Certyfikat specjalisty ds. marketingu cyfrowego
Online
CZAS TRWANIA
6 Months
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
USD 3195
FORMACIE STUDIÓW
Nauka na odległość
Wstęp
Dziedzina marketingu cyfrowego ciągle się zmienia. Program Duke's Digital Marketing Specialist uczy podstawowych i zaawansowanych metod marketingowych oraz tego, jak wykorzystać najnowsze technologie branżowe. Dzięki naszemu programowi zdobędziesz praktyczne doświadczenie poprzez interaktywne sesje na żywo, rzeczywiste studia przypadków i praktyczne wykorzystanie ponad 30 narzędzi marketingu cyfrowego.
Dzięki ponad 20 połączonym projektom i studiom przypadków zdobędziesz umiejętności niezbędne do doskonalenia się w ciągle zmieniającym się świecie marketingu cyfrowego. Nasz program obejmuje kluczowe obszary, takie jak marketing behawioralny, SEO, SEM, media społecznościowe, e-mail marketing, marketing mobilny, strategia treści, analityka, sztuczna inteligencja i automatyzacja marketingu. Osoby, które spełnią wszystkie wymagania, otrzymają certyfikat Duke University i opuszczą program z rozległą wiedzą na temat strategii marketingu cyfrowego, taktyk i pojawiających się trendów.
Naszym celem jest przygotowanie uczniów do szybko rozwijającego się cyfrowego świata. Uczniowie muszą opanować program nauczania w każdym z kursów dla początkujących, średnio zaawansowanych i zaawansowanych. Poniższy opis każdego kursu zawiera listę kryteriów, według których mierzone jest opanowanie danego kursu. Dodatkowo, projekty nie są wymagane.
Bezpłatny 7-dniowy okres próbny
Uzyskaj dostęp do pierwszych trzech kursów na poziomie początkującym naszego programu Digital Marketing Specialist podczas tego tygodniowego okresu próbnego programu.
Dlaczego warto wybrać program Duke Digital Media and Marketing Certificate?
- Studenci otrzymają certyfikat wydany wyłącznie przez Duke University.
- Studenci mogą uzyskać certyfikat w ciągu 6 miesięcy.
- Program jest również dostosowany do egzaminów certyfikacyjnych Google Ads, Google Analytics i Microsoft Bing.
- Zapewnia jeden z najbardziej kompleksowych, niekredytowych programów dostępnych na rynku.
- Zapewnia elastyczność nauki w aplikacji mobilnej do nauki w podróży, pobierania treści i przeglądania offline.
- Oferuje praktyczne projekty do praktycznej nauki.
- Zawiera przewodniki i slajdy instruktażowe dla większości modułów kursu.
- Absolwenci, którzy pomyślnie ukończyli program, mogą uzyskać dodatkowe 6 miesięcy dostępu natychmiast po ukończeniu programu. Dostęp rozpocznie się równolegle za pośrednictwem Duke Continuing Studies.
Galeria
Rekrutacja
Program
Krok 1 – Kursy dla początkujących
Kurs podstaw marketingu cyfrowego
Dzięki temu kursowi wprowadzającemu zrozumiesz podstawy marketingu cyfrowego. Kurs ten daje pełny przegląd aktualnych trendów marketingu cyfrowego w dzisiejszym, coraz bardziej cyfrowym krajobrazie. Przeprowadzi Cię przez podstawy marketingu cyfrowego wraz z tłem koncepcji. Kurs obejmuje podstawy koncepcji marketingu cyfrowego, takich jak SEO, SEM, marketing treści, marketing e-mailowy, marketing mobilny, analityka internetowa i optymalizacja konwersji.
Tworzenie witryny internetowej: budowanie silnych fundamentów online
Rozpocznij swoją podróż od tego kursu tworzenia stron internetowych za pomocą WordPress. Na tym kursie dowiesz się, jak uruchomić witrynę internetową, aby promować swoją firmę.
Krajobraz marketingu cyfrowego: poruszanie się po ciągle zmieniającym się krajobrazie
Na tym kursie poznasz podstawy marketingu cyfrowego. Zrozum różnicę między marketingiem cyfrowym a tradycyjnym. Zapoznaj się z koncepcjami takimi jak 4P marketingu cyfrowego, marketingu influencerskiego, wyszukiwania głosowego i nie tylko.
Marketing behawioralny: zrozumienie klienta
W ramach tego kursu zapoznasz się z podstawami marketingu behawioralnego i zrozumiesz analizę behawioralną. Poznasz pojęcia takie jak cykl życia klienta, etapy zakupu i działanie lejka marketingowego.
Krok 2 – Kursy średniozaawansowane
Optymalizacja wyszukiwarek: uwolnij moc widoczności organicznej
Zrozum znaczenie SEO w tym kursie. Dowiesz się, jak działa SEO na stronie i poza nią, poznasz techniczną stronę SEO, aby uzyskać wyższą pozycję w wyszukiwarkach i dowiesz się, jak analizować konkurencję.
Marketing w wyszukiwarkach: kampanie ukierunkowane dla maksymalnego zasięgu
Dowiedz się, jak działają płatne reklamy, korzystając z badania słów kluczowych. Dowiesz się szczegółowo o różnych typach strategii ustalania stawek, mając na uwadze kanały B2B i B2C.
Marketing w mediach społecznościowych: angażowanie klientów i budowanie promocji marki
Na tym kursie zrozumiesz potrzebę kanałów mediów społecznościowych, dowiesz się, jak wybrać odpowiedni typ treści w kontekście odpowiednich kanałów mediów społecznościowych oraz znaczenie mediów społecznościowych w handlu elektronicznym.
Krok 3 – Kursy zaawansowane
Marketing e-mailowy: wykorzystanie mocy spersonalizowanej komunikacji
Na tym kursie e-mail marketingu poznasz kompleksowy proces e-mail marketingu, jak działa automatyzacja i jak zaprojektować odpowiednie szablony e-maili, aby zwiększyć współczynnik konwersji.
Marketing mobilny: zdobywanie odbiorców w erze urządzeń mobilnych
Dowiedz się o znaczeniu aplikacji mobilnych i marketingu mobilnego w tym kursie. Dowiesz się również, jak optymalizować aplikacje pod kątem odpowiednich słów kluczowych i jak prawidłowo kierować reklamy mobilne.
Strategia dotycząca treści: tworzenie przekonujących komunikatów zapewniających sukces
W tym kursie poznasz strategie badania treści i narzędzia do projektowania odpowiednich treści (grafiki, filmy) z punktu widzenia kanałów mediów społecznościowych. Dowiesz się także, jak definiować cele i zadania na każdym etapie lejka marketingowego, wykorzystując odpowiednie treści informacyjne.
Strategie dla kampanii płatnych: maksymalizacja ROI
Z tego kursu dowiesz się, jak przeprowadzić głęboką analizę płatnych kampanii i sprawdzić wskaźniki każdej reklamy, aby zoptymalizować kampanie pod kątem lepszych konwersji. Dowiesz się także o ważnych elementach stron docelowych i strategiach ich projektowania w zależności od branży/domeny.
Analityka, zwrot z inwestycji i ocena: pomiar sukcesu w erze cyfrowej
W tym kursie poznasz różne typy wskaźników KPI i wskaźników, korzystając z różnych narzędzi analitycznych. Pracuj także nad kampanią na żywo, aby sprawdzić ROI dowolnego produktu lub usługi i dowiedzieć się, jak poprawić wyniki.
Sztuczna inteligencja, automatyzacja i powstające technologie: wykorzystanie innowacji w marketingu cyfrowym
Z tego kursu dowiesz się, jak sztuczna inteligencja automatyzuje marketing cyfrowy i zwiększa wydajność. Dowiesz się także o nowych technologiach, takich jak automatyczny czat i wyszukiwanie głosowe.
Krok 4 – Kursy fakultatywne
Wybierz 1 z 4 modułów poniżej
B2B Marketing
Poznaj podstawy marketingu B2B i różne techniki marketingowe, aby zwiększyć swoje dotarcie do klientów B2B.
Lista e-commerce
Poznaj podstawy procesu wystawiania ofert w handlu elektronicznym. Dowiedz się, jak promować swój produkt i zapewnić wsparcie posprzedażowe.
Blogging
W tym kursie dowiesz się, jak utworzyć i prowadzić blog w celu promocji i interakcji z użytkownikami.
Affiliate Marketing
Poznaj podstawy marketingu afiliacyjnego i dowiedz się, jak go używać, aby skutecznie promować swój biznes.
*Zastrzegamy sobie prawo do zmiany formatu, harmonogramu i wszystkich innych szczegółów programu. Lista kursów może ulec zmianie w dowolnym momencie.
W tej chwili nie ma żadnych kursów, na które można się zapisać.
Opłata za program
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.