
Studia magisterskie in
Master's Program in Design for Creative and Immersive Technology Stockholm University, Department of Computer and System Sciences (DSV)

Wstęp
Życie zmieniło się głęboko wraz z nadejściem ery cyfrowej, ale wciąż jesteśmy dopiero w początkach rozwoju. Innowacyjna technologia i sposoby, w jakie się z nią komunikujemy, ułatwiły połączenia społeczne i przyspieszyły infrastrukturę komunikacyjną, ale także zakłóciły działanie starszych mediów i fundamentalnych struktur społecznych. Podczas gdy społeczeństwo wciąż zmaga się z efektami mediów społecznościowych i smartfonów, szybko rozwijają się kreatywne i wciągające technologie, takie jak Internet Rzeczy, Rozszerzona Rzeczywistość, Rzeczywistość Wirtualna, Rozszerzona Rzeczywistość, Sztuczna Inteligencja i Duże Dane, aby wymienić tylko mało.
W chaotycznym i szybko zmieniającym się krajobrazie technologicznym istnieje pilna potrzeba, aby ludzie, którzy rozumieją wszystkie trzy kluczowe aspekty projektowania: sama technologia, indywidualny użytkownik i społeczne implikacje wprowadzenia nowej technologii. Ten program nauczy Cię tworzyć nową technologię, jednocześnie mając na uwadze potrzeby i potrzeby użytkowników oraz większe przekształcenia społeczne.
Kariera
Będziesz kwalifikował się na stanowiska takie jak wciągający specjalista technologii, projektant interakcji, agent zmian, kierownik projektu, innowator i przedsiębiorca w nowej technologii. Absolwenci mogą również wstąpić do Ph.D. programy do kariery zawodowej w badaniach naukowych lub przemysłowych.
Zarys programu
Program jest skierowany do studentów z poprzednimi stopniami z zapleczem technicznym w dziedzinie informatyki i nauk systemowych.
W pierwszym roku pogodzimy się z doświadczeniem studentów w dziedzinie technologii i nauk społecznych oraz wprowadzimy studentów w badania akademickie na poziomie zaawansowanym.
Drugi rok będzie dotyczył innowacji technologicznych i społeczeństwa. Studenci będą mieli zapewnione szerokie możliwości rozwijania własnych zainteresowań w twórczej i wciągającej technologii w projektach prowadzonych przez studentów, związanych z bieżącymi projektami badawczymi w naszym dziale.
Więcej informacji o programie
Napisy: 120
Język angielski
Formularz badania: na terenie kampusu
Czas trwania: 2 lata
Zaczyna się: jesień
Przeczytaj więcej o tym programie na naszej stronie internetowej tutaj! www.dsv.su.se/SDKIO
Wymóg dotyczący kwalifikacji
Licencjat lub stopień równy 180 punktów ECTS, w tym projekt esej o wartości co najmniej 15 ECTS lub równoważny. Minimum 90 punktów ECTS w zakresie nauk komputerowych i systemowych, systemów nauki, informatyki lub systemów informatycznych lub równoważnych.
Znajomość języka
Szwedzki szkoła ponadgimnazjalna English B / English 6 lub:
IELTS (International English Language Testing Service) - moduł akademicki: ogólny minimalny wynik 6,5 (bez sekcji poniżej 5.5).
TOEFL (test języka angielskiego jako języka obcego)
Paper Based: ogólny minimalny wynik 575 (z wynikiem minimalnym 4.5 w teście pisemnym)
Internet oparty: ogólny minimalny wynik 90 (przy minimalnym wyniku 20 w teście pisemnym)
University of Cambridge and Oxford: Certificate in Advanced English lub Diploma of English Studies
Wybór
Selekcja studentów opiera się na stopniach kursów akademickich.
Oznacza to, że nie musisz wysyłać listów rekomendacyjnych ani listów motywacyjnych, gdy aplikujesz do tego konkretnego programu.
Podanie
Wniosek składa się w trybie online pod adresem:
www.universityadmissions.se
Uwaga! Ostateczny termin składania wniosków dla wszystkich kandydatów to 15 stycznia.