
Kursy in
Zarządzanie nieruchomościami ESADE

Wstęp
Zarządzanie nieruchomościami: zoptymalizuj swoją inwestycję, promocję i zarządzanie majątkiem nieruchomości.
Czy wiesz, że nieruchomości to aktywa numer jeden na świecie? Dlatego zdobycie wiedzy z zakresu zarządzania nieruchomościami będzie interesujące w każdej dziedzinie zawodowej.
Dlaczego ten program?
Aktywa nieruchomościowe stanowią jedną trzecią światowych aktywów, ich zarządzanie sprawia, że jest to bardzo istotny sektor dla gospodarki i wszyscy jesteśmy ich użytkownikami. Z tego powodu inwestowanie w Nieruchomości nigdy nie wyjdzie z mody, a zdobywanie fachowej wiedzy z zakresu zarządzania i inwestowania w nieruchomości jest interesujące dla profili ze wszystkich dziedzin.
Chociaż jest uważany za jeden z najbardziej tradycyjnych sektorów, branża nieruchomości również ustąpiła miejsca szybkim zmianom, w które jesteśmy zanurzeni, szczególnie ze względu na technologię, dającą początek nowym modelom biznesowym i dostosowanym możliwościom dla najbardziej innowacyjnych.
Ten internetowy program sprawi, że te możliwości staną się dostępne dla swoich uczestników, badając trzy główne tematy zarządzania aktywami nieruchomości: podstawy analityczne i metodologiczne, trendy mające wpływ i przełomowe pomysły.
Zainwestuj w wartościowe aktywa
+ 75% Do 2050 roku populacja miejska wzrośnie o 75%, do 6,3 miliarda ludzi. | 4,8 mln Tylko Hiszpania co miesiąc rejestruje w Internecie 4,8 miliona ogłoszeń dotyczących nieruchomości. | 6/10 Pokolenie Z: 6 na 10 młodych ludzi woli wynajmować niż kupować własny dom. |
Zaktualizuj swój sposób inwestowania, promowania i obsługi aktywów nieruchomościowych
Idealni studenci
Ten internetowy program jest skierowany do profesjonalistów i inwestorów w sektorze nieruchomości oraz w innych dziedzinach, którzy chcą uzyskać przekrojową i zaktualizowaną wizję sektora. Oto kilka konkretnych profili:
- Inwestorzy i właściciele indywidualni lub korporacyjni
którzy chcą zdywersyfikować swoje portfolio i znają cały potencjał, jaki rewolucja technologiczna wnosi do sektora nieruchomości. - Promotorzy i zarządcy gruntów lub przejęć
którzy muszą dostosować swoje produkty do aktualnych trendów rynkowych. - Zarządcy aktywów i zarządcy nieruchomości
Chcesz zaktualizować swoją wiedzę na temat sektora nieruchomości, aby wyróżnić swoje usługi. - Dyrektorzy i kierownicy instytucji finansowych
którzy chcą projektować produkty bardziej odpowiadające zmieniającej się rzeczywistości sektora. - Marketerzy, konsultanci, rzeczoznawcy, architekci, prawnicy
oraz innych usługodawców, którzy starają się lepiej odpowiadać na nowe potrzeby sektora. - Podmioty publiczne związane z gospodarką nieruchomościami
którzy chcą ulepszyć usługi, które świadczą obywatelom, zdobywając bardziej aktualne umiejętności.
Rekrutacja
Program
Metodologia
Nowy sposób uczenia się
Ten innowacyjny i empiryczny ekosystem uczenia się gwarantuje uczestnikom natychmiastowy powrót i generowanie dużego wpływu na rozwój umiejętności i rozwój zawodowy. W tym celu pierwszorzędną wiedzę teoretyczną i dydaktyczną łączy się z:
- Zaawansowane treści, połączone z teraźniejszością
- Krytyczne i inne myślenie
- Spersonalizowane i efektywne szkolenia
- Sesje synchroniczne
- Nauczyciel + mentor
- Przypadki wideo i zajęcia wideo
- Międzynarodowe uznanie
program
Program podzielony jest na siedem jednostek dydaktycznych. Stosowana będzie metodologia uczenia się przez działanie, która łączy teorię z praktyką. Wszystkie używane narzędzia i techniki uczenia się skupiają się na prawdziwym życiu zawodowym.
- Część 1: Podstawy
- Aktywa nieruchomości
- Makroekonomia: otoczenie gospodarcze
- Mikroekonomia: podaż i popyt
- Cykl: szanse i zarządzanie ryzykiem
- ubikacja
- Strategie inwestycyjne: podstawowe, wartości dodanej i oportunistyczne
- Produkty: gruntowe, mieszkalne, komercyjne, alternatywne
- Dywersyfikacja: znaczenie i strategia
- Proces: wykonalność, pozyskiwanie, promocja, komercjalizacja i eksploatacja
- Agenci: inwestorzy, promotorzy, operatorzy, marketerzy, podmioty
- dostawcy usług finansowych, usługowych
- Część 2: Trendy
- Demografia
- Urbanizacja
- Zrównoważony rozwój / Kryteria ESG
- Technologia / digitalizacja
- Styl życia i ekonomia współdzielenia
- Rozporządzenie
- Globalizacja
- transport
- Finansowanie
- zwiedzanie
- Część 3: Rynek
- Popyt
- Oferta
- ja zwykle
- Mieszkaniowy (sprzedaż i wynajem)
- Biura
- Sprzedaż
- Hotele
- Przemysł / logistyka
- Rezydencje zbiorowe: studenci, seniorzy, Co-living
- Alternatywy: parkingi, centra danych, nauki przyrodnicze, rolnictwo, glamping
- Część 4: Zasób
- Źródła pozyskiwania aktywów
- Lokalizacja: czynniki makro i mikro
- Fizyczne atrybuty aktywów
- Wartość architektoniczna
- Stan miejski i prawny
- Stan techniczny
- Status finansowy i podatkowy
- Aktualne umowy (najemcy, usługi, ubezpieczenia)
- Potencjał: lepsze wykorzystanie, repozycjonowanie
- Wymagana inwestycja
- Jednostka 5: Analiza finansowa
- Inwestycja (grunt, budownictwo, sprzęt)
- Dochody (absorpcja, ceny, zawody)
- Koszty (operacyjne, administracyjne, majątkowe)
- Finansowanie
- Wyjście plony
- Podatki
- Wskaźniki rentowności (np.: IRR)
- Rabat z przepływów pieniężnych / wartości bieżącej
- Wrażliwości
- Opłata za wodospad / sukces
- Rozdział 6: Promocja, marketing i działanie
- Innowacje w projektowaniu produktów
- Doświadczenia jako element różnicujący
- Efektywność energetyczna i zrównoważony rozwój
- Promocja i budowa
- Komercjalizacja
- Operacje / Zarządzanie aktywami i nieruchomościami
- Część 7: PropTech
- Technologie: Big data / analityka danych, AI, blockchain, VR / AR, IoT
- Giełdy / portale
- Recenzje
- Zlewnia
- FinTech (kapitał, dług, finansowanie społecznościowe)
- Zarządzanie informacją o budynku (BIM)
- ConTech (konstrukcja modułowa, druk 3D)
- marketing
- Inteligentne budynki / domy
- Zarządzanie własnością
Wynik programu
Głównym celem programu jest dostarczenie jego uczestnikom pełnej i aktualnej wizji Nieruchomości. Po ukończeniu uczestnicy zdobędą wiedzę do:
- Oceń rynek nieruchomości, aby dowiedzieć się, jak pracować z różnymi rodzajami aktywów
- Analizuj opłacalność inwestycji, ustalaj wartość aktywów nieruchomościowych i minimalizuj ryzyko
- Zarządzaj procesem promocji, marketingu i eksploatacji nieruchomości.
- Wzbogać swój model biznesowy, włączając trendy i narzędzia Proptech do swojej strategii