzanie ludźmi
- Design Thinking i nowe modele biznesowe
Centrum BI i Sztucznej Inteligencji
- Data Science i Business Intelligence
- Wiedza o klientach
- Digital Analytics
- Metody ilościowe stosowane w marketingu
- Podstawy sztucznej inteligencji
- Uczenie maszynowe stosowane w marketingu
Rdzeń zarządzania cyfrowego
- Podstawy marketingu
- Platformy i technologie cyfrowe
- Doświadczenie biznesowe
- Strategia mediów społecznościowych
- Reklama Martech i automatyzacja
- Marketing w wyszukiwarkach
Zastosowany projekt ukończenia
Polega na nadzorowanym przygotowaniu zastosowanego projektu do planowania komunikacji cyfrowej i wywiadu gospodarczego, z uwzględnieniem praktycznego zastosowania teoretycznych odniesień, koncepcji i metodologii omówionych w trakcie kursu. Projekt jest monitorowany przez superwizora, który będzie pełnić rolę mediatora w jego rozwoju, a po zakończeniu zostanie przekazany do osobistego panelu w celu oceny.
*Na zakończenie kursu studenci osobiście przedstawią przed panelem profesorów prace podsumowujące kurs (TCC). Prezentacja odbywa się w jednym z oddziałów ESPM, w São Paulo, Rio de Janeiro lub Porto Alegre.