Keystone logo
Conde Nast College Branding i komunikacja Vogue Fashion
Conde Nast College

Branding i komunikacja Vogue Fashion

London, Wielka Brytania

8 Weeks

Język angielski

Pełny etat, Niepełny etat

03 Oct 2025

07 Oct 2024

GBP 850 / per course *

Nauka na odległość

* w tym podatek VAT

Dołącz do nas na spotkaniach informacyjnych online

Wstęp

Kurs Vogue Fashion Branding & Communication stanowi wprowadzenie do marek modowych i marketingu oraz bada, w jaki sposób marki są tworzone, jak budują wartość dla konsumentów i jak muszą dostosowywać swoje podejście marketingowe, aby utrzymać zaangażowanie współczesnych i ewoluujących konsumentów. Studenci dowiedzą się, jak rozpoznać kluczowe czynniki, które należy wziąć pod uwagę, jeśli chodzi o branding i marketing mody w obecnych i nowych środowiskach. Studenci dowiedzą się również, w jaki sposób branding i komunikacja są wdrażane w różnych obszarach branży.

Szereg zajęć będzie wprowadzanych co tydzień do podjęcia przez uczniów; będą one polegać na wspólnych zajęciach z innymi studentami na kursie, a także na niezależnych projektach.

Po pomyślnym ukończeniu kursu studenci otrzymają certyfikat Condé Nast College Certificate of Achievement i zdobędą szeroką wiedzę wprowadzającą w zakresie:

  • marki modowe oraz sposób, w jaki promują swoje wartości i produkty
  • różne aspekty rozumienia konsumentów
  • etyka i zrównoważone praktyki marki
  • strategia marki
  • Budowanie marki od podstaw
  • w jaki sposób marki wykorzystują media społecznościowe do nawiązywania kontaktu z odbiorcami
  • Przyszłość marek modowych i jak zmienia się branding

Ten kurs jest dobrym krokiem do innych kursów Condé Nast na wyższych poziomach.

Dlaczego warto wybrać ten kurs?

Condé Nast College ma niezrównany dostęp do najlepszych i najbystrzejszych umysłów w branży, w tym zespołów z Vogue, LOVE, Glamour, GQ i wielu innych tytułów Condé Nast. College znajduje się na podwyższonej pozycji, ponieważ jest w stanie połączyć doskonałość akademicką z niezrównanymi powiązaniami z branżą modową i medialną. Tworzy to wyjątkowe środowisko edukacyjne, w którym studenci mogą się rozwijać.

Niektórzy z ekspertów branżowych, których będziesz miał okazję wysłuchać podczas kursu, to m.in:

  • Alexis Jourrou - dyrektor ds. globalnych innowacji w przedsiębiorstwach, Condé Nast
  • Hannah Springett - starszy projektant produktu w Condé Nast & Freelance Creative Director
  • Stephanie Barker-Fry - lider wymiany wiedzy

Wirtualne ukończenie szkoły

Pod koniec kursu zorganizujemy wirtualne wydarzenie ukończenia studiów / uroczystości, na które wszyscy studenci są zaproszeni do przyłączenia się do prowadzącego kurs, dyrektora generalnego uczelni, gości z branży i pracowników akademickich. Jest to dla nas wszystkich wspaniała okazja do świętowania osiągnięć i nowej wiedzy zdobytej podczas sześciu tygodni nauki w Condé Nast College.

Dedykowany lider kursu

W trakcie kursu studenci będą otrzymywali wsparcie od dedykowanego prowadzącego kurs. Lider kursu poprowadzi uczniów przez 6-tygodniowy kurs, a także będzie co tydzień ułatwiać interaktywne sesje na żywo z grupą online.

Ogłoszenie: Condé Nast College of Fashion & Design zmienia nazwę na Vogue College of Fashion 30 września 2024 roku. Od tego momentu będziemy oficjalnie odnosić się do Kolegium jako Vogue College of Fashion, w tym do dyplomów i certyfikatów uzyskanych w momencie ukończenia Kolegium po 30 września 2024 r.

Idealni studenci

Wynik programu

Program

Rekrutacja

Opłata za program

Stypendia i Finansowanie

Referencje studentów

O szkole

pytania