
Certyfikat in
Certyfikat online w zakresie zarządzania i strategii produktu Emeritus Institute of Management

Wstęp
Budowanie efektywnego portfolio produktów jest umiejętnością krytyczną. Współcześni menedżerowie produktu muszą umieć wyartykułować jasną wizję rynku dla produktów swojej organizacji. Muszą również rozwijać te produkty w zwinnym środowisku i walidować wyniki przy użyciu sprawdzonych metod testowania i metryk wydajnościowych. Program ten zapewnia kompleksowe zrozumienie najnowocześniejszych technik zarządzania produktem, wraz ze strategiami ich wdrażania, które zapewnią innowacyjnym organizacjom przewagę konkurencyjną.
- $107,745 Średnie roczne wynagrodzenie dla kierownika produktu w USA (Źródło: Glassdoor, marzec 2022)
- 83% Procent dodany do przychodów z linii górnej przez organizacje, które kładą strategiczny nacisk na dane i posiadają zaawansowaną strategię wydobywania wartości biznesowej, co przekłada się na 66% większy zysk z linii dolnej w ciągu ostatnich 12 miesięcy (Źródło: Splunk Research)
- 8,6% Szacowana złożona roczna stopa wzrostu globalnego rynku zarządzania cyklem życia produktu w latach 2022-2030 (Źródło: Grandview Research, marzec 2022)
Program Doświadczenie
- Live Sessions. Mierz swoje postępy, sprawdzając na żywo, co dzieje się z wykładowcami.
- Podcasty. Posłuchaj treści wybranych do dostosowania do konkretnych modułów.
- Sondaże. Zobacz wyniki ankiety na temat kluczowych kwestii, w tym cech świetnej koncepcji.
- Sprawdzanie wiedzy. Sprawdź swoje zrozumienie treści w miarę postępu programu.
- Ćwiczenia typu Try-It. Skup się na rzeczywistych scenariuszach, takich jak prowadzenie wywiadów z klientami i konstruowanie procesów design thinking.
- Focal Product Playbook. Wybierz produkt odpowiedni do rzeczywistych okoliczności, a następnie wdrożyć i ocenić strategie i techniki rozwoju produktu w całym programie.