Kurs online strategii marki
Berghs School of Communication
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Stockholm, Szwecja
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
12 weeks
Tempo
Niepełny etat
Czesne
SEK 38 748
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Dowiedz się, jak opracowywać, koncentrować i realizować strategie marki, które integrują perspektywy biznesowe, kreatywne i technologiczne. Ten szybki kurs w niepełnym wymiarze godzin uczy technik modelowania marki, narzędzi i praktycznych zastosowań.
Kurs zawiera kluczowe koncepcje i modele, odpowiednie studia przypadków oraz praktyczny projekt do zastosowania Twojej wiedzy. Połączenie tego wszystkiego razem to metodyczne ramy, które pozwalają połączyć kropki między różnymi perspektywami w strategii marki.
Idealni studenci
Masz ponad 5-letnie doświadczenie zawodowe w jednym z trzech obszarów objętych tym kursem (strategia, kreatywność, technologia) lub w roli multidyscyplinarnej. Chcesz podnieść kwalifikacje lub przekształcić swoją bazę wiedzy pod kątem nowego wyzwania. Chcesz zademonstrować wartość swojej marki, rozwijać ją z szerokiej perspektywy i prowadzić zespoły ponad silosami.