
Studia magisterskie in
Magister marketingu i zarządzania sprzedażą EAE | Programas Distancia

Wstęp
Główne cechy naszego Master in Marketing Management
Globalizacja rynków, nowe technologie informacyjne oraz nowe kanały dystrybucji i sprzedaży, które się pojawiły, zwiększyły liczbę rynków, na których działamy, ale także liczbę konkurentów, z którymi mamy do czynienia, dlatego konieczne jest zajęcie się zarządzaniem marketingiem i sprzedażą od bardziej innowacyjna perspektywa, w coraz większym stopniu uwzględniająca ewolucję cyfrową.
Master in Marketing Management rozwija strategiczną wiedzę i umiejętności, aby wyszkolić Cię jako innowacyjnego menedżera, z szeroką wizją firmy i umiejętnością stawienia czoła zmianom i wyzwaniom, jakie stawiają nowe trendy marketingowe. Podobnie, uczestnicy uzyskują kompetencje właściwe modalności mistrzów online.
Cele magistra w sprzedaży i marketingu
Master in Strategic Marketing and Sales Management, zasadniczo praktyczny i interaktywny, jest skierowany do przedsiębiorców i profesjonalistów, którzy chcą:
- Globalne strategie marketingowe
- Zachowania konsumentów
- Nowe trendy marketingowe
- Rozwój kompetencji
- Kierownictwo zespołu
- Profesjonalne sieci
Kreatywność, innowacyjność, skuteczność: kombinacja, której poszukuje każda firma
Celem internetowego Master in Marketing jest promowanie wśród uczestników umiejętności planowania i rozwijania innowacyjnych strategii zarządzania 4 P: produkt, cena, komunikacja i dystrybucja; a także sprzedaż.
Tytuł magistra podkreśla opanowanie określonych technik i narzędzi w tej dziedzinie, aby wpływać na popyt z wyprzedzeniem w zależności od orientacji rynkowej.
Zalety studiowania tego tytułu magisterskiego na EAE
Opanuj modalności online lub mieszane
Rozwój technologiczny ułatwił pojawienie się nowych narzędzi i zasobów edukacyjnych, które zmieniły sposób, w jaki się uczymy. Jakość i elastyczność, które oferują studentom metody online i mieszane, sprawiły, że ten rodzaj szkolenia rozwija się na całym świecie. W Hiszpanii wzrost przekroczył 60%.
EAE Business School była pionierem w oferowaniu w 2007 r., Jako uzupełnienie swoich bezpośrednich programów szkoleniowych, mistrzów w zakresie modalności online i mieszanych. Od tego czasu ponad 20 000 uczniów zostało przeszkolonych w ramach EAE w jednej z tych dwóch metod.
Tryb online
Wirtualny kampus to platforma edukacyjna, z której wyartykułowana jest prawie cała praca w tym trybie szkolenia. Na terenie kampusu uczestnik posiada wszystkie materiały i zasoby dydaktyczne tytułu magistra. Ponadto jest to przestrzeń do spotkań i dyskusji z zespołem pedagogicznym oraz innymi studentami programu.
Tryb mieszany
Łączy w sobie wszystkie zalety oferowane studentowi przez szkolenie online i szkolenia bezpośrednie, takie jak zajęcia lub sesje twarzą w twarz i inne działania tej modalności:
Sesje modułowe
Sesje praktyczne, w których student może uczestniczyć po zakończeniu wszystkich tematów modułu.
Sesje Masterclass
Mają bardziej otwarty i przekrojowy charakter. Nie są one związane z studiowanym modułem, więc student może uczestniczyć w sesjach, w których interesuje go poruszana tematyka.
Samouczki jeden do jednego
Jest to zindywidualizowana ocena, w której student decyduje o formie: może wybrać między sesją coachingową, spotkać się z ekspertem lub wziąć udział w samouczku TFM. Uczeń ma 4 ćwiczenia indywidualne.
Program studiów magisterskich w zakresie sprzedaży i marketingu
- Moduł 1. Strategia i kierunek marketingowy
- Moduł 2. Badania rynkowe, informacyjne i konsumenckie
- Moduł 3. Podstawy marketingu operacyjnego
- Moduł 4. Zaawansowany marketing operacyjny
- Moduł 5. Marketing cyfrowy
- Moduł 6. Marketing / Zarządzanie handlowe
- Moduł 7. Umiejętności zarządzania
- Final Master's Project (TFM)
Zdobywasz klucze do projektowania skutecznych kampanii i zarządzania zespołami handlowymi
Magister marketingu i zarządzania sprzedażą w EAE Business School, nauczany online i mieszany w Barcelonie i Madrycie, zapewnia specjalistom ds. Sprzedaży techniki i umiejętności prowadzenia zespołów sprzedaży w zmieniającym się i zglobalizowanym środowisku.
Jego plan badań dostarcza kluczy do identyfikacji i reagowania na potrzeby obecnych i potencjalnych klientów, a docelowo do osiągnięcia celów sprzedażowych wyznaczonych przez organizację.
Program, obdarzony praktycznym i partycypacyjnym podejściem, skierowany jest do menedżerów zespołów sprzedażowych i dyrektorów handlowych z wyższym stopniem, którzy potrzebują poszerzać swoje umiejętności i pozyskiwać tych, którzy pomogą im z powodzeniem sprostać wyzwaniom, jakie stawia zarządzanie komercyjne firmami. firm.
Gdzie znajduje się nasza firma? Analiza rynku, konkurencji i konsumentów
Dzięki temu online Master in Marketing uczestnicy nauczą się planować i opracowywać innowacyjne strategie identyfikacji i zaspokajania potrzeb konsumentów oraz odkryją, jak wpływać na popyt z wyprzedzeniem w oparciu o orientację rynkową i analizę. Zagłębią się w koncepcje takie jak: CRM, analiza SWOT, business intelligence, big data czy Consumer 2.0, gdzie wszystkie te treści będą opracowywane w sposób zaplanowany i elastyczny, dostosowując je do ich zainteresowań i potrzeb zawodowych.
Ponadto będą mieli gwarancję uzyskania szkolenia menedżerskiego na najwyższym poziomie: został wybrany drugim najlepszym tytułem magisterskim w obszarze komercyjnym oferowanym w Hiszpanii, według Rankingu 250 najlepszych mistrzów w El Mundo (2009 -2014). Ponadto EAE jest pionierską szkołą hiszpańską w tej dziedzinie, ponieważ w 1958 r. Stała się pierwszą szkołą biznesu w kraju, która wprowadziła tytuł magistra zarządzania przedsiębiorstwem.
Do tego wszystkiego dochodzi międzynarodowy prestiż EAE, jednej z 30 najlepszych szkół biznesu na świecie (według Ibero-American Ranking América Economía z 2014 r.) I drugiej najbardziej renomowanej szkoły biznesu w Hiszpanii (Merco Ranking 2019).
Oprócz tych danych EAE wyróżnia się również wysokim wskaźnikiem zatrudnialności swoich studentów. W rzeczywistości 89% uczestników studiów magisterskich znajduje pracę sześć miesięcy po ukończeniu szkolenia, a 47% przed ukończeniem studiów (źródło: Raport o zatrudnieniu 2014).
Ocena ciągła
Ciągła ocena wzmacnia naukę i pozwala docenić i nagrodzić wysiłek wykonanej pracy, uczeń uczy się poprzez działanie, a prowadzący może lepiej monitorować postępy ucznia.
Brak ostatecznej oceny
Studenci przechodzą różne moduły przez system ciągłej oceny
Podwójny dyplom po ukończeniu studiów magisterskich z marketingu strategicznego i zarządzania sprzedażą na EAE
Po ukończeniu programu student uzyskuje podwójny tytuł magistra w zakresie marketingu i zarządzania sprzedażą z EAE Business School i Uniwersytetu w Barcelonie-IL3.
Studia magisterskie obejmują 60 punktów ECTS (European Credits Transfer System).
Program pomocy i stypendiów
Mając na celu ułatwienie dostępu do studiów magisterskich, EAE Business School opracowała program grantów i stypendiów, do których student może wybierać na podstawie profilu akademickiego i zawodowego.
Jedną z głównych atrakcji programu jest finansowanie bez kosztów. Jako uzupełnienie tego nieoprocentowanego finansowania możesz ubiegać się o jedno ze stypendiów programu.
Stypendia i Finansowanie
Program pomocy i stypendiów
Mając na celu ułatwienie dostępu do studiów magisterskich, EAE Business School opracowała program stypendiów i stypendiów, do których student może wybrać w oparciu o swój profil akademicki i zawodowy.
Jednym z najważniejszych elementów programu jest finansowanie bez kosztów. Jako uzupełnienie tego nieoprocentowanego finansowania możesz ubiegać się o jedno ze stypendiów programu.
Program
Program studiów magisterskich w zakresie sprzedaży i marketingu
- Moduł 1. Strategia i kierunek marketingowy
- Moduł 2. Badania rynku, informacji i konsumentów
- Moduł 3. Podstawy marketingu operacyjnego
- Moduł 4. Zaawansowany marketing operacyjny
- Moduł 5. Marketing cyfrowy
- Moduł 6. Marketing / Zarządzanie handlowe
- Moduł 7. Umiejętności zarządzania
- Praca magisterska (TFM)
Wynik programu
Magister marketingu strategicznego i zarządzania sprzedażą, zasadniczo praktyczny i interaktywny, skierowany jest do przedsiębiorców i profesjonalistów, którzy chcą:
- Globalne strategie marketingowe
- Zachowania konsumentów
- Nowe trendy marketingowe
- Rozwój kompetencji
- Kierownictwo zespołu
- Profesjonalne sieci
Podwójny stopień po ukończeniu studiów magisterskich z marketingu strategicznego i zarządzania sprzedażą w EAE
Po ukończeniu programu student uzyskuje podwójny stopień magistra marketingu i zarządzania sprzedażą na EAE Business School oraz na Uniwersytecie w Barcelonie-IL3.
Mistrz ma ładunek studiów 60 punktów ECTS (europejski system transferu punktów).