Specjalizacja Odległość w komercyjnych Zarządzania i Marketingu
EAN University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Bogotá, Kolumbia
Języki
Poproś o informacje
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Poproś o informacje
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Jan 2024
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Specjalizacja Odległość w komercyjnych Zarządzania i Marketingu
 
Globalizacja i rozwój technologii dokonały konkurencji na rynku bardziej intensywne i ostra konkurencja, dlatego firmy, aby przetrwać i osiągać zyski, potrzebujemy najlepszych specjalistów w dziedzinie marketingu, ponieważ marketing jest niezbędny do zdobycia rynku, konkurencji jazdy, sprzedawać więcej i generować zyski. Rzeczywiście, jest to jeden z najbardziej poszukiwanych i lepiej płatnych zawodów. Każda firma potrzebuje wykwalifikowanych specjalistów do planowania, organizowania i zarządzania decyzje na temat cen, dystrybucji, promocji i usług posprzedażnych.
 
Wyróżnić się! Bądź biznesmen lub profesjonalny i studiować specjalizacja w Marketing Management i handlowych wspólnie opracowane przez Universidad EAN i Politechniki w Madrycie - CEPADE.Ta specjalizacja jest obsługiwany przez zaktualizowanego programu nauczania, wychowawców wykwalifikowanych, state-of-the-art technologii, biblioteki wirtualnej, oraz biznesu i przedsiębiorczości, a także może być płynęła on-line, w zaciszu swojego domu i na własną rękę zaplanować.
Bądź menadżerem własnego rozwoju! Czekamy na Ciebie!
 
KOMPETENCJE
 
- Podejmowanie decyzji na podstawie programów badań rynkowych.
- Identyfikacja możliwości rynkowych i wybrać najbardziej odpowiednie dla danej organizacji.
- Opracowanie marketingowe plany akcji i rynku na dany okres.
- Diagnostyka, opracowania i realizacji strategii innowacyjnych w różnych typach organizacji, w celu rozwój firmy 's public relations i realizacji celów akcji na rynku.
- Opracowanie koncepcji produktów i usług, i sprawdzenie możliwości na rynku, aby wzmocnić firmy portfolio produktów.
- Prowadzić i koordynować rozwój nowych produktów i modyfikacji istniejących produktów w celu zaspokojenia możliwości rynkowych.
- Opracowanie programów w celu badania i analizy konkurencji na rynku i określenia wynikających z niej szans, zagrożeń, mocnych i słabych stron w celu wspierania podejmowania decyzji.
- Prowadzenie projektów do modernizacji i poprawy w obszarach firmy, dla których są odpowiedzialne, aby zapewnić konkurencyjność firmy na rynku.
- Opracowanie, wdrożenie, monitorowanie oraz kontrolę strategicznych planów marketingowych w celu zapewnienia zgodności z organizacji misji.
- Marka decyzję dotyczącą definicji ceny, wzornictwo, innowacyjność i pozycjonowania produktów i usług poprzez znajomości rynku.
- Projektowanie i opracowanie skutecznego połączenia komunikacyjne do osiągnięcia celów marketingowych i handlowych na rozwój działalności
- Praca jako przedsiębiorca-intrapreneur poprzez rozwój umiejętności w zakresie przedsiębiorczości i wiedzy na temat najnowszych technologii i trendów marketingowych.
 
DODATKOWE KORZYŚCI
 
- Ciągłe wsparcie istotnych instytucji szkolnictwa wyższego, takich jak Universidad EAN oraz Politechnika w Madrycie-CEPADE, znanej z wysokiej jakości swoich programów akademickich.
- Walidacja kredytów w celu uzupełnienia innych programów podyplomowych oferowanych przez Universidad EAN.
- Zaplanuj swój czas nauki według indywidualnych potrzeb bez naruszania obowiązków służbowych lub zatrudnienie.
- Dostęp do nowoczesnych technologii komunikacyjnych i usług online (konto e-mail, wideokonferencje, wideo i inne wirtualne, forów tematycznych, pomocy technicznej, oceny, itp.).
- Wirtualny dostęp do krajowych i międzynarodowych specjalistycznych bibliografii i baz danych.
- Metodologia która przywiązuje dużą wagę do wykorzystania studiów przypadków i aktywnych metod pedagogicznych, które łączą teorię z realnego świata biznesu.
- Wsparcie w realizacji zastosowano formacyjne badania.
 
WYMAGANIA TECHNICZNE
 
Zaleca się, aby każdy student ma stały dostęp do komputera z dostępem do Internetu. Minimalne wymagania dotyczące dostępu do wirtualnej platformy Uczelni są: komputer z procesorem Pentium, minimum 1 GB pamięci RAM, internet szerokopasmowy i system operacyjny używasz Windows XP lub nowszym.
 
Universidad EAN wykorzystuje kampus i platform wirtualnych, które pozwalają klasie uczeń nie tylko dostęp do różnych usług, które są oferowane przez Uniwersytet, ale także umożliwiają interakcję między studentami i wykładowcami.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister zarządzania w marketingu międzynarodowym (MA)
- Online
Mistrz online w marketingu cyfrowym
- Online Spain
Technologiczne ukończenie studiów online
- Rio de Janeiro, Brazylia