Certyfikat online w zakresie strategii produktu
Emeritus Institute of Management
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
2 months
Tempo
Niepełny etat
Czesne
USD 2600
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Strategia produktu jako podstawa rozwoju biznesu
Każda firma, która postrzega technologię jako wyróżnik konkurencyjny, potrzebuje strategii produktu. A każda osoba, która dotyka produktu wewnątrz organizacji, bezpośrednio przyczynia się do jego sukcesu lub porażki. Kompleksowa strategia produktowa obejmuje zaangażowanie wszystkich interesariuszy w ekosystemie. Pathway Osoby zaangażowane w tworzenie lub dostarczanie strategii produktu - od kołyski do grobu - rozwiną sposób myślenia, który zakotwiczy strategię produktu jako podstawę wzrostu.
Niezależnie od tego, czy szukasz wzrostu poprzez wprowadzenie nowych produktów i usług, czy też musisz zarządzać cyklem życia istniejących produktów, program Product Strategy oferuje podejścia stosowane przez wiele czołowych firm technologicznych na świecie.
Idealni studenci
Dla kogo jest ten program?
- Menedżerowie i liderzy biznesowi, którzy są materialnie zaangażowani na każdym etapie cyklu życia produktu, od kołyski aż po grób
- Osoby, które mogą być bezpośrednio odpowiedzialne za strategię produktu lub portfela lub które odgrywają bardziej pośrednią rolę, np. za sprzedaż, marketing, operacje, finanse lub badania i rozwój
- Specjaliści w firmach, które koncentrują się na wykorzystaniu technologii jako wyróżnika konkurencyjnego, nawet jeśli Twój rynek pionowy nie jest rynkiem „technologicznym”
- Specjaliści, którzy chcą pełnić bardziej formalną rolę w zarządzaniu produktami
Uczestnicy pochodzą z wielu branż, w tym:
- Czyste firmy technologiczne, w tym oprogramowanie, sprzęt, elektronika, sieci i handel elektroniczny
- Firmy produkujące produkty przemysłowe, w tym dobra konsumpcyjne trwałego użytku, sprzęt i urządzenia medyczne, motoryzacyjne, budowlane i rolnicze
- Intensywne firmy usługowe, takie jak bankowość / fintech, kancelarie prawne, usługi IT i firmy konsultingowe
Wynik programu
Na wynos
- Analizuj możliwości nowych produktów, aby skutecznie wyciągać wnioski „włącz” lub „nie”.
- Oceń zalety i wady różnych modeli biznesowych, w tym SaaS, i przejdź do innego modelu biznesowego, gdy obecny nie zapewnia wzrostu
- Opracuj strategię wejścia na rynek, korzystając z modelu 7 elementów
- Twórz persony nabywców, pozycjonowanie i komunikację w oparciu o autorskie narzędzia Kellogg School of Management
- Ucz się na podstawie rzeczywistych, niestandardowych studiów przypadków i przykładów opartych na własnym doświadczeniu doradczym wydziału z czołowymi firmami technologicznymi, takimi jak Microsoft, AT&T, Salesforce.com i Facebook
- Twórz elastyczne wymagania w oparciu o strukturę „zadań do wykonania”, historie użytkowników i epiki
- Zarządzaj ekosystemami partnerów i dowiedz się, jak tworzyć partnerstwa korzystne dla obu stron
Program
Moduły programu
O szkole
pytania
Podobne kursy
Kurs certyfikacji online w zakresie strategii konkurencji i innowacji
- Holborn, Wielka Brytania
Strategic Thinking and Innovation Certificate
- Gainesville, Stany Zjednoczone