
Certyfikat ukończenia studiów in
Certyfikat Graduate in Marketing - Corporate Account Management (opcjonalnie Co-op) (Online) Centennial College

Wstęp
Szczegóły programu
- Kod programu: 2046
- Szkoła: Szkoła Biznesu
- Poświadczenie: Certyfikat Absolwenta Ontario College
- Typ programu: Program certyfikatu absolwenta
- Długość programu: 1 rok / 2 semestry
- Data rozpoczęcia: jesień, zima, lato
- Lokalizacja: online
Centennial College przygotuje Cię do ekscytującej i finansowo satysfakcjonującej kariery menedżera klienta / specjalisty ds. Sprzedaży na rynkach business-to-business (B2B), business to Consumer (B2C), rządowych i instytucjonalnych .
W tym programie certyfikatów dla absolwentów biznesu dowiesz się, że ponieważ dzisiejsi klienci są dobrze poinformowani i oczekują bardziej dostosowanych rozwiązań, menedżerowie kont muszą mieć solidne podstawy we wszystkich obszarach sprzedaży, marketingu i usług. Obejmuje to poszukiwanie, nawiązywanie kontaktów, budowanie relacji, zamykanie i działania posprzedażowe.
W związku z tym na interaktywnych i praktycznych kursach nauczysz się, jak postawić klienta na pierwszym miejscu z przedsiębiorczym nastawieniem, które dostosowuje się do różnych potrzeb klientów, podczas gdy będziesz rozwijać i ćwiczyć umiejętności w zakresie:
- Przeprowadzanie analiz konkurencji i rynków, które prowadzą do zrozumienia potrzeb i zachowań klientów.
- Komunikacja werbalna i pisemna.
- Sprzedaż i prezentacja (storytelling i praktyczne metodologie).
- Korzystanie z narzędzi analitycznych i zarządzania relacjami z klientami (CRM).
- Znajomość biznesu i finansów w celu tworzenia atrakcyjnych propozycji wartości dla klientów.
- Angażowanie kupujących i wpływowych osób za pomocą treści cyfrowych i marketingu wielokanałowego.
- Rozpoznawanie różnych środowisk pracy i dostosowywanie stylów komunikacji w celu zapewnienia jasnej i skutecznej komunikacji z kupującymi.
- Zrozumienie negocjacji z perspektywy kupującego.
- Przywództwo zorientowane na cel (zrozumienie motywacji i kolejnych etapów kariery).
Jeśli jesteś zorientowany na cel, zorganizowany, dociekliwy i wytrwały z ponadprzeciętnymi umiejętnościami komunikacyjnymi, rozważ karierę w zróżnicowanym w branży świecie profesjonalnej sprzedaży, zarządzania kontem i wielu innych ról związanych z klientami.
Najważniejsze elementy programu
- Dzięki praktycznemu szkoleniu w ramach programu Corporate Account Management w zakresie oprogramowania do automatyzacji platformy Salesforce CRM, będziesz w stanie płynnie przejść do miejsca pracy.
- Profesorowie Business School mają bogate doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu kontami w środowisku biznesowym.
- Interaktywne środowiska do nauki pozwalają na łączenie się z członkami wydziału i kolegami z pracy.
- Naucz się rozwijać pod presją i rozwijaj doskonałe umiejętności interpersonalne, słuchania i komunikacji ustnej.
Galeria
Rekrutacja
Program
Zarys programu
1 semestr | Semestr 2 |
|
Uwaga semestralna: |
Wynik programu
Efekty kształcenia zawodowego w programie
Efekty kształcenia zawodowego programu opisują, co absolwenci programu wykazali, że potrafią wykorzystać wiedzę i umiejętności, które zdobyli podczas studiów. Wyniki są ściśle powiązane z potrzebami miejsca pracy. Poprzez ocenę (np. Zadania i testy) studenci weryfikują swoją zdolność do rzetelnego wykonywania tych wyników przed ukończeniem studiów.
- Przeprowadzaj badania potencjalnych klientów i ich otoczenia w celu identyfikacji ich potrzeb.
- Planuj i dostarczaj wspólne prezentacje sprzedażowe i pisemne propozycje, które identyfikują potrzeby odbiorców.
- Twórz i komunikuj wartość produktu lub usługi dla docelowego klienta.
- Opracuj i stosuj systematyczny, oparty na zaufaniu proces sprzedaży relacji dostosowany do wyjątkowej sytuacji każdego klienta.
- Opracuj modele wartości klienta w oparciu o różne potrzeby klientów, nabywców, osoby mające wpływ i decydentów, stosując podstawowe koncepcje finansowe i księgowe.
- Zbuduj kompleksową strategię zarządzania kontem korporacyjnym, która zapewnia wartość zarówno dla klientów, jak i organizacji.
- Rozwijaj zaufanie i wzajemny szacunek, praktykując etyczną sprzedaż i podejmowanie decyzji.
- Wykorzystaj media społecznościowe i produkty i procesy zarządzania relacjami z klientami (CRM) oparte na sieci Web, aby zwiększyć wartość klienta.
- Opracuj strategie stałego rozwoju osobistego i zawodowego, aby zwiększyć wydajność pracy na stanowisku kierownika konta korporacyjnego.
Możliwości związane z karierą
Perspektywy kariery
- Menadżer konta
- Account Executive
- Koordynator sprzedaży
- Przedstawiciel handlowy (wewnętrzny / zewnętrzny / komercyjny / rządowy)
- Konsultant ds. Sprzedaży
- Przedstawiciel ds. Rozwoju biznesu
- Przedstawiciel ds. Usług finansowych
- Przedstawiciel handlowy na terytorium
Obszary zatrudnienia
- Sprzedaż sprzętu i oprogramowania
- Telekomunikacja
- Usługi finansowe
- Firmy farmaceutyczne
- Firmy zajmujące się pakowaniem towarów
- Średnie i duże organizacje typu business-to-business (B2B) z własnymi sprzedawcami
- Firmy techniki medycznej i dentystycznej
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.