Certyfikat L4 CIM w profesjonalnym marketingu
CIM Academy
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Cookham, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
Mieszany, Nauka na odległość
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Niepełny etat
Czesne
GBP 1395 / per course *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Online | 1,809 GBP wirtualny | 2,655 GBP Mieszane
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Zapewnia praktyczne umiejętności i wiedzę do opracowania i wdrożenia taktycznych działań marketingowych i kampanii. Zdobędziesz odpowiednią i współczesną wiedzę marketingową, która pomoże Ci budować swoją wiarygodność w profesjonalnej roli marketingowej.
Dla kogo to jest?
Junior marketerzy; osoby starsze, zwłaszcza w MŚP, gdzie marketing jest tylko częścią tego, co robią; lub osoby zajmujące się wsparciem marketingowym, które podejmują działania marketingowe w ramach swojej pracy. Typowe profile osób, które mogą wziąć te kwalifikacje, często obejmują:
- Asystenci marketingowi.
- Koordynatorzy ds. Marketingu.
- Menedżerowie marketingu.
- Menadżerowie marketingu w MŚP bez formalnych kwalifikacji marketingowych.
- Non-marketerzy z aspiracjami marketingowymi.
- Obecni marketerzy, którzy chcą się specjalizować.
Czego się nauczysz
- Marketing (obowiązkowe): rola, funkcja i funkcja marketingu w głębi, a także to, co wpływa na zachowanie klientów. Będziesz mógł aplikować i dostosowywać marketing mix, aby zaspokoić potrzeby klientów.
- Zintegrowana komunikacja (obowiązkowe): wiele różnych sposobów komunikowania się z klientami, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji.
- Customer Experience (wybieralny): poznaj wszystkie aspekty doświadczenia swoich klientów, abyś mógł zapewnić spełnianie oczekiwań w spójny sposób. Monitoruj i mierz poziom zadowolenia, aby w razie potrzeby móc wprowadzić odpowiednie poprawki.
- Marketing cyfrowy (elekcyjny): Jak zastosować wiedzę praktyczną, w tym efektywne wykorzystanie zestawu narzędzi marketingu cyfrowego.
Pomyślne ukończenie trzech modułów doprowadzi do uzyskania certyfikatu CIM w profesjonalnym marketingu. Jeśli chcesz, możesz studiować dla jednego modułu na raz i później zdobywać kwalifikacje.
Zawartość kursu
MARKETING
Ocena: Ten moduł oceniany jest za pomocą dwugodzinnego testu pytań wielokrotnego wyboru.
Wyniki nauki
Pojęcie marketingu
- Zrozumieć rolę i funkcję marketingu.
- Dowiedz się, co wpływa na zachowanie klienta.
Analiza i wgląd
- Zidentyfikuj czynniki i trendy w środowisku marketingowym oraz ich wpływ na planowanie marketingowe.
- Określ opcje gromadzenia odpowiednich informacji marketingowych.
Miks marketingowy
- Poznaj elementy marketingu mix.
- Zastosuj i dostosuj mix marketingowy, aby zaspokoić potrzeby klientów.
ZINTEGROWANE KOMUNIKACJE
Ocena: Ten moduł oceniany jest w zadaniach opartych na pracy.
Wyniki nauki
Marketing wewnętrzny
- Wiedzieć, jak budować relacje między funkcjami.
- Dowiedz się, jak wykorzystać zasoby, by dostarczać skuteczne rozwiązania marketingowe.
Propozycja wartości
- Stwórz efektywną komunikację, aby zapewnić wartość klientom.
- Zapoznaj się z zarządzaniem produktem i marką.
Komunikacja marketingowa
- Zapoznaj się z elementami miksu komunikacji marketingowej.
- Opracowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej.
DOŚWIADCZENIE KLIENTA (WYB.
Ocena: Ten moduł oceniany jest w zadaniach opartych na pracy.
Wyniki nauki
Kontekst klienta
- Zrozumieć zakres różnych kontekstów, w których działają marketerzy.
- Zrozumieć znaczenie oczekiwań klientów.
Doświadczenie klienta
- Poznaj różne wymiary doświadczenia klienta.
- Dostarczaj czynności, które zwiększają wrażenia klientów.
Pomiar i monitorowanie
- Dowiedz się, jak monitorować i mierzyć wrażenia klienta w kontekście.
- Korzystaj z danych, aby zwiększyć zadowolenie klientów.
CYFROWY MARKETING (WYB.
Ocena: Moduł ten oceniany jest za pomocą e-portfolio.
Wyniki nauki
Cyfrowy krajobraz
- Zapoznaj się z możliwościami i wyzwaniami wynikającymi z destrukcyjnego środowiska cyfrowego.
- Oceń wpływ i wpływ dynamicznego środowiska cyfrowego.
Cyfrowy zestaw narzędzi
- Dowiedz się, jak kluczowe narzędzia cyfrowe mogą wspierać i zwiększać marketing.
- Zrozumienie znaczenia platform i kanałów cyfrowych w kontekście.
Cyfrowy w akcji
- Rozwijaj działania cyfrowe, aby wspierać i ulepszać marketing wielokanałowy.
- Zastosuj kluczowe zasady związane z monitorowaniem i mierzeniem skuteczności marketingu cyfrowego.
Wymagania wstępne
CIM Academy ma własne kryteria wjazdu i kandydaci są oceniani indywidualnie. Ta kwalifikacja jest odpowiednikiem pierwszego roku poziomu na poziomie fundacji i zalecamy, abyś miał co najmniej roczne doświadczenie w pracy w roli marketingowej lub obsługi klienta.
Alternatywnie akceptujemy:
- Certyfikat CIM na poziomie 3 (wstępny) w marketingu.
- Wszelkie odpowiednie kwalifikacje na poziomie 3.
- Licencjat lub magister z uznanej uczelni.
- Ocena diagnostyczna do poziomu 4.
Nasze programy są prowadzone w języku angielskim, a jeśli język angielski nie jest twoim pierwszym językiem, będziesz również musiał przedstawić dowód co najmniej IELTS Academic Module (6.5) / Cambridge Certificate of Advanced English (Grade B).
Rezerwować
Rezerwacje należy składać za pośrednictwem zespołu CIM Academy na CIM - zadzwoń do nas pod numer 44 (0) 1628 427240.
Online - 750 GBP z VAT
- Opłaty egzaminacyjne / egzaminacyjne - 435 £
- CIM studiujący członkostwo - 60 GBP
Razem łącznie z podatkiem VAT = 1395 £
Co jest zawarte -
- Dostęp 24/7 do CIM Academy Online
- Wsparcie dla studentów
- CIM studiujący członkostwo na rok
- Opłaty egzaminacyjne i egzaminacyjne
Wirtualny (online) - 1095 GBP z VAT
- Opłaty egzaminacyjne / egzaminacyjne - 435 £
- CIM studiujący członkostwo - 60 GBP
Razem z podatkiem VAT = 1 809 GBP
Co jest zawarte -
- Koszty czesnego
- Dostęp 24/7 do CIM Academy Online
- Wsparcie dla studentów
- CIM studiujący członkostwo na rok
- Opłaty egzaminacyjne i egzaminacyjne
Mieszane (face-to-face i online) - 1800 GBP z VAT
- Opłaty egzaminacyjne / egzaminacyjne - 435 £
- CIM studiujący członkostwo - 60 GBP
Razem z podatkiem VAT = 2 655 GBP
Co jest zawarte -
- Koszty czesnego
- Dostęp 24/7 do CIM Academy Online
- Wsparcie dla studentów
- CIM studiujący członkostwo na rok
- Opłaty egzaminacyjne i egzaminacyjne
- Jednodniowe warsztaty face-to-face na moduł
Dodatkowe opłaty egzaminacyjne mogą dotyczyć studentów w lokalizacjach poza Wielką Brytanią.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister marketingu online
- Glasgow, Wielka Brytania
Projektowanie marki i tożsamości
- Online
Licencjat (z wyróżnieniem) Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Online