
Certyfikat in
Certyfikat przedstawiciela działu obsługi klienta Brighton College

Wstęp
Przedstawiciele obsługi klienta są niezbędni w każdej dziedzinie biznesu - firmy po prostu nie mogą działać wydajnie bez wykwalifikowanych przedstawicieli obsługi klienta. Z twoim certyfikatem poprzez naukę na odległość z Brighton College , będziesz przygotowany do kariery jako przedstawiciel obsługi klienta - wszystko w zaciszu własnego domu!
Kto powinien się zapisać?
Studenci uczestniczący w tym programie certyfikacyjnym działu obsługi klienta zdobędą umiejętności i wiedzę niezbędną do uzyskania pozycji wyjściowych w sprzedaży biznesowej i obsłudze technicznej produktów technicznych, towarów lub usług zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. Wyróżnij się spośród innych kandydatów, otrzymując certyfikat przedstawiciela działu obsługi klienta./>
Czego się dowiem?
Po ukończeniu programu certyfikacyjnego Customer Support Representative będziesz mógł:/>
- Stosuj podstawowe zasady ekonomiczne, finansowe i rachunkowe w środowiskach organizacyjnych;
- Rozpoznawać koncepcje i działania w zakresie zasobów ludzkich w środowiskach organizacyjnych;
- Określić różne zadania i obowiązki menedżerów w organizacjach;
- Definiowanie i stosowanie zasad marketingu i dystrybucji;
- Opisz zachowania zakupowe konsumentów;
- Zastosuj profesjonalne techniki sprzedaży;
- Zastosuj techniki obsługi klienta wymagane w celu sprzedaży i obsługi produktów, systemów lub usług;
- Zidentyfikuj i wykorzystaj odpowiednią technologię, aby wspomóc realizację sprzedaży i serwisu.
Konspekt szkolenia
Poniższe kursy znajdują się w programie certyfikacyjnym przedstawiciela obsługi klienta. Kursy są wydawane pojedynczo, aby zmaksymalizować uczenie się. Ten program ma w sumie 24 godzin kredytowych. Każdy kurs musi być ukończony za 8 tygodni./>
Identyfikator kursu |
Perspektywy kariery/>
Szacuje się, że zatrudnienie przedstawicieli obsługi klienta wzrośnie o 10 procent od 2014 do 2024, czyli szybciej niż średnia dla wszystkich zawodów. Ogólny wzrost zatrudnienia powinien wynikać z rozwijających się branż, które specjalizują się w obsłudze klientów. Oczekuje się, że centra telefoniczne, znane również jako centra kontaktowe dla klientów, dodadzą najnowsze oferty pracy dla przedstawicieli obsługi klienta. Przewiduje się, że zatrudnienie przedstawicieli w tych centrach wzrośnie o 39 procent w okresie od 2014 do 2024. Niektóre firmy coraz częściej zlecają swoje usługi obsługi klienta telefonicznym centrom telefonicznym, ponieważ zapewniają one skonsolidowane funkcje sprzedaży i obsługi klienta./>
Możliwości zatrudnienia/>
Miejsca pracy przedstawiciela działu obsługi klienta można znaleźć w następujących ustawieniach:
- Sprzedaż
- Duże korporacje
- Call Center
- Praca w domu
- Agencje kredytowe i ubezpieczeniowe
Zyski*/>
Według amerykańskiego Departamentu Pracy średnie godzinowe wynagrodzenie dla przedstawicieli obsługi klienta wyniosło w maju 2015 r. 15,25 USD. Mediana wynagrodzenia to płaca, przy której połowa pracowników w zawodzie zarobiła więcej niż ta kwota, a połowa zarabia mniej. Najniższe 10 procent zarobiło mniej niż 9,74 USD, a najwyższe 10 procent zarobiło ponad 25,49 USD.
* Bureau of Labor Statistics, US Department of Labour, Working Outlook Handbook, wydanie 2016-17, przedstawiciele obsługi klienta, w Internecie pod adresem https://www.bls.gov/ooh/office-and-administrative-support/customer- service-representative_pl.htm
Czesne
Łączna cena za program przedstawiciela działu obsługi klienta wynosi 4 780 USD./>
Razem czesne |
Usługi karier/>
Brighton College pomaga ci w poszukiwaniu pracy. Będziesz miał dostęp do internetowego centrum kariery Brighton, jednocześnie kończąc szkolenie zawodowe. Centrum kariery ma na celu pomóc Ci znaleźć zatrudnienie w wybranej dziedzinie.
Spersonalizowany budynek CV/>
Możesz przesłać swoje CV za pośrednictwem naszego internetowego centrum CV. Nasi koordynatorzy ds. Stażu zawodowego zapewnią indywidualne konsultacje z Tobą i osobiście przejrzą Twoje CV.
Specjalistyczny kurs kariery/>
Przed ukończeniem studiów, weźmiesz kurs, który koncentruje się na informacji o karierze i przygotowuje Cię do poszukiwania pracy. Poznaj ważne umiejętności, takie jak nawiązywanie kontaktów, zarządzanie karierą i budowanie relacji międzyludzkich.
Pomoc na jeden list na okładkę/>
Dowiesz się, jak budować i projektować skuteczne listy przewodnie i listy uzupełniające. Ponadto pokażemy konkretne przykłady.
Przygotowanie do wywiadu/>
Poznasz techniki wywiadu i wskazówki, jak odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania.