Keystone logo
Brighton College Certyfikat przedstawiciela działu obsługi klienta
Brighton College

Certyfikat przedstawiciela działu obsługi klienta

USA Online, Stany Zjednoczone

Request duration

Język angielski

Pełny etat, Niepełny etat

Request application deadline

Sep 2024

USD 4780 / per year

Nauka na odległość

Stypendia

Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia

Wstęp

Przedstawiciele obsługi klienta są niezbędni w każdej dziedzinie biznesu - firmy po prostu nie mogą działać wydajnie bez wykwalifikowanych przedstawicieli obsługi klienta. Z twoim certyfikatem poprzez naukę na odległość z Brighton College , będziesz przygotowany do kariery jako przedstawiciel obsługi klienta - wszystko w zaciszu własnego domu!

Kto powinien się zapisać?


Studenci uczestniczący w tym programie certyfikacyjnym działu obsługi klienta zdobędą umiejętności i wiedzę niezbędną do uzyskania pozycji wyjściowych w sprzedaży biznesowej i obsłudze technicznej produktów technicznych, towarów lub usług zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. Wyróżnij się spośród innych kandydatów, otrzymując certyfikat przedstawiciela działu obsługi klienta./>

Czego się dowiem?


Po ukończeniu programu certyfikacyjnego Customer Support Representative będziesz mógł:/>

  • Stosuj podstawowe zasady ekonomiczne, finansowe i rachunkowe w środowiskach organizacyjnych;
  • Rozpoznawać koncepcje i działania w zakresie zasobów ludzkich w środowiskach organizacyjnych;
  • Określić różne zadania i obowiązki menedżerów w organizacjach;
  • Definiowanie i stosowanie zasad marketingu i dystrybucji;
  • Opisz zachowania zakupowe konsumentów;
  • Zastosuj profesjonalne techniki sprzedaży;
  • Zastosuj techniki obsługi klienta wymagane w celu sprzedaży i obsługi produktów, systemów lub usług;
  • Zidentyfikuj i wykorzystaj odpowiednią technologię, aby wspomóc realizację sprzedaży i serwisu.

Konspekt szkolenia


Poniższe kursy znajdują się w programie certyfikacyjnym przedstawiciela obsługi klienta. Kursy są wydawane pojedynczo, aby zmaksymalizować uczenie się. Ten program ma w sumie 24 godzin kredytowych. Każdy kurs musi być ukończony za 8 tygodni./>

Identyfikator kursu


Perspektywy kariery/>


Szacuje się, że zatrudnienie przedstawicieli obsługi klienta wzrośnie o 10 procent od 2014 do 2024, czyli szybciej niż średnia dla wszystkich zawodów. Ogólny wzrost zatrudnienia powinien wynikać z rozwijających się branż, które specjalizują się w obsłudze klientów. Oczekuje się, że centra telefoniczne, znane również jako centra kontaktowe dla klientów, dodadzą najnowsze oferty pracy dla przedstawicieli obsługi klienta. Przewiduje się, że zatrudnienie przedstawicieli w tych centrach wzrośnie o 39 procent w okresie od 2014 do 2024. Niektóre firmy coraz częściej zlecają swoje usługi obsługi klienta telefonicznym centrom telefonicznym, ponieważ zapewniają one skonsolidowane funkcje sprzedaży i obsługi klienta./>


Możliwości zatrudnienia/>

Miejsca pracy przedstawiciela działu obsługi klienta można znaleźć w następujących ustawieniach:

  • Sprzedaż
  • Duże korporacje
  • Call Center
  • Praca w domu
  • Agencje kredytowe i ubezpieczeniowe


Zyski*/>

Według amerykańskiego Departamentu Pracy średnie godzinowe wynagrodzenie dla przedstawicieli obsługi klienta wyniosło w maju 2015 r. 15,25 USD. Mediana wynagrodzenia to płaca, przy której połowa pracowników w zawodzie zarobiła więcej niż ta kwota, a połowa zarabia mniej. Najniższe 10 procent zarobiło mniej niż 9,74 USD, a najwyższe 10 procent zarobiło ponad 25,49 USD.

* Bureau of Labor Statistics, US Department of Labour, Working Outlook Handbook, wydanie 2016-17, przedstawiciele obsługi klienta, w Internecie pod adresem https://www.bls.gov/ooh/office-and-administrative-support/customer- service-representative_pl.htm

Czesne


Łączna cena za program przedstawiciela działu obsługi klienta wynosi 4 780 USD./>

Razem czesne


Usługi karier/>

Brighton College pomaga ci w poszukiwaniu pracy. Będziesz miał dostęp do internetowego centrum kariery Brighton, jednocześnie kończąc szkolenie zawodowe. Centrum kariery ma na celu pomóc Ci znaleźć zatrudnienie w wybranej dziedzinie.


Spersonalizowany budynek CV/>

Możesz przesłać swoje CV za pośrednictwem naszego internetowego centrum CV. Nasi koordynatorzy ds. Stażu zawodowego zapewnią indywidualne konsultacje z Tobą i osobiście przejrzą Twoje CV.


Specjalistyczny kurs kariery/>

Przed ukończeniem studiów, weźmiesz kurs, który koncentruje się na informacji o karierze i przygotowuje Cię do poszukiwania pracy. Poznaj ważne umiejętności, takie jak nawiązywanie kontaktów, zarządzanie karierą i budowanie relacji międzyludzkich.


Pomoc na jeden list na okładkę/>

Dowiesz się, jak budować i projektować skuteczne listy przewodnie i listy uzupełniające. Ponadto pokażemy konkretne przykłady.


Przygotowanie do wywiadu/>

Poznasz techniki wywiadu i wskazówki, jak odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania.

O szkole

pytania

Podobne kursy

  • Master of Business Administration - koncentracja sprzedaży strategicznej i przywództwa w sprzedaży
    • Online USA
  • Certyfikat strategicznej sprzedaży i przywództwa w sprzedaży
    • Online USA
  • Certyfikat Profesjonalnej Sprzedaży
    • Online