Bachelor of Education (Primary)
Edith Cowan University
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Joondalup, Australia
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
8 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* orientacyjna opłata za semestr
Wstęp
Ten akredytowany na szczeblu krajowym kurs poświęcony jest przygotowaniu przyszłych nauczycieli gotowych do podjęcia pracy w zawodzie nauczyciela szkół podstawowych.
Kluczową cechą tego kursu jest zakres i liczba praktyk zawodowych oferowanych studentom przygotowującym nauczycieli do zawodu, zapewniającym, że mogą oni w istotny sposób powiązać teorię z praktyką, jednocześnie budując umiejętności zawodowe i ogólne zdolności do zatrudnienia w prawdziwych środowiskach nauczania.
Partnerstwa między ECU a ponad 1000 szkół i ośrodków wczesnego uczenia się pozwalają nauczycielom przedszkolnym zdobywać doświadczenie w różnych środowiskach, w tym w szkołach publicznych, prywatnych, metropolitalnych, regionalnych, wiejskich lub odległych, pracując z dziećmi z różnych ekonomicznych, społecznych, etnicznych i edukacyjnych szkół okoliczności.
Nauczyciele przedszkolni mają również możliwość ukończenia formalnej specjalizacji w zakresie kwalifikacji na poziomie podstawowym. Pozwala to uzyskać głębszy i szerszy poziom wiedzy i zrozumienia w danym obszarze kształcenia na poziomie absolwenta. Jednostki są również dostępne w stopniu umożliwiającym uczniom spełnienie wymagań akredytacyjnych do nauczania w szkołach katolickich.
Wpis kursu
Warunki przyjęcia na studia (zespół 3)
Poniższe wymagania wstępne dotyczące kursu są obowiązkowe i muszą być spełnione przez wszystkich kandydatów. Wymagania te stanowią uzupełnienie lub zastępują minimalne wymagania określone w poniższej sekcji wymagań dotyczących przyjęć akademickich.
Wszyscy kandydaci muszą spełniać nieakademickie kryteria, oprócz spełniania kryteriów akademickich. Zdolności nieakademickie wnioskodawców zostaną ocenione na podstawie wypełnionego internetowego kwestionariusza NARTE Requirements for Teacher Entry (NARTE).
Wszyscy kandydaci muszą spełnić wymogi przyjęcia na studia na ten kurs. Indykatywny lub gwarantowany ATAR jest zgodny z opublikowanymi (w stosownych przypadkach) lub wymagania dotyczące przyjęcia na studia mogą zostać spełnione poprzez spełnienie jednego z poniższych warunków:
- AQF Cert IV;
- Pomyślnie ukończono 0,25 EFTSL studiów na poziomie licencjackim lub wyższym u australijskiego dostawcy szkolnictwa wyższego (lub równorzędnego);
- Specjalny test przyjęć trzeciorzędnych; *
- Kurs przygotowawczy do uniwersytetu; *
- Indigenous University Orientation Course; *
- Aborygenów test spożycia studentów; lub*
- Schemat wstępny oparty na doświadczeniu. *
* Więcej informacji można znaleźć na stronie wprowadzania do kursu.
W przypadku studentów zagranicznych wymagania obejmują wyniki w szkole średniej.
Wymagania dotyczące języka angielskiego (pasmo 5)
Studenci zagraniczni muszą osiągnąć poziom akademicki IELTS o średnim poziomie 7,5 lub wyższym w czterech elementach słuchania, mówienia, czytania i pisania; brak punktów poniżej poziomu 7.0 w żadnym z tych składników; oraz wynik 8,0 lub więcej w elementach mówienia i słuchania. Kandydaci posiadający wykształcenie międzynarodowe mogą być również zobowiązani do spełnienia tego wymogu.
Minimalne standardowe wymagania języka angielskiego dla tego kursu mogą być również spełnione z jednym z poniższych:
- Rok 12 ATAR angielski / literatura angielska klasa ATAR C lub lepsza lub równoważna;
- Specjalny test przyjęć trzeciorzędnych; *
- Pomyślnie ukończono 1.0 EFTSL studiów na poziomie licencjackim lub wyższym w Wielkiej Brytanii, Irlandii, USA, Nowej Zelandii lub Kanadzie;
- Kurs przygotowawczy na uniwersytet;
- Indigenous University Orientation Course; *
- Aborygenowy test spożycia przez studentów; *
- Dyplom AQF, dyplom zaawansowany lub stopień naukowy; lub
- Pomyślnie ukończono 0,375 EFTSL studiów na poziomie licencjackim lub wyższym u australijskiego dostawcy szkolnictwa wyższego (lub równorzędnego).
Uwaga:
Jeśli wykształcenie średnie i studia ukończono w ciągu 2 lat przed złożeniem wniosku o rejestrację w Australii, Kanadzie, Irlandii, Nowej Zelandii, Wielkiej Brytanii lub USA, kandydaci nie muszą przedstawiać dowodu znajomości języka angielskiego.
Uznaje się, że kandydaci, którzy ukończyli szkołę średnią w Afryce Południowej w języku angielskim i ukończyli studia licencjackie w języku angielskim na Uniwersytecie Południowej Afryki, spełnili wymogi języka angielskiego.
Wnioskodawcy z Seszeli:
Pomyślne ukończenie Międzynarodowego Ogólnego Certyfikatu Szkolnictwa Średniego (IGCSE) klasy C lub wyższej, a także ukończony 4-letni Dyplom Krajowy.
szczegóły kursu
Dostępność semestru
- Semestr 1: Studia w pełnym wymiarze godzin w Joondalup, Mount Lawley, South West
Struktura kursu
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
LIT1200 | Umiejętność osobista | |
NUM1200 | Numeracja osobista |
Uczniowie muszą wypełnić powyższe dwa rozdziały LIT1200 (alfabetyzm osobisty) i NUM1200 (alfabetyzm osobisty), aby spełnić wymagania testu alfabetyzacji i liczenia dla uczniów początkowej edukacji nauczycieli (LANTITE). Wszyscy uczniowie, którzy zapisają się na akredytowany kurs kształcenia nauczycieli (licencjackich i magisterskich) od 1 stycznia 2017 r., Będą musieli z powodzeniem ukończyć testy dotyczące osobistego poziomu umiejętności czytania i liczenia. Studenci, którzy zapisają się na licencjat z edukacji (podstawowej), będą musieli z powodzeniem ukończyć oba składniki osobistego testu umiejętności czytania i liczenia dla uczniów początkowej edukacji nauczycieli (LANTITE), aby zapisać ponad 240 punktów kredytowych w ramach swojego kursu.
Rok 1 - semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
EDL1240 | Wprowadzenie do nauczania | 15 |
EDL1250 | Uczenie się i uczniowie | 15 |
MAE1250 | Podstawy matematyki podstawowej | 15 |
AED1260 | Sztuka w edukacji 1 | 15 |
Rok 1 - Semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
EDL1260 | Wzrost, rozwój i uczenie się dzieci | 15 |
LAN1260 | Język mówiony w szkole podstawowej | 15 |
SCE1260 | Edukacja naukowa w szkołach podstawowych 1 | 15 |
PPA1260 | Doświadczenie zawodowe 1 | 15 |
Rok 2 - semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
HPE2240 | Zdrowie i wychowanie fizyczne w szkołach podstawowych | 15 |
LAN2240 | Angielski we wczesnych latach szkoły podstawowej | 15 |
MAE2250 | Nauczanie i uczenie się w matematyce podstawowej 1 | 15 |
HSS2240 | Nauki humanistyczne i społeczne w szkołach podstawowych 1 | 15 |
Rok 2 - semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
HSS2260 | Nauki humanistyczne i społeczne w szkołach podstawowych 2 | 15 |
EDU2260 | Pozytywne środowiska uczenia się | 15 |
AED2240 | Sztuka w edukacji 2 | 15 |
PPA2360 | Doświadczenie zawodowe 2 | 15 |
Rok 3 - semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SCE3240 | Edukacja naukowa w szkołach podstawowych 2 | 15 |
EDF3101 | Praca z rdzennymi australijskimi dziećmi, młodzieżą i ich rodzinami | 15 |
EDS3240 | W tym dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych | 15 |
LAN3280 | Angielski w gimnazjum i szkole podstawowej | 15 |
Rok 3 - semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
EDU3265 | Ocena i ocena uczenia się | 15 |
MAE3270 | Nauczanie i uczenie się w matematyce podstawowej 2 | 15 |
LAN3240 | Angielski dla osób posługujących się innymi językami lub dialektami | 15 |
PPA3260 | Doświadczenie zawodowe 3 | 15 |
Rok 4 - semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
TPA4100 | Ocena wyników nauczania | 15 |
ATP4440 | Doświadczenie zawodowe 4 - Asystent nauczyciela | 30 |
Jednostka ze specjalizacji | x 1 | 15 |
Rok 4 - semestr 2
Studenci muszą wybrać jedną z następujących opcji:
opcja 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
DTM4260 | Projektowanie i technologia materiałów | 15 |
Jednostka ze specjalizacji | x 3 | 45 |
Opcja 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
EDU4226 ^ | Projekt szkolny | 60 |
Opcja 3
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
EDU4227 ^ | Staż | 60 |
^ Podstawowa opcja
Efekty uczenia się
- Zastosuj szeroką wiedzę z zakresu dyscypliny do szeregu teoretycznych i praktycznych sytuacji w szkole podstawowej.
- Przekazuj wiedzę i wartości dyscyplinarne (szkolnictwo podstawowe) w kontekście zawodowym i publicznym.
- Wykazać szeroki i spójny zasób wiedzy w podstawowych filozofiach, teoriach, zasadach i procesach uczenia się, w tym ich związku z praktyką i rolą nauczycieli, z perspektywy globalnej.
- Wykazać globalne spojrzenie na poszanowanie różnorodności kulturowej, w tym rdzennych kompetencji kulturowych.
- Wykazać autonomię, rozliczalność i osąd własnej nauki i praktyki zawodowej.
- Wykaż się szeroką i spójną wiedzą z dogłębnymi podstawowymi zasadami i pojęciami w szkole podstawowej.
- Wykazać się wiedzą na temat środowisk społeczno-kulturowych, w tym rdzennej ludności i ich wpływu na potrzeby edukacyjne uczniów (1,12).
- Myśl twórczo, aby przewidywać wyzwania i generować rozwiązania / odpowiedzi dotyczące edukacji podstawowej.
- Myśl krytycznie, analizując, interpretując i konceptualizując złożone problemy związane z edukacją podstawową.
- Używaj technologii cyfrowych i umiejętności czytania, aby uzyskać dostęp, oceniać i syntetyzować odpowiednie informacje z wielu źródeł.
- Pracujcie wspólnie i wykażcie inicjatywę w zakresie wdrażania wartości społecznych, zrównoważonych i etycznych.
Profesjonalne uznanie
Akredytowane przez: Teacher Registration Board of Western Australia (TRBWA)
Możliwości zawodowe
Pomyślne ukończenie kursu daje absolwentom wiedzę niezbędną do podjęcia pracy jako wybitni nauczyciele, wyposażoną w wiedzę i umiejętności, które mogą pozytywnie wpłynąć na życie młodych ludzi i uczyć we własnej klasie.
Możliwe przyszłe stanowiska pracy
Nauczyciel szkoły podstawowej.
Rekrutacja
Program
szczegóły kursu
Dostępność semestralna
- Semestr 1: Ucz się w pełnym wymiarze godzin w Joondalup, Mount Lawley, South West
Struktura kursu
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
LIT1200 | Literatura osobista | |
NUM1200 | Liczebność osobista |
Uczniowie muszą ukończyć powyższe dwie jednostki LIT1200 (osobista umiejętność czytania i pisania) oraz NUM1200 (osobista umiejętność liczenia), aby spełnić wymagania testu umiejętności czytania, pisania i liczenia dla uczniów szkół podstawowych (LANTITE). Wszyscy studenci, którzy zapiszą się na akredytowany kurs przygotowujący do zawodu nauczyciela (licencjacki i magisterski) od 1 stycznia 2017 r., będą musieli pomyślnie ukończyć testy dotyczące osobistego poziomu umiejętności czytania, pisania i liczenia, aby ukończyć studia. Studenci, którzy zapiszą się na studia Bachelor of Education (Primary), będą musieli pomyślnie ukończyć oba komponenty osobistego testu umiejętności czytania, pisania i liczenia dla uczniów szkół podstawowych (LANTITE), aby zapisać się na kurs powyżej 240 punktów kredytowych.
Rok 1 - Semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
EDL1240 | Wprowadzenie do nauczania | 15 |
EDL1250 | Uczenie się i uczący się | 15 |
MAE1250 | Podstawy matematyki podstawowej | 15 |
1260 AED | Sztuka w edukacji 1 | 15 |
Rok 1 - Semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
EDL1260 | Wzrost, rozwój i uczenie się dzieci | 15 |
LAN1260 | Język mówiony w szkole podstawowej | 15 |
SCE1260 | Edukacja przyrodnicza w szkołach podstawowych 1 | 15 |
PPA1260 | Doświadczenie zawodowe 1 | 15 |
Rok 2 - Semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
HPE2240 | Zdrowia i Wychowania Fizycznego w Szkołach Podstawowych | 15 |
LAN2240 | Angielski we wczesnych latach szkoły podstawowej | 15 |
MAE2250 | Nauczanie i uczenie się matematyki w szkole podstawowej 1 | 15 |
HSS2240 | Nauki humanistyczne i społeczne w szkołach podstawowych 1 | 15 |
Rok 2 - Semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
HSS2260 | Nauki humanistyczne i społeczne w szkołach podstawowych 2 | 15 |
EDU2260 | Pozytywne środowisko uczenia się | 15 |
2240 AED | Sztuka w edukacji 2 | 15 |
PPA2360 | Doświadczenie zawodowe 2 | 15 |
Rok 3 - Semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SCE3240 | Nauczanie przedmiotów ścisłych w szkołach podstawowych 2 | 15 |
EDF3101 | Praca z rdzennymi australijskimi dziećmi, młodzieżą i ich rodzinami | 15 |
EDS3240 | W tym dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | 15 |
LAN3280 | Angielski w Gimnazjum i Szkole Podstawowej | 15 |
Rok 3 - Semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
EDU3265 | Ocena i ewaluacja uczenia się | 15 |
MAE3270 | Nauczanie i uczenie się matematyki w szkole podstawowej 2 | 15 |
LAN3240 | Angielski dla mówiących innymi językami lub dialektami | 15 |
PPA3260 | Doświadczenie zawodowe 3 | 15 |
Rok 4 - Semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
TPA4100 | Ocena wyników nauczania | 15 |
ATP4440 | Doświadczenie zawodowe 4 - Program asystenta nauczyciela | 30 |
Jednostka ze specjalizacji | x 1 | 15 |
Rok 4 - Semestr 2
Studenci są zobowiązani do wyboru jednej z następujących opcji:
opcja 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
DTM4260 | Projektowanie i technologia materiałów | 15 |
Jednostka ze specjalizacji | x 3 | 45 |
Opcja 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
EDU4226^ | Projekt szkolny | 60 |
Opcja 3
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
EDU4227 ^ | Praktyka | 60 |
^ Opcja podstawowa
Galeria
Wynik programu
Efekty uczenia się kursu
- Zastosuj szeroką wiedzę dyscyplinarną w szeregu teoretycznych i praktycznych sytuacji w szkole podstawowej.
- Przekazuj wiedzę i wartości dyscyplinarne (szkolnictwo podstawowe) w kontekście zawodowym i publicznym.
- Zademonstruj szeroki i spójny zasób wiedzy na temat podstawowych filozofii, teorii, zasad i procesów uczenia się, w tym ich związku z praktyką i rolą nauczycieli, z perspektywy globalnej.
- Zademonstruj globalną perspektywę z poszanowaniem różnorodności kulturowej, w tym rdzennych kompetencji kulturowych.
- Wykazać autonomię, odpowiedzialność i osąd za własne uczenie się i praktykę zawodową.
- Zademonstrować szeroki i spójny zasób wiedzy z dogłębną zasadą i koncepcjami leżącymi u podstaw edukacji podstawowej.
- Wykazać się znajomością środowisk społeczno-kulturowych, w tym rdzennych mieszkańców, oraz ich wpływu na potrzeby edukacyjne uczniów (1,12).
- Myśl kreatywnie, aby przewidywać wyzwania i generować rozwiązania/odpowiedzi specyficzne dla szkół podstawowych.
- Myśl krytycznie, aby analizować, interpretować i konceptualizować złożone problemy edukacji podstawowej.
- Korzystaj z technologii cyfrowych i umiejętności, aby uzyskiwać dostęp, oceniać i syntetyzować istotne informacje z wielu źródeł.
- Współpracuj i wykazuj inicjatywę w celu wdrażania wartości społecznych, zrównoważonych i etycznych.
Możliwości związane z karierą
Możliwości związane z karierą
Pomyślne ukończenie kursu daje absolwentom wiedzę niezbędną do podjęcia pracy jako wybitni nauczyciele, wyposażeni w wiedzę i umiejętności, aby pozytywnie zmienić życie młodych ludzi i uczyć we własnej klasie.
Możliwe przyszłe tytuły stanowisk
Nauczyciel szkoły podstawowej.