Specjalizacja w marketingu cyfrowym
Escuela de Negocios Alto Nivel - Universidad Panamericana de Guatemala
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Guatemala City, Gwatemala
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
12 months
Tempo
Niepełny etat
Czesne
GTQ 15 000 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Jul 2024
* Tytuł; Q15 000 - dyplom; Q12,000
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Obecnie marketing cyfrowy to zestaw strategii, które koncentrują się na promowaniu marki lub w Internecie. Różni się od tradycyjnego marketingu tym, że wykorzystuje kanały i metodologie, które pozwalają na analizę wyników w czasie rzeczywistym. Marketing cyfrowy bierze pod uwagę różne narzędzia do swojego działania, takie jak między innymi marketing treści, marketing e-mailowy, sieci społecznościowe, które zwiększają Twój zasięg i wpływ na proces zakupów konsumenckich.
adresowane do
- Niedawni absolwenci studiów licencjackich z zakresu administracji i marketingu, którzy chcą specjalizować się w kierowaniu i zarządzaniu marketingiem cyfrowym.
- Profesjonaliści, którzy zajmują się marketingiem projektów i chcą wzmocnić swoją wiedzę cyfrową.
- Profesjonaliści, którzy należą do działu marketingu lub komunikacji i chcą się rozwijać w organizacji.
Kompetencje do rozwoju
- Zidentyfikuj strategie pozycjonowania SEO i SEM i poznaj ich różnice.
- Poznaj główne sieci społecznościowe i strategie marketingowe, które można przeprowadzić.
- Przeanalizuj cechy komunikacji online i kampanii reklamowych, aby móc skutecznie dostosować się do potencjalnych nabywców.
Czas trwania i wykonanie
- 10 miesięcy studiów poświęconych specjalizacji przez 400 godzin.
- 2 miesiące rozwoju projektu dyplomowego.
Profil przyjęć:
- Profesjonalista ukończył i ukończył studia licencjackie z dowolnej kariery uniwersyteckiej uznanej przez CEPS w Gwatemali lub uniwersytetu uznanego w kraju pochodzenia.
- Wykształcenie wyższe: Specjalizacja w marketingu cyfrowym.
- Osoby z wyższym wykształceniem i doświadczeniem zawodowym, ale bez dyplomu.
- Dyplom: Specjalizacja w marketingu cyfrowym.
Wymagania rejestracyjne
Czytelna kserokopia dokumentu tożsamości - DPI, Formularz, płatność Rejestracja, dostawa wysokiej jakości materiałów piśmiennych, jeśli dotyczy.
Administracyjne procesy wyjścia
Studenci, którzy zamknęli pensum i zatwierdzili swój raport końcowy z projektu tej specjalności Universidad Panamericana (Gwatemala), muszą opracować następujące etapy procesu administracyjnego ukończenia studiów:
Specjalizacja naukowa
- Zapisz się na Universidad Panamericana jako zwykły student.
- Poproś o ich wypłacalność, stwierdzając, że nie mają długów na Uniwersytecie.
- Poproś o wypłacalność biblioteki.
- Poproś o wypłacalność w Academic Control.
- W przypadku odpowiednich wypłacalności poproś o opinię sekretariatu wydziału.
- Przedstawić Sekretarzowi Prorektoratu wydrukowaną wersję wyniku swojej pracy końcowej wraz z opiniami do ostatecznego przeglądu formularza na głównych stronach dokumentu, który zostanie przesłany do druku.
- Po wydrukowaniu pracy dyplomowej trzy egzemplarze drukowane i wersja cyfrowa zostaną dostarczone do centralnej biblioteki, a jedna będzie przechowywana w aktach dziekana.
- Dziekan ustali datę i protokół ukończenia studiów.
Dyplom
- Zapisz się na Universidad Panamericana jako zwykły student.
- Poproś o ich wypłacalność, stwierdzając, że nie mają długów na Uniwersytecie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister marketingu cyfrowego, komunikacji i zarządzania mediami społecznościowymi
- Rome, Włochy
Globalny marketing cyfrowy PG Cert
- Online United Kingdom
Magister globalnego marketingu cyfrowego
- Online United Kingdom