Certyfikat Online w Mastering Digital Marketing: SEM, SEO, Social Media and Beyond
Emeritus Institute of Management
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
10 weeks
Tempo
Niepełny etat
Czesne
USD 3000
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Customer journeys składają się z mobilnych "mikromomentów":
Lojalność klientów dzięki omnichannel marketingowi
Większość organizacji "idzie w kierunku cyfrowym", ale prawie 50% nie ma zdefiniowanej strategii. Jeszcze mniej osób stworzyło strategię omnichannel, która analizuje wzajemne przenikanie się marketingu fizycznego i cyfrowego.
- 17,6% to przewidywany CAGR dla marketingu cyfrowego w latach 2021-2026. (Statista 2022)
- 72% ogólnych budżetów marketingowych organizacji przeznaczanych jest na cyfrowe kanały marketingowe. (Wordstream 2022)
- 65% konsumentów przegląda porównania cen na telefonie komórkowym podczas pobytu w sklepach fizycznych. (KPMG 2022)
"Nowoczesny marketing to nie tylko "robienie digitalu" - to posiadanie strategii omnichannel, aby budować punkty styku we wszystkich kanałach, z których korzystają Twoi klienci, zarówno online, jak i offline."
- Lil Mohan, adiunkt w dziale marketingu
Idealni studenci
- Menedżer ds. mediów społecznościowych
- Opieka zdrowotna
- Media
Program
Jak się uczyć
Moduł 1: Wprowadzenie do marketingu cyfrowego i Ramy 3C
Interpretuj trendy w marketingu cyfrowym i zobacz przykłady Ram 3C w działaniu.
Moduł 2: Marketing treści
Dowiedz się, jak wykorzystać siłę content marketingu, jak zbudować strategię i jakie wskaźniki definiują jej sukces.
Moduł 3: Organiczny marketing w wyszukiwarkach i optymalizacja wyszukiwarek (SEO)
Dowiedz się, jak działają wyszukiwarki i jakie elementy składają się na dobrą strategię SEO.
Moduł 4: Marketing w płatnych wyszukiwarkach i sprzedaż na platformach handlowych
Omów płatne wyszukiwanie, jak to działa i jakie są najlepsze strategie w AdWords i Amazon Marketplace.
Moduł 5: Aplikacje mobilne i marketing freemium
Zmień swoje nastawienie, aby pomyśleć o aplikacjach, a nie o reklamach, i odkryj, jakie wskaźniki należy mierzyć.
Moduł 6: Marketing w mediach społecznościowych: słuchanie i tworzenie treści
Włącz pętlę słuchania i reagowania w mediach społecznościowych, aby zbierać spostrzeżenia, identyfikować trendy i budować strategię słuchania w mediach społecznościowych.
Moduł 7: Zaangażowanie społeczne: słuchanie, wpływowcy i rzecznictwo
Zrozum siłę udostępniania w mediach społecznościowych, tworzenia wpływowych osób i wspierania mediów społecznościowych – nawet w środowiskach B2B.
Moduł 8: Marketing cyfrowy w środowiskach B2B
Przeanalizuj, jak marketing cyfrowy wpływa na relacje z klientami i poznaj różne strategie marketingowe w środowisku B2B.
Moduł 9: Marketing personalizacyjny i cyfrowe programy lojalnościowe
Doceń korzyści płynące z personalizacji treści cyfrowych i dowiedz się, jak zintegrować portfele, aplikacje i płatności w jedną spójną strategię lojalnościową.
Moduł 10: Marketing omnichannel
Dowiedz się, dlaczego lokalizacja jest nową walutą marketingu i jak strategia marketingu omnichannel pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję.
Czego się uczysz
- Nowe cyfrowe zachowania konsumentów i sposób, w jaki marketing wygląda inaczej w erze społeczno-cyfrowej
- Znaczenie content marketingu i mierniki wykorzystywane do jego pomiaru
- Wyszukiwarki i ich znaczenie dla sukcesu marketingu cyfrowego
- Strategie, które konwertują najlepiej w Google AdWords i Amazon Marketplace
- Jak wykorzystać reklamę mobilną
- Jak budować poparcie w sieciach społecznościowych
- Jak zintegrować portfele, aplikacje i płatności w jedną spójną strategię lojalnościową
- Marketing mobilny oparty na lokalizacji i jak wpisuje się w podejście omnichannel
- Strategia polegająca na tworzeniu omnichannelowej podróży klienta
- Wpływ cyfryzacji na marketing B2B
- Jak korzystać z Framework 3C i jakie wskaźniki sukcesu należy śledzić w różnych działaniach marketingowych
- Jak wdrożyć strategię omnichannel, aby zapewnić wyższy poziom lojalności klientów – i wyprzedzić konkurencję
Twoje wrażenia z nauki
- Dostęp do treści programowych za pośrednictwem wielu urządzeń pozwala zarządzać harmonogramami i uczyć się zdalnie – zawsze i wszędzie.
- Cotygodniowe symulacje marketingowe mają na celu umożliwienie Ci przećwiczenia zarządzania ogólnym miksem marketingowym i indywidualnymi kampaniami.
- Studia przypadków obejmują niektóre z najbardziej znanych marek na świecie, w tym Starbucks, LEGO, Cisco, TRSB i L'Oréal.
- Harmonogram materiałów edukacyjnych ma charakter modułowy i nowe treści są publikowane co tydzień.
- Peer learning – w formie forów dyskusyjnych i ankiet – pozwala śledzić swoje postępy.
- Wykłady wideo i sesje nauczania na żywo z pytaniami i odpowiedziami tworzą wciągające i wciągające środowisko uczenia się, do którego można uzyskać dostęp spoza klasy.
- Nasza wyjątkowa platforma umożliwia użytkownikom utworzenie profilu, łączenie się i współpracę z rówieśnikami oraz interakcję na żywo z ekspertami w danej dziedzinie, którzy ułatwią Ci naukę.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister handlu elektronicznego i marketingu cyfrowego
- Barcelona, Hiszpania
Magister marketingu online
- Glasgow, Wielka Brytania
Magister marketingu cyfrowego
- Logroño, Hiszpania
- Online