Certyfikat online w zakresie zarządzania i strategii produktu
Emeritus Institute of Management
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
6 weeks
Tempo
Niepełny etat
Czesne
USD 2600
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Budowanie efektywnego portfolio produktów jest umiejętnością krytyczną. Współcześni menedżerowie produktu muszą umieć wyartykułować jasną wizję rynku dla produktów swojej organizacji. Muszą również rozwijać te produkty w zwinnym środowisku i walidować wyniki przy użyciu sprawdzonych metod testowania i metryk wydajnościowych. Program ten zapewnia kompleksowe zrozumienie najnowocześniejszych technik zarządzania produktem, wraz ze strategiami ich wdrażania, które zapewnią innowacyjnym organizacjom przewagę konkurencyjną.
- $107,745 Średnie roczne wynagrodzenie dla kierownika produktu w USA (Źródło: Glassdoor, marzec 2022)
- 83% Procent dodany do przychodów z linii górnej przez organizacje, które kładą strategiczny nacisk na dane i posiadają zaawansowaną strategię wydobywania wartości biznesowej, co przekłada się na 66% większy zysk z linii dolnej w ciągu ostatnich 12 miesięcy (Źródło: Splunk Research)
- 8,6% Szacowana złożona roczna stopa wzrostu globalnego rynku zarządzania cyklem życia produktu w latach 2022-2030 (Źródło: Grandview Research, marzec 2022)
Program Doświadczenie
- Live Sessions. Mierz swoje postępy, sprawdzając na żywo, co dzieje się z wykładowcami.
- Podcasty. Posłuchaj treści wybranych do dostosowania do konkretnych modułów.
- Sondaże. Zobacz wyniki ankiety na temat kluczowych kwestii, w tym cech świetnej koncepcji.
- Sprawdzanie wiedzy. Sprawdź swoje zrozumienie treści w miarę postępu programu.
- Ćwiczenia typu Try-It. Skup się na rzeczywistych scenariuszach, takich jak prowadzenie wywiadów z klientami i konstruowanie procesów design thinking.
- Focal Product Playbook. Wybierz produkt odpowiedni do rzeczywistych okoliczności, a następnie wdrożyć i ocenić strategie i techniki rozwoju produktu w całym programie.
Idealni studenci
Dla kogo jest ten program?
- Specjaliści ds. produktów, technologii i marketingu na początku lub w połowie kariery, chcący zrozumieć zarządzanie produktami i strategię budowania skutecznego portfolio produktów
- Menedżerowie biznesowi/funkcjonalni średniego szczebla, którzy bezpośrednio lub pośrednio biorą udział w cyklu życia produktu
- Konsultanci chcący oferować swoim klientom innowacyjne produkty i rozwiązania
- Przedsiębiorcy chcący rozwijać swoją organizację poprzez identyfikację nowych możliwości rozwoju produktów
- Kadra kierownicza/liderzy wyższego szczebla, którzy są zaangażowani w dowolnym momencie cyklu życia produktu, od pomysłu do ostatecznego wprowadzenia na rynek
Wynik programu
Na wynos
Internetowy program zarządzania produktami i strategii firmy Wharton zapewnia kompleksowy przegląd tej rozwijającej się dziedziny. Ten program umożliwi Ci:
- Analizować współczesne praktyki zarządzania produktem i strategii
- Korzystaj z narzędzi i technik, aby opracowywać, budować i zarządzać produktami i usługami w całym ich cyklu życia
- Zrozumienie, jak opracować i wdrożyć strategię wejścia produktów na rynek
- Dowiedz się, jak odnoszący sukcesy menedżerowie produktów wykorzystują myślenie projektowe, metody zwinne i kluczowe wskaźniki biznesowe, aby zbudować skuteczne portfolio produktów
- Ocenić funkcję zarządzania produktem w praktyce organizacyjnej
- Zdobądź pewność i wiarygodność niezbędną do przejścia na stanowisko zarządzające produktem
Program
Tematy programu
O szkole
pytania
Podobne kursy
Certyfikat online w zakresie inżynierii systemów wbudowanych
- USA Online, Stany Zjednoczone
Certyfikat online w inżynierii optycznej
- USA Online, Stany Zjednoczone
Certyfikat Lidera Inżynierii
- Online USA