Zarządzanie wydarzeniami i komunikacja marketingowa
eLearning Academy for Communication GmbH
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online
Języki
Niemiecki
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
2 semesters
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
EUR 8900 / per course
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Świat sztuki, kultury i wydarzeń biznesowych jest różnorodny, kolorowy i elektryzujący. Niezależnie od tego, czy jest to obecność osobista, uczestnictwo cyfrowe czy hybrydowe formaty wydarzeń, wydarzenia są zawsze czymś wyjątkowym. Chciałbyś pracować w tym wspaniałym środowisku i poznać wybitnych, kreatywnych ludzi? Wiesz, że spektakularnymi wydarzeniami można przyciągnąć dużo uwagi? I osiągasz, że Twoje wydarzenia są komunikowane na wszystkich kanałach? Następnie zdobędziesz specjalistyczną wiedzę i umiejętności na studiach magisterskich z komunikacji marketingowej ze specjalizacją „Event Management & Marketing Communication”. Dajemy Ci wszystkie niezbędne narzędzia na Twojej drodze do sukcesu. Zostań poszukiwanym ekspertem.
Wydarzenia artystyczne, kulturalne i biznesowe opierają się na specjalnych treściach i przekazach, są determinowane przez złożone interakcje i prezentowane są w specjalnym kontekście prezentacyjnym. Aby osiągnąć największy wpływ, konieczna jest zintegrowana i cross-medialna komunikacja marketingowa, aby z jednej strony docierać do szerokiej publiczności, a z drugiej do zróżnicowanej publiczności i klientów, z wystaw, koncertów festiwalowych lub kongresów.
Działasz już w branży kulturalnej lub eventowej i pracujesz na stanowisku kierowniczym lub w zarządzaniu projektami? Chcesz poszerzyć dotychczasowy obszar działalności lub zwiększyć swoje szanse na awans? Chcesz profesjonalizować swoje umiejętności na poziomie akademickim? Chciałbyś pozostać niezależny od czasu i miejsca i sam decydować ile czasu poświęcisz, kiedy i gdzie na dalszą edukację? A wolisz indywidualne wsparcie? W takim razie ten kurs na odległość jest dla Ciebie!
Kurs tego mistrza to wyjątkowa okazja szkoleniowa w tej dziedzinie. Zaprojektowany jako kurs online, gwarantuje 100% e-learningu. Daje to tę zaletę, że możesz uzyskać dostęp do wszystkich treści kursu w dowolnym momencie z komputera, tabletu lub smartfona i nie są one powiązane ze stałymi datami rozpoczęcia i zgłoszenia.
Rekrutacja
Program
Kurs magisterski z komunikacji marketingowej ze specjalizacją „Zarządzanie zdarzeniami i komunikacja marketingowa" oferuje uzasadniony transfer wiedzy ze względu na szeroką gamę tematów. Ten zakres kursów obejmuje różnorodny zakres działań w praktyce biznesowej. Jest interdyscyplinarny, a jednocześnie zaprojektowany do splotu, poruszający się szczególnie w dziedzinie komunikacji, ekonomii i kulturoznawstwa. Opierając się na szerokim pojęciu wydarzenia, które dotyczy nie tylko kongresów, konferencji i wydarzeń firmowych, ale także wydarzeń artystycznych i kulturalnych, kurs magisterski zapewnia solidną podstawę, opartą na zwartych jednostkach teoretycznych oraz informacjach dotyczących praktyki. Ponadto omawiane są aktualne trendy i wydarzenia. Liczne przykłady i cross-medialny transfer wiedzy w postaci list kontrolnych, filmów, próbek dźwiękowych, wywiadów i wielu innych pogłębiają treści nauczania i uczenia się. Zajrzyj za kulisy odnoszących sukcesy firm kulturalnych i eventowych z ekspertami.
struktura programu
Kurs magisterski składa się z trzech poziomów, na których należy ukończyć łącznie 15 modułów. Moduły składają się z 2 lub 4 punktów ECTS. Kurs kończy praca magisterska (14 ECTS).
Uzupełniasz moduły, przygotowując referat modułowy. Wyjątkiem jest moduł prawniczy, który kończy się egzaminem online. Czternaście szkiców obejmuje około piętnastu stron. Edytuj całą zawartość, kiedy i gdzie chcesz. W module pracy magisterskiej masz trzy terminy seminariów online. Ponownie możesz wybrać datę i uczestniczyć z dowolnego miejsca. Jedynym wymogiem jest dostęp do internetu.
W sumie od dyplomu oddzielasz czternaście szkiców, test, pracę magisterską i egzamin magisterski.
Pierwszy poziom nauki
Na poziomie 1 należy ukończyć moduł Praca naukowa i Empiryczne badania społeczne. Moduł, w którym przybliżana jest praca poparta literaturą i oparta na dowodach, a tym samym kładzie się dobrą podstawę do pracy nad następującymi zadaniami modułu. Ten poziom obejmuje również dwa podstawowe moduły z ogólną treścią z komunikacji i marketingu, które stanowią dalszą podstawę naukową szkolenia.
Drugi poziom nauki
Na poziomie 2 zajmujesz się podstawowymi i ogólnymi treściami, a także wieloma szczegółowymi pytaniami dotyczącymi sztuki, kultury i wydarzeń biznesowych. Celem jest umożliwienie szerokiego wejścia w ten interdyscyplinarny krajobraz tematyczny. Wiedza teoretyczna jest poparta i przemyślana licznymi przykładami praktycznymi. Ten poziom jest następnie skondensowany do stwierdzeń dotyczących dramaturgii i ukierunkowania wydarzeń oraz technologii wydarzeń. Ten kompleks tematów uzupełnia moduł zarządzania bezpieczeństwem i ochroną. Jako kontynuacja modułu komunikacyjnego, chodzi również o pracę z tekstami, obrazami i filmami oraz teoriami i praktycznymi przykładami z obszaru public relations i pracy z mediami.
Trzeci poziom nauki
Poziom 3 rozpoczyna się od modułu Zarządzanie Jakością i Zarządzanie Projektami. Tutaj z jednej strony przedstawiony jest całościowy obraz całej firmy, z drugiej strony prezentowane są również indywidualne narzędzia do planowania i realizacji projektów. W oparciu o podstawy z poziomu 1, teorie, modele i praktyczne przykłady są nauczane w dwóch modułach komunikacji marketingowej zorientowanej na wizerunek i sprzedaż. Spojrzenie w przyszłość dostarcza informacji na takie tematy, jak rozwój widowni i koncepcje komunikacji turystycznej. Aspekty prawne dla branży kulturalnej i eventowej uzupełniają tematykę wiedzy.
Seminarium do pracy magisterskiej jest przypisane do poziomu 3, ponieważ zazwyczaj należy mieć już za sobą kilka modułów, aby wybrać odpowiedni temat. Zasadniczo jednak to od Ciebie zależy, kiedy rozpoczniesz seminarium. Rozpoczynasz seminarium za każdym razem, gdy masz do przedstawienia exposé, rejestrując się na termin seminarium online. Zgodnie z naszym mottem: Ucz się, kiedy i gdzie chcesz!
procedury egzaminacyjne
Ukończ 14 z 15 modułów tego programu magisterskiego w niepełnym wymiarze godzin z pracą modułową. Są to prace o objętości około 15 stron z zadaniami specjalnymi, które łączą teorię z praktyką. Moduł „prawo” wypełniasz testem online.
W ramach każdego modułu stale sprawdzasz swoją wiedzę za pomocą zintegrowanych autotestów. Musisz zdać te autotesty, zanim będziesz mógł przesłać pracę modułu.
Sam kurs kończysz pisząc, prezentując i broniąc pracy magisterskiej. Możesz to zrobić na miejscu lub, jeśli chcesz, online.
Opłata za program
O szkole
pytania
Podobne kursy
Międzynarodowy magister zarządzania komunikacją korporacyjną online
- Rome, Włochy
- Italy Online, Włochy
Licencjat z zintegrowanej komunikacji marketingowej: komunikacja sportowa
- Livingston, Stany Zjednoczone
Licencjat z zintegrowanej komunikacji marketingowej: projektowanie graficzne
- Livingston, Stany Zjednoczone