Magister doskonalenia szkoły
Campbellsville University Online
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Campbellsville, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
2 years
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Aug 2024
Wstęp
Internetowy program Master of Arts in School Improvement Uniwersytetu Campbellsville jest przeznaczony dla pracujących nauczycieli poszukujących stanowisk kierowniczych w swoich instytucjach. Dzięki programowi nauczania opartemu na wierze opartym na zasadach chrześcijańskich, program silnie koncentruje się na podejściu do ciągłego doskonalenia planowania i zarządzania edukacją. Po ukończeniu programu poznasz nadzór i ocenę procesu uczenia się oraz poznasz skuteczne metody wspierania nauczycieli w rozwoju zawodowym.
Program jest akredytowany przez Council for the Accreditation of Educator Preparation (CAEP) i wymaga zaliczenia łącznie 30 godzin kredytowych za pośrednictwem internetowej platformy edukacyjnej Campbellsville. To środowisko do nauki online, zaprojektowane dla pracujących nauczycieli, pozwala uczyć się we własnym tempie i ukończyć studia zgodnie z harmonogramem, wykonując pełnoetatowe obowiązki w domu i klasie. Kursy są prowadzone przez doświadczonych nauczycieli i administratorów szkół z Kentucky, którzy są zaangażowani w zapewnienie spersonalizowanej uwagi, aby zapewnić osiągnięcie celów akademickich i zawodowych.
Oprócz podstawowych kursów programu otrzymasz również możliwość dostosowania swojej edukacji poprzez wybór dziewięciu opcji specjalizacji zawodowych. Wybieraj spośród nacisku w programie nauczania, specjalnego nacisku na edukację, poparcia dla utalentowanej edukacji, poparcia dla ESL, zatwierdzenia edukacji środowiskowej, specjalizacji treści, interdyscyplinarnej wczesnej edukacji, dyrektora edukacji specjalnej i technologii informatycznych. Po ukończeniu programu będziesz mieć zaawansowane umiejętności niezbędne do odniesienia sukcesu na stanowiskach administracyjnych w ramach zarządzania szkołą lub rozwoju zawodowego.