Europejski licencjat z marketingu cyfrowego
ENACO
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
France Online, Francja
Języki
Francuski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 - 3 Rok
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
EUR 4190 / per course *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* płatność w 2 ratach (-10%)
Wstęp
Europejski licencjat z marketingu cyfrowego umożliwia uzyskanie tytułu RNCP „Menedżera ds. marketingu i sprzedaży” wydanego przez CDE FEDE France. Kwalifikacja RNCP na poziomie 6 (odpowiednik Bac +3) jest uznawana przez państwo i przedsiębiorstwa. Można go objąć w ramach programów ustawicznego szkolenia zawodowego, takich jak AFI lub CPF. Oprócz tytułu RNCP otrzymasz także europejski tytuł licencjata w dziedzinie marketingu cyfrowego. Dyplom poziomu Bac +3 przyznaje 60 punktów ECTS.
Cele programu Digital Marketing Bachelor
Oprócz zapewnienia podstaw marketingu strategicznego i operacyjnego, europejski licencjat z marketingu cyfrowego przeszkoli Cię w zakresie marketingu internetowego. Po ukończeniu studiów licencjat umożliwi ci dostęp do karier specjalizujących się w marketingu cyfrowym.
Celem europejskiego licencjata z marketingu cyfrowego jest przeszkolenie Cię w zakresie opracowywania i wdrażania strategii cyfrowej w firmie. Aby to zrobić, zostaniesz przeszkolony w zakresie:
- Definicja i realizacja strategii cyfrowej
- Zaprojektowanie i wdrożenie innowacyjnej strategii mediów społecznościowych
- Zarządzanie różnymi dźwigniami przejęć (strona internetowa, sieci społecznościowe, SEO, SEA, e-mailing)
- Wdrażanie innowacyjnych urządzeń cyfrowych
- Monitorowanie wdrożonych działań
Rozwijane umiejętności
Europejski licencjat z marketingu cyfrowego na odległość obejmuje szeroki zakres umiejętności, które opanujesz pod koniec szkolenia. W szczególności zostaniesz przeszkolony w zakresie:
- Opanuj cyfrowy ekosystem i różne cyfrowe dźwignie
- Opanuj narzędzia marketingowe i komunikację internetową w celu opracowania strategii cyfrowej
- Wdrażaj strategię mediów społecznościowych za pomocą narzędzi cyfrowych
- Wdrażaj plany działań w celu optymalizacji zadowolenia klientów
- Zmierz wydajność strony internetowej i wdrożonych narzędzi
- Analizuj i optymalizuj doświadczenie użytkownika
- Zarządzaj zespołem w trybie zarządzania projektami
- Bądź siłą napędową propozycji, wprowadzaj innowacje
Wymagania wstępne i warunki uzyskania
Europejski licencjat z marketingu cyfrowego na odległość jest dostępny dla osób, które potwierdziły dyplom Bac +2 lub równoważny, aby uzyskać 120 punktów ECTS. Przyznaje 60 punktów ECTS, które następnie umożliwiają na przykład integrację z europejskimi studiami magisterskimi, takimi jak europejski tytuł magistra zarządzania i strategii biznesowej oferowany przez ENACO .
Aby uzyskać tytuł RNCP „Menedżer ds. marketingu i sprzedaży”, studenci muszą:
- Przestrzegaj warunków dostępu/warunków wstępnych
- Wykonaj wszystkie zadania szkoleniowe
- Wypełnij misję zawodową przewidzianą przez normę
- Zdaj i zdaj egzaminy
Program szkoleniowy
Program nauczania skierowany jest do absolwentów wszystkich obszarów marketingu, uwzględniając jednocześnie specyfikę marketingu cyfrowego. Studiują marketing strategiczny, marketing operacyjny, ale także komunikację cyfrową, e-marketing, cyfrowe treści marki i strategię UX. Prowadzone są również kursy z zakresu kultury i obywatelstwa europejskiego oraz języków nowożytnych (opcjonalnie LV2 i LV3).
Profesjonalna ekspertyza
- Marketing strategiczny
- Marketing operacyjny
- Marketing B do B
- E-marketing
- Marketing i prawo cyfrowe
- Strategia UX
- Dane i marketing
- Komunikacja cyfrowa
- Cyfrowe treści markowe
Projekt europejski: kultura i demokracja na rzecz obywatelstwa w działaniu
- Budownictwo europejskie
- Instytucje i funkcjonowanie UE
- Wyzwania i przyszłość UE
- UE, Europa i świat
Zarządzanie międzykulturowe i zasoby ludzkie w Europie
- Zarządzanie międzykulturowe
- Zasoby ludzkie w Europie
LV1 (angielski, hiszpański lub włoski)
Nośniki pamięci
szkolenie
Kurs szkoleniowy European Bachelor in Digital Marketing obejmuje okres stażu trwający co najmniej 12 tygodni, podczas którego studentowi powierza się kilka działań związanych z marketingiem. Praca zarobkowa związana z frameworkiem może również zastąpić staż.
Kandydaci, którzy nie mają możliwości odbycia stażu w firmie, mogą wesprzeć swoją pracę dyplomową pracą teoretyczną. W takim przypadku projekt rozprawy doktorskiej ustalany jest w porozumieniu z zespołem dydaktycznym i profesorem odpowiedzialnym za monitorowanie, który będzie pełnił rolę nadzorującą projekt.
Studenci zatrudnieni w trakcie kształcenia i na specjalności, którą realizują, mogą skoncentrować swoją pracę dyplomową na swojej aktywności zawodowej.
alternacja
Istnieje możliwość odbycia tego szkolenia poprzez umowę o praktykę zawodową lub umowę o profesjonalizację.
Egzaminy
Egzaminy odbywają się w styczniu, czerwcu i październiku, ogółem lub stopniowo, w jednym z centrów egzaminacyjnych FEDE. O lokalizacji poinformuje Cię serwis edukacyjny. Opłaty egzaminacyjne ustalane przez FEDE są wliczone w koszt szkolenia.
Zdaj egzaminy online!
Dzięki swojemu uznaniu i silnej polityce innowacji ENACO połączyło siły z FEDE, aby stworzyć w 100% zdalny system egzaminowania. Do egzaminów podchodzisz całkowicie online , w styczniu, czerwcu i październiku, globalnie lub stopniowo. Egzamin ustny odbywa się w szczególności w formie wideokonferencji (z zastrzeżeniem zmian w procedurach egzaminacyjnych).
Dzięki temu nie musisz już podróżować na testy i możesz je ukończyć w miarę swojej dostępności, w terminach określonych przez FEDE. Opłaty egzaminacyjne ustalane przez FEDE są wliczone w koszt szkolenia.
Możliwości zawodowe
Licencjat z marketingu cyfrowego otwiera drzwi do wielu zawodów. Znajdź poniżej niewyczerpującą listę stanowisk, na które będziesz mógł aplikować dzięki dyplomowi:
- Dyrektor Projektu Cyfrowego
- Menedżer marketingu internetowego
- Menedżer marketingu cyfrowego
- Menedżer ds. marketingu klientów i marketingu relacji
- Kierownik działu internetowego
- Ekspert ds. marketingu
- Kierownik projektu cyfrowego
- Webmarketer
- Konsultant ds. mediów społecznościowych
- Konsultant ds. e-marketingu i e-biznesu
Koszty szkolenia
Płatność w 2 ratach (-10%) | Płatność w 6 ratach (-5%) | Płatność w 12 ratach i więcej |
947 € + 2211 € = 3158 € 3509 Wliczone pierwsze opłaty rejestracyjne na egzaminy | 1000 EUR + (5 x 466,80 EUR) = 3334 EUR 3509 EUR Wliczone pierwsze opłaty rejestracyjne na egzaminy | 3509€ Wliczone pierwsze opłaty rejestracyjne na egzaminy |
Świadectwo
Emilia
„Dostępni, responsywni i edukacyjni nauczyciele, którzy nie powinni wahać się zapytać, ponieważ szybko można poczuć się samotnym i/lub zagubionym, zwłaszcza jeśli uczestniczysz w tym kursie i masz już odpowiednie stanowisko. Platforma jest dobrze wykonana, zawiera różne rodzaje mediów edukacyjnych i jest dostępny zarówno na komputerze, jak i na smartfonie. Aby wznowić, polecam tę szkołę, międzynarodowy kurs maturalny z marketingu, który ukończyłem, a także zespół nauczycieli i ja. Zrobiłbym to jeszcze raz, gdybym musiał to zrobić ponownie.