Dyplom w biznesie - marketing (online)
Centennial College
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Online Canada
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
2 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
CAD 2721 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
May 2024
* Czesne za 2 semestry dla studentów kanadyjskich; 14,502,50 $: opłata za 2 semestry dla studentów zagranicznych
Wstęp
Szczegóły programu
- Kod programu: 2305
- Szkoła: Szkoła Biznesu
- Poświadczenie: dyplom Ontario College
- Rodzaj programu: program policealny
- Długość programu: 2 lata / 4 semestry
- Data rozpoczęcia: jesień, zima, lato
- Lokalizacja: online
Program biznesowo - marketingowy Centennial College przygotuje Cię do bycia istotnym łącznikiem między organizacją a jej bazą klientów. Rozpoczniesz ten program certyfikacji, ucząc się podstaw biznesowych, takich jak rachunkowość, zachowania organizacyjne, oprogramowanie biznesowe, obsługa klienta i biznes międzynarodowy. Tematy te stworzą solidną podstawę dla kursów marketingowych i tematów, które będą następować, w tym:
- Teoria marketingu i rozwiązywanie problemów na podstawie przypadków;
- Komunikacja marketingowa, która obejmuje reklamę i promocję;
- Zarządzanie kontem;
- Sprzedaż i serwis.
Oprócz teorii prowadzonej przez doświadczonych wykładowców, program Business-Marketing pomoże Ci zbadać różne obszary marketingu poprzez studia przypadków, projekty, symulacje komputerowe i technologie.
Najważniejsze elementy programu
- Nacisk na globalne obywatelstwo przenosi dyskusję o świecie i jego wydarzeniach do klasy online w sposób wartości dodany.
- Ponieważ uzyskany dyplom odzwierciedla wysokie standardy uczenia się, jest uznawany w Kanadzie i za granicą.
- Ten program pomaga budować portfolio umiejętności za pomocą programu nauczania, który łączy szerokie koncepcje marketingowe ze specjalistycznymi umiejętnościami marketingowymi, a także szkolenia z popularnego oprogramowania biznesowego.
Rekrutacja
Program
Zarys programu
1 semestr | Semestr 2 |
|
|
Semestr 3 | Semestr 4 |
|
Uwaga semestralna: |
Wynik programu
Efekty kształcenia zawodowego w programie
Efekty kształcenia zawodowego programu opisują, co absolwenci programu wykazali, że potrafią wykorzystać wiedzę i umiejętności, które zdobyli podczas studiów. Wyniki są ściśle powiązane z potrzebami miejsca pracy. Poprzez ocenę (np. Zadania i testy) studenci weryfikują swoją zdolność do rzetelnego wykonywania tych wyników przed ukończeniem studiów.
- Przyczynić się do opracowania zintegrowanej strategii komunikacji marketingowej dla marketingu produktów, koncepcji, towarów lub usług w oparciu o zidentyfikowany rynek docelowy.
- Przyczyń się do rozwoju strategii cenowych, które uwzględniają postrzeganą wartość, presję konkurencyjną, cele korporacyjne i analizę kosztów.
- Przyczyń się do rozwoju strategii efektywnej i efektywnej dystrybucji produktów, koncepcji, towarów i usług.
- Określ strategie opracowywania nowych i zmodyfikowanych produktów, koncepcji, towarów i usług, które odpowiadają zmieniającym się potrzebom rynku.
- Analizuj wyniki działań marketingowych za pomocą kryteriów związanych z zabudżetowaną sprzedażą, kosztami, zyskami i innymi odpowiednimi kryteriami.
- Przyczyń się do opracowania planu marketingowego, w tym celów marketingowych, marketingu mix, strategii marketingowych, kwestii budżetowych i kryteriów oceny.
- Opracuj strategie nawiązywania efektywnych relacji roboczych z klientami, klientami, konsumentami, współpracownikami, przełożonymi i innymi osobami.
- Przekazuj informacje marketingowe w sposób przekonujący i dokładny w formie ustnej, pisemnej i graficznej.
- Analizuj opłacalność marketingu produktów, koncepcji, towarów lub usług na rynku lub rynkach międzynarodowych.
- Uczestniczyć w prowadzeniu badań rynkowych w celu dostarczenia informacji potrzebnych do podejmowania decyzji marketingowych.
- Opracuj osobiste strategie i plany rozwoju zawodowego w celu zwiększenia umiejętności przywódczych, zarządzania i wiedzy marketingowej.
- Weź udział w opracowaniu biznesplanu.
- Stosuj zasady etyki biznesu i społecznej odpowiedzialności biznesu.
- Skorzystaj z profesjonalnych technik sprzedaży, aby dokonać sprzedaży.
- Dostosuj i stosuj różne i zmieniające się technologie, systemy i aplikacje komputerowe używane w środowiskach marketingowych.
Możliwości związane z karierą
Global Citizenship and Equity Portfolio
Opracujesz portfolio dokumentujące twoje zaangażowanie w globalne kompetencje Kolegium w zakresie obywatelstwa i równości. Aby uzyskać więcej informacji na temat Global Citizenship and Equity, Portfolio GC&E oraz dostępnego wsparcia, odwiedź www.centennialcollege.ca/citizenshipandequity.
Porozumienia w sprawie artykulacji
Rozpocznij program dyplomowy, zakończ z dyplomem! Wybrani absolwenci tego programu biznesowo-marketingowego mają możliwość wykorzystania swoich punktów na dalsze studia na poziomie studiów. Poniżej wymienione są stopnie naukowe z instytucji partnerskich, które są dostępne dla tego programu.
Należy pamiętać, że każde partnerstwo ma określone wymagania dotyczące minimalnej oceny, aby kwalifikować się do transferu punktów.
Odwiedź naszą stronę internetową www.centennialcollege.ca/admissions/applying/education- Pathways / outbound- Pathways aby uzyskać więcej informacji na temat umów dotyczących artykulacji.
Partnerzy edukacyjni
Wszystkie cztery semestry tego dwuletniego programu marketingowego są identyczne z pierwszymi czterema semestrami trzyletniego zaawansowanego programu dyplomowego School of Business. Jeśli chcesz kontynuować bardziej dogłębne badanie tej dziedziny, skorzystasz na płynnym przejściu do trzyletniego programu.
Kwalifikowani absolwenci mogą również kwalifikować się do udziału w programie łączonym z wybranymi uniwersytetami, instytutami i stowarzyszeniami zawodowymi. Te partnerstwa pozwalają na wykorzystanie kredytów zdobytych w Centennial w celu dalszej nauki.
Partnerami edukacyjnymi programu Biznes – Marketing są:
- Uniwersytet Algoma
- Uniwersytet Athabasca
- Uniwersytet Davenport
- Uniwersytet Griffith
- Royal Roads University
- Uniwersytet Ryerson
- University of Lethbridge
- Uniwersytet Nowego Brunszwiku
- Ontario Tech University
- University of Windsor
Perspektywy kariery
- Asystent marketingowy
- Opiekun konta
- Przedstawiciel handlowy i serwisowy
- Asystent ds. Sprzedaży
- Asystent ds. Reklamy
- Blogger
- Asystent ds. Promocji
- Przedstawiciel Biura Obsługi Klienta
Obszary zatrudnienia
- Reklama w telewizji
- Budżetowy
- Sprzedaż
- Produkcja
- Międzynarodowy
- Sport / imprezy i rozrywka
- Organizacje non-profit
- Start-upy
- Agencje marketingu cyfrowego
- Agencja reklamowa
- Korporacje korporacyjne
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.