Magister międzynarodowego e-biznesu
El Centro de Estudios Económicos y Comerciales
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Madrid, Hiszpania
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
2 semesters
Tempo
Niepełny etat
Czesne
EUR 2950 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Zawrotny postęp gospodarki cyfrowej w kontekście międzynarodowym pokazuje teraźniejszość i przyszłość, w której firmy będą musiały konkurować w zglobalizowanym scenariuszu, z Internetem jako głównym kanałem biznesowym i ze swej natury kluczowym elementem ich internacjonalizacji . Inną rzeczywistością, którą należy wziąć pod uwagę, jest wyraźna nierównowaga między firmami hiszpańskimi a firmami z innych lepiej prosperujących gospodarek, które mają dłuższy okres czasu zarówno na włączenie aspektów cyfrowych do swoich strategii, jak i przygotowanie i wiedzę swoich specjalistów w zakresie twoich narzędzi.
Master in International E-Business narodził się w celu przyczynienia się do transformacji naszych firm i specjalistów w tym nowym środowisku i jest wynikiem połączenia wiedzy niezbędnej do opracowania międzynarodowej strategii handlowej z narzędziami cyfrowymi wymaganymi do osiągnięcie tego celu. ICEX España Exportación e Inversiones zapewnia bogate doświadczenie szkoleniowe w cyfrowym szkoleniu kadry kierowniczej na poziomie międzynarodowym.
Program łączy wyczerpującą wiedzę na temat koncepcji wszystkich obszarów składających się na biznes cyfrowy, zasadniczo multidyscyplinarny, z odpowiednim praktycznym zastosowaniem, poprzez liczne rzeczywiste przypadki firm różnej wielkości i sektorów. Nic lepszego niż lekcje wyciągnięte od osób z większym doświadczeniem, aby utorować drogę nowym uczestnikom. Filozofia ta została zmaterializowana w grupie nauczycieli, z których wszyscy są profesjonalistami w sektorze cyfrowym, którzy wnoszą swoje bogate doświadczenie i wiedzę do uczenia się uczniów, poprzez metodologię w 100% online, która umożliwia bezpośredni kontakt między uczniami a nauczycielami za pośrednictwem narzędzi internetowych (fora , czaty, sesje konferencji internetowych, przemówienia programowe itp.), z poszanowaniem w jak największym stopniu zgodności z obowiązkami zawodowymi.
Program skierowany jest zarówno do tych, którzy są nowicjuszami w tej dziedzinie, jak i do tych profesjonalistów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i / lub zastosować ją do złożoności kontekstu międzynarodowego. Witamy na tym ekscytującym kursie.
cele
Zdobądź wiedzę, umiejętności techniczne i kompetencje w międzynarodowym zarządzaniu biznesem w ramach nowych modeli zarządzania biznesem, marketingu cyfrowego i nowych technologii.
Przeanalizuj wpływ modeli zarządzania wywodzących się z zastosowania najnowocześniejszych technologii informacyjnych lub komunikacyjnych.
Zapewnij uczestnikom możliwość przekształcenia swoich firm w lokomotywy w gospodarce cyfrowej w międzynarodowym środowisku i przekształć tę wiedzę w główną przewagę konkurencyjną.
Dowiedz się, jak zarządzać firmami stosując najbardziej zaawansowane i dynamiczne modele, takie jak te z epoki cyfrowej.
Zintegruj kluczowe elementy gospodarki cyfrowej ze strategią umiędzynarodowienia tradycyjnych firm, przyczyniając się do modernizacji firm i ich międzynarodowej konkurencyjności.
Rozwijaj umiejętności i myślenie strategiczne w celu umiędzynarodowienia firm za pomocą narzędzi cyfrowych, promując otwieranie nowych rynków po niższych kosztach oraz w bardziej wydajny i skalowalny sposób.
Zrozumieć i zinterpretować innowacje i zmiany w modelach zarządzania, dostosowując firmę do nowych realiów oferowanych przez nowe technologie.
metodologia
Program jest opracowany w całości z metodologią on-line, przy użyciu najbardziej zaawansowanych technik nauczania w tym formacie.
Treść została opracowana z silnym elementem praktycznym, który łączy w sobie:
- Korzystanie z technologii, takich jak wirtualny kampus, wirtualna tablica, konferencja internetowa, fora i narzędzia do pracy zespołowej.
- Realne przypadki firm, które zapewnią studentom praktyczną wiedzę na temat zastosowania kontekstu cyfrowego w firmie, ukierunkowanej na jej międzynarodową ekspansję.
- Sesje specjalne: kursy mistrzowskie prowadzone przez najbardziej odpowiednich profesjonalistów z firm i instytucji w środowisku cyfrowym i międzynarodowym.
- Praca indywidualna i zespołowa, która gwarantuje praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy.
Student musi przeprowadzić końcowy projekt magisterski pod kierunkiem opiekuna, polegający na opracowaniu biznesplanu na poziomie międzynarodowym i skoncentrowanym na technikach i środkach gospodarki cyfrowej.
Maksymalna liczba kursantów na kursie to 30 osób, co sprzyja bezpośredniej relacji i ciągłej komunikacji z lektorem oraz gwarantuje ścisłe szkolenie kursanta.
Planowanie zajęć, ćwiczeń, lektur i przypadków praktycznych jest zaprojektowane tak, aby studenci poświęcili od 12 do 15 godzin pracy tygodniowo.
zawartość
moduł 0
Celem tego modułu jest przeszkolenie studenta w zakresie narzędzi i funkcjonalności Wirtualnego Kampusu.
Etap 1 Strategia internacjonalizacji cyfrowej firmy
- Strategia cyfrowa
- Informacje i analiza rynków międzynarodowych
- Strategia rynkowa
- Podstawowe pojęcia finansowe i rachunkowe
- Biznesplan: Plan finansowy
- Finansowanie publiczne i prywatne
- Cyfrowy biznesplan
Faza 2 Narzędzia technologiczne do umiędzynarodowienia firmy
- Podstawy technologii i systemów do założenia firmy internetowej
- Warsztaty Wordpress z Woocommerce. Stwórz własny sklep internetowy.
- Bezpieczeństwo systemów i technologii informatycznych
- Technologia handlu elektronicznego w celu założenia firmy internetowej
- Trendy i nowe technologie cyfrowe.
Faza 3 Marketing on-line dla umiędzynarodowienia firmy
- Plan marketingu cyfrowego. Pierwsze kroki w marketingu cyfrowym
- Reklama cyfrowa
- Marketing w wyszukiwarkach
- Metodologia 2.0. Web 2.0, sieci społecznościowe i media społecznościowe
- Źródła informacji i monitorowanie wyników (Analityka cyfrowa)
- Praktyczny przypadek planu marketingowego
Faza 4 Handel elektroniczny i międzynarodowe możliwości biznesowe
- Podstawy handlu elektronicznego: główne modele biznesowe i dane sektorowe
- Projekt strategii handlu elektronicznego dla umiędzynarodowienia firmy. Technologia mająca zastosowanie w środowiskach handlu elektronicznego. Metody płatności online
- Marketing online mający zastosowanie do e-commerce. Prawne aspekty biznesu cyfrowego. Obsługa klienta. Analityka cyfrowa mająca zastosowanie do handlu elektronicznego
- Znaczenie handlu elektronicznego w mobilności
- Międzynarodowe operacje i logistyka handlu elektronicznego
Projekt pracy magisterskiej
Studenci będą analizować dane firmy i badać wykonalność jej międzynarodowej ekspansji poprzez stworzenie kanału online.
Praca będzie kierowana przez tutorów z ICEX-CECO, przeprowadzających jej prezentację i obronę we wrześniu.
odbiorcami
- Absolwenci studiów podyplomowych z międzynarodowym powołaniem i zainteresowani środowiskiem cyfrowym.
- Profesjonaliści, biznesmeni lub menedżerowie firm i przedsiębiorcy z dowolnego sektora, którzy chcą podnieść swoje umiejętności, aby rozwijać swój biznes w środowisku cyfrowym.
Ocena i certyfikacja
Każdy uczeń będzie oceniany indywidualnie na podstawie opracowanej pracy i poziomu uczestnictwa w różnych modułach składających się na studia magisterskie.
Procedura i kryteria oceny są ustalane dla każdego modułu oraz, w ramach każdego z nich, dla każdego proponowanego działania podlegającego ewaluacji.
Po ukończeniu modułów odpowiadających czterem fazom programu i końcowemu projektowi magisterskiemu student otrzyma tytuł magistra międzynarodowego e-biznesu.
rejestracja
Opłaty wpisowe wynoszą 2950 euro za pełne studia magisterskie, płatne jednorazowo lub w odroczonym terminie:
- 1000 euro jako „rezerwacja miejsca” po powiadomieniu o ostatecznym przyjęciu na MBA, w okresie rejestracji.
- 10 miesięcznych rat po 195 euro każda, które będą obowiązywać przez pierwsze 10 dni każdego miesiąca, od października 2017 do lipca 2018 włącznie. Brak opłaty miesięcznej oznacza anulowanie rejestracji i utratę miejsca na kursie, utratę wszelkich praw wynikających z rejestracji.
Pierwsza płatność zostanie dokonana przelewem bankowym, student musi wysłać dowód wpłaty e-mailem na adres [email protected].
Pozostała część płatności zostanie dokonana za pomocą polecenia zapłaty. Brak zapłaty którejkolwiek z tych kwot we wskazanym terminie będzie równoznaczny z utratą uprawnień.
Kandydaci, którzy nie dokonają wpłaty rezerwacyjnej w wyznaczonym terminie, tracą prawo do zarezerwowanego miejsca. Ponieważ opłacenie rezerwacji miejsca stanowi nabycie prawa, dochód uzyskany w ramach tego pojęcia nie podlega zwrotowi.
Opłata rejestracyjna obejmuje nauczanie online, dokumentację i pomocnicze materiały dydaktyczne w formacie wirtualnym, a także samouczki do końcowego projektu MBA
ICEX-CECO zastrzega sobie prawo do odwołania programu, gdy liczba uczestników nie osiągnie ustalonego minimum.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Executive Master in International Business (100% online) - w języku angielskim
- Online
Executive Master in International Business (100% online) - w języku angielskim lub francuskim
- Online
Mistrz w negocjacjach i rozwiązywaniu konfliktów
- Madrid, Hiszpania