
Studia magisterskie in
Magister marketingu i zarządzania innowacjami Edith Cowan University

Wstęp
Master of Marketing and Innovation Management to unikalny kurs w Australii Zachodniej, rozwijający menedżerów marketingu, którzy są w stanie rozwiązywać złożone przypadki biznesowe w kontekście krajowym i międzynarodowym.
Studenci na tym kursie będą mogli tworzyć wartość dla organizacji, ich klientów, partnerów i całego społeczeństwa. Zostaną wyposażone w umiejętności i wiedzę niezbędne do kariery w zarządzaniu klientami, produktami, marką i przychodami oraz umiejętności badania potrzeb klientów, wprowadzania nowych i innowacyjnych produktów na rynek, zarządzania partnerami handlowymi oraz zarządzania satysfakcją i lojalnością klientów .
Ten kurs Masters zapewnia studentom umiejętności, teorię i praktyczne doświadczenie w zakresie audytu rynku, identyfikowania możliwości oraz tworzenia, wdrażania i zarządzania procesami i planami marketingowymi.
Wpis kursu
Warunki przyjęcia na studia (zespół 8)
Warunki przyjęcia na studia (zakres 8) można spełnić, wykonując jedną z następujących czynności:
- Licencjat w pokrewnej dyscyplinie; lub
- W przypadku akceptacji równoważne wcześniejsze kształcenie, w tym co najmniej pięcioletnie odpowiednie doświadczenie zawodowe.
Wymagania dotyczące języka angielskiego (zespół 4)
Wymagania dotyczące znajomości języka angielskiego można spełnić, wykonując jedną z następujących czynności:
- IELTS Akademicki Ogólny minimalny wynik zespołu 6,5 (brak pojedynczego zespołu poniżej 6,0);
- Licencjat z kraju wyszczególnionego na stronie English Proficiency Bands;
- Pomyślnie ukończono 0,375 EFTSL studiów na poziomie podyplomowym lub wyższym u australijskiego dostawcy szkolnictwa wyższego (lub równorzędnego);
- W przypadku akceptacji równoważne wcześniejsze kształcenie, w tym co najmniej pięcioletnie odpowiednie doświadczenie zawodowe; lub
- Inne testy, kursy lub programy zdefiniowane na stronie English Proficiency Bands.
Pixabay / Pexels

szczegóły kursu
Dostępność semestru
- Semestr 1: Studiuj w pełnym wymiarze godzin w Joondalup
- Semestr 2: Studiuj w pełnym wymiarze godzin w Joondalup
Struktura kursu
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
FBL5010 | Zarządzanie ludźmi i organizacjami | 20 |
FBL5020 | Marketing Leadership | 20 |
FBL5030 | Podstawy tworzenia wartości w biznesie | 20 |
MKT6300 | Zachowanie konsumenta | 20 |
MKT6302 | Marketing promocyjny | 20 |
DES5102 | Myślenie projektowe | 20 |
MKT6304 | Rozwój nowych produktów | 20 |
MKT6308 | Aktualne problemy w marketingu | 20 |
CMM5170 | Reklama i świadomość marki | 20 |
MBA6090 | Przedsiębiorczość, innowacje i kreatywność | 20 |
MKT6310 | Badania marketingowe | 20 |
Wybierz jedną jednostkę z: | ||
MKT6320 ^ | Projekt badań marketingowych 1 | 20 |
BUS6900 ^ | Praktyka zarządzania | 20 |
^ Podstawowa opcja
Efekty uczenia się
- Zastosuj krytyczne myślenie i umiejętności techniczne, aby rozwiązać autentyczne problemy biznesowe.
- Wykazać się skuteczną komunikacją i umiejętnością pracy w zespole odpowiednią do kontekstów kulturowych.
- Wykazać się opanowaniem globalnej wiedzy i praktyki w zakresie marketingu i innowacji, w tym znajomości zasad i metod badawczych
- Niezależnie zainicjuj, zaplanuj i zrealizuj znaczący projekt, aby spełnić uzgodnione wyniki.
- Uzasadnij decyzje i wyroki dotyczące złożonego problemu biznesowego, biorąc pod uwagę konsekwencje etyczne i społeczne.
Profesjonalne uznanie
Akredytowane przez: Australian Marketing Institute (AMI)
Możliwości zawodowe
Absolwenci będą przygotowani do dalszego rozwoju kariery w jednej z wielu dyscyplin marketingowych. Dla tych, którzy są już na wyższym szczeblu zarządzania, dyplom zapewnia zaawansowany rozwój zawodowy w strategicznych obszarach marketingu, takich jak marketing globalny, zarządzanie innowacjami produktów i usług oraz marketing strategiczny.
Możliwe przyszłe stanowiska pracy
Dyrektor marketingu, kierownik marketingu, kierownik sprzedaży, kierownik marki, kierownik produktu i reklamy, badacz rynku.
Rekrutacja
Program
szczegóły kursu
Dostępność semestralna
- Semestr 1: Ucz się w pełnym wymiarze godzin w Joondalup
- Semestr 2: Ucz się w pełnym wymiarze godzin w Joondalup
Struktura kursu
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
FBL5010 | Zarządzanie ludźmi i organizacjami | 20 |
FBL5020 | Kierownictwo marketingu | 20 |
FBL5030 | Podstawy tworzenia wartości w biznesie | 20 |
MKT6300 | Zachowanie konsumenta | 20 |
MKT6302 | marketingu promocyjnego | 20 |
DES5102 | Myślenie projektowe | 20 |
MKT6304 | Rozwój nowych produktów | 20 |
MKT6308 | Bieżące problemy w marketingu | 20 |
CMM5170 | Reklama i świadomość marki | 20 |
MBA6090 | Przedsiębiorczość, Innowacyjność i Kreatywność | 20 |
MKT6310 | Badania marketingowe | 20 |
Wybierz jedną jednostkę z: | ||
MKT6320^ | Projekt badań marketingowych 1 | 20 |
AUTOBUS6900^ | Praktyka menedżerska | 20 |
^ Opcja podstawowa
Wynik programu
Efekty uczenia się kursu
- Zastosuj krytyczne myślenie i umiejętności techniczne, aby rozwiązywać autentyczne problemy biznesowe.
- Wykazać skuteczne umiejętności komunikacji i pracy zespołowej odpowiednie do kontekstów kulturowych.
- Wykazać się opanowaniem globalnej wiedzy i praktyki w zakresie marketingu i innowacji, w tym znajomości zasad i metod badawczych
- Niezależnie zainicjuj, zaplanuj i wykonaj znaczący projekt, aby osiągnąć uzgodnione rezultaty.
- Uzasadniaj decyzje i osądy, które dotyczą złożonego problemu biznesowego, biorąc pod uwagę konsekwencje etyczne i społeczne.