Kurs online dotyczący marki i komunikacji modowej
Conde Nast College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
8 weeks
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
GBP 795 *
Termin składania wniosków
07 Apr 2024
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
07 Apr 2024
* w tym podatek VAT
Dołącz do nas na spotkaniach informacyjnych online
Zobacz dostępne daty
Wstęp
Kurs ten, przeznaczony dla każdego, kto interesuje się marką i marketingiem modowym, bada sposoby, w jakie marki modowe angażują się, komunikują i łączą z konsumentami. Jest idealny dla tych, którzy chcą poznać różne aspekty brandingu i marketingu w branży modowej, a także dla tych, którzy chcą zrozumieć teorię i planowanie strategiczne stojące za odnoszącą sukcesy marką. Jest to interaktywny kurs mający na celu pogłębienie i zbudowanie wstępnego zrozumienia tego, jak działają marki modowe, zarówno teraz, jak iw przyszłości.
Ten kurs stanowi wprowadzenie do marek modowych i marketingu oraz bada, w jaki sposób tworzone są marki, jak budują wartość dla konsumentów i jak muszą dostosować swoje podejście marketingowe, aby utrzymać zaangażowanie nowoczesnych i rozwijających się konsumentów. Studenci nauczą się rozpoznawać kluczowe czynniki, które należy wziąć pod uwagę, jeśli chodzi o branding i marketing mody w obecnych i nowych środowiskach. Studenci dowiedzą się również, jak branding i komunikacja są wdrażane w różnych obszarach branży.
Co tydzień wprowadzany będzie szereg zajęć, które uczniowie powinni podjąć; będą się one składać ze wspólnych działań z innymi studentami na kursie, a także z niezależnych projektów.
Po pomyślnym ukończeniu kursu studenci otrzymają Certyfikat Osiągnięć Condé Nast College i zdobędą szeroką wiedzę wstępną w zakresie:
- Marki modowe oraz sposób, w jaki wprowadzają na rynek i promują swoje wartości i produkty
- Różne aspekty zrozumienia konsumentów
- Etyka i zrównoważone praktyki marki
- Strategia marki
- Budowanie marki od podstaw
- Jak marki wykorzystują media społecznościowe do łączenia się z odbiorcami
- Przyszłość marek modowych i jak zmienia się branding
Ten kurs jest dobrą odskocznią do innych kursów Condé Nast na wyższych poziomach.
Dlaczego warto wybrać ten kurs?
Condé Nast College ma bezkonkurencyjny dostęp do najlepszych i najbystrzejszych umysłów w branży, w tym zespołów Vogue, LOVE, Glamour, GQ i wielu innych tytułów Condé Nast. College znajduje się na podwyższonej pozycji, ponieważ jest w stanie połączyć doskonałość akademicką z niezrównanymi powiązaniami z branżą modową i medialną. Tworzy to wyjątkowe środowisko edukacyjne, w którym uczniowie mogą się rozwijać.
Niektórzy z ekspertów branżowych, z którymi będziesz miał okazję porozmawiać podczas kursu, to między innymi:
- Ruth Marshall-Johnson – futurystka (byłe laboratorium przyszłości)
- Timothy Rennie – dyrektor kreatywny
- Alexis Jourrou – globalny dyrektor ds. społecznych, Condé Nast
- Hannah Springett – starszy projektant produktu w Condé Nast & Freelance Creative Director
- Stephanie Barker-Fry – konsultant ds. PR i komunikacji
- James Hayes i Aldo Kahane – szefowie koncepcji w agencji Midnight Club Brand Experience
Wirtualne ukończenie szkoły
Pod koniec kursu zorganizujemy Wirtualne Graduation/Celebration Event, na które wszyscy studenci zostaną zaproszeni do przyłączenia się z Liderem Kursu, Dyrektorem Generalnym College, gośćmi branżowymi i Akademikami College. To wspaniała okazja dla nas wszystkich do świętowania osiągnięć i nowej wiedzy zdobytej podczas sześciu tygodni nauki w Condé Nast College.
Nagroda za kurs
Pod koniec kursu osoby, które zaliczą i zaliczą ocenę, otrzymają Certyfikat Osiągnięcia Conde Nast.
Idealni studenci
Ten kurs jest idealny dla osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat marki i marketingu modowego oraz tych, które chcą poznać ekscytujący i innowacyjny sposób uczenia się od naukowców i ekspertów z branży modowej.
Studenci nie potrzebują żadnego wcześniejszego doświadczenia w modzie lub stylizacji, aby zarezerwować ten kurs.
Wynik programu
- Zademonstruj podstawowe zrozumienie teorii brandingu i tego, jak odnosi się to do marek modowych
- Zrozumieć wpływ czynników kulturowych, etycznych, społecznych i ekonomicznych wpływających na branżę modową
- Zdobądź wgląd w rolę nowych technologii cyfrowych i rozpoznaj ich potencjał marketingowy i promocyjny
- Zidentyfikuj metody, kanały i techniki marketingu, komunikacji i promocji marek modowych
- Wykaż się zrozumieniem, w jaki sposób marki modowe komunikują swoje wartości klientom w różnych kanałach
Galeria
Program
Dedykowany lider kursu
W trakcie kursu studenci będą otrzymywali wsparcie od dedykowanego prowadzącego kurs. Lider kursu poprowadzi uczniów przez 6-tygodniowy kurs, a także będzie co tydzień ułatwiać interaktywne sesje na żywo z grupą online.
Struktura kursu
Kurs jest dostarczany w całości online i trwa sześć tygodni, z około 6-7 godzinami zajęć edukacyjnych online każdego tygodnia, wraz ze wskazówkami i poradami na temat dodatkowych treści do czytania, oglądania i słuchania.
Niektóre wykłady i materiały szkoleniowe zawierają narracje, nagrane wykłady, prezentacje studyjne i prezentacje stworzone przez naszych współpracowników akademickich i branżowych.
Materiały do nauki i ćwiczenia są dostępne elastycznie w dowolnym czasie i we własnym tempie.
Sesje na żywo
W ramach tego kursu będą odbywać się dwie sesje NA ŻYWO co tydzień, a uczniowie będą:
- masz dostęp do wydarzenia College LIVE online Industry Speaker
- Weź udział w wykładzie na żywo prowadzonym przez specjalistę akademickiego lub branżowego
Wszystkie sesje na żywo będą również nagrywane i będą dostępne ponownie w dowolnym momencie w trakcie trwania kursu.
Sesje liderów kursów na żywo
Co tydzień odbędzie się sesja online na żywo z prowadzącym kurs, podczas której będziesz mógł zadawać pytania i omawiać wszelkie kwestie związane z tematyką, kursem i Twoimi doświadczeniami z uczelnią. Aby zapewnić wszystkim uczniom bezpieczne i wygodne środowisko do dzielenia się przemyśleniami, sesje te nie są nagrywane.
Kto będzie uczył tego kursu?
Wszystkie cotygodniowe treści będą dostarczane przez kadrę ekspertów Condé Nast College, złożoną z bardzo doświadczonych naukowców i czołowych specjalistów z branży. Kurs ma charakter interaktywny, multimedialny i rygorystyczny pod względem akademickim.
Wymagana technologia
Sprzęt komputerowy:
- Laptop
- Pulpit PC / Mac
- Urządzenie mobilne / tablet
System operacyjny:
- Windows 7 lub nowszy (zalecane)
- MAC OS X 10.6 (Snow Leopard) lub nowszy (zalecany)
- Najnowszy system operacyjny na urządzenia mobilne / tablety
Obraz i dźwięk:
- Głośniki i mikrofon lub zestaw słuchawkowy
- Kamerka internetowa
Rekrutacja
Opłata za program
Stypendia i Finansowanie
Zniżka dla absolwentów
Condé Nast College of Fashion & Design oferuje naszym absolwentom zniżki w opłatach za kurs.