Master of Business Administration (MBA) z turystyką i hotelarstwem
Online Malta
CZAS TRWANIA
18 up to 36 Months
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat, Niepełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Oct 2024
CZESNE
EUR 21 000
FORMACIE STUDIÓW
Nauka na odległość
Wstęp
Przedstawiamy nasz Master of Business Administration (MBA) z turystyką i hotelarstwem! Ten 18-miesięczny program, obejmujący 90 punktów europejskich, oferuje tytuł magistra na poziomie 7 w europejskich ramach kwalifikacji. Przeżyj interaktywną, spersonalizowaną i innowacyjną podróż studyjną online, koncentrując się na opanowaniu zawiłości zarządzania turystyką i hotelarstwem. Podnieś swoje perspektywy kariery w tych dynamicznych branżach dzięki naszemu kompleksowemu programowi nauczania dostosowanemu do wymagań dzisiejszego globalnego rynku.
MBA w turystyce i hotelarstwie składa się z trzech różnych poziomów. Na pierwszym poziomie - wprowadzającym, uczestnicy zapoznają się z głównymi narzędziami, teoriami, modelami i koncepcjami dotyczącymi zarządzania nowoczesnym małym i średnim przedsiębiorstwem. Drugi poziom - pogłębienie obejmuje bieżące tematy i pojawiające się teorie, aby przygotować uczniów na przyszłe wyzwania i możliwości. Trzeci poziom - specjalizacja pozwala uczniom skupić się na turystyce i hotelarstwie, w tym na końcowym projekcie magisterskim.
Rekrutacja
Program
Full Time
Phase 1: Launching
- Month 1: Digital and Sustainable Business Strategies (5 ECTS)
- Month 2: Leadership for a Sustainable World (5 ECTS)
- Month 3: Applied Research Methods and Data Science (5 ECTS)
- Month 4: Digital Marketing (5 ECTS)
- Month 5: Finance for Decision Makers (5 ECTS)
- Month 6: Organisational Psychology and Human Resources Management (5 ECTS)
Phase 2: Deepening
- Month 7: Entrepreneurship and Disruptive Innovation (5 ECTS)
- Month 8: Operations and Business Intelligence (5 ECTS)
- Month 9: Global Network Strategies and Ecosystems (5 ECTS)
- Month 10: Leadership in a Networked World (5 ECTS)
- Month 11: Business Informatics for the Digital Economy (5 ECTS)
- Month 12: Artificial Intelligence for Business (5 ECTS)
Phase 3: Specializing
- Miesiące 13-14: Zarządzanie turystyką i hotelarstwem (10 ECTS)
- Month 15-18: Final Master Project (20 ECTS)
Part-Time
Phase 1: Launching
- Month 1-2: Digital and Sustainable Business Strategies (5 ECTS)
- Month 3-4: Leadership for a Sustainable World (5 ECTS)
- Month 5-6: Applied Research Methods and Data Science (5 ECTS)
- Month 7-8: Digital Marketing (5 ECTS)
- Month 9-10: Finance for Decision Makers (5 ECTS)
- Month 11-12: Organisational Psychology and Human Resources Management (5 ECTS)
Phase 2: Deepening
- Month 13-14: Entrepreneurship and Disruptive Innovation (5 ECTS)
- Month 15-16: Operations and Business Intelligence (5 ECTS)
- Month 17-18: Global Network Strategies and Ecosystems (5 ECTS)
- Month 19-20: Leadership in a Networked World (5 ECTS)
- Month 21-22: Business Informatics for the Digital Economy (5 ECTS)
- Month 23-24: Artificial Intelligence for Business (5 ECTS)
Total ECTS – Deepening Phase
Phase 3: Specializing
- Miesiąc 25-28: Zarządzanie turystyką i hotelarstwem (10 ECTS)
- Month 29-36: Final Master Project (20 ECTS)
Teaching, Learning, and Assessment Procedures
EIM uses an appropriate mix of teaching and learning methods that allow learners with different learning styles and abilities to successfully complete our degree courses. The didactic approach is based on an Oxbridge-style tutorial teaching and learning approach which is highly fit for interactive and student-centered learning that promotes the active participation of students and a personal learning experience.
The program has a varied range of learning activities embedded within the content for each module. The assessment of the study performance includes a combination of feedforward by lecturers and peers on partial works developed for each tutorial and a final examination. The chosen examination format for each module is aligned with the specific learning outcomes of this module.
The assessments are based on the combined evaluation of partial works delivered for each tutorial and of the final examination. All assessments are corroborated by a second qualified lecturer or coach. To secure the originality of the case study developed, the final assessment includes an oral presentation component where students present their final case study.
Grading Systems
- Distinction (80-100%)
- Merit (65-79%)
- Pass (50-64%)
- Fail (0-49%)