Projektowanie doświadczeń użytkownika
BAU, Centro Universitario de Artes y Diseño de Barcelona
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Barcelona, Hiszpania
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
6 weeks
Tempo
Niepełny etat
Czesne
EUR 630
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Naucz się projektować unikalne doświadczenia użytkowników skoncentrowane na generowaniu lub ulepszaniu cyfrowych pomysłów biznesowych.
Kurs ten stanowi wprowadzenie do podstaw projektowania UX, z silnym naciskiem na projektowanie produktów cyfrowych, obejmujące wszystkie etapy podstawowych procesów UX, od wywiadów z użytkownikami po prototypy i testy użyteczności. W trakcie kursu będziesz pracować nad stworzeniem własnego portfolio, które można wykorzystać do natychmiastowego zademonstrowania nowych umiejętności. W pełni wspierany przez mentorów-ekspertów z dostępem do liderów branży, zdobędziesz rzeczywiste umiejętności, które pozwolą Ci odnieść sukces od pierwszego dnia.
Metoda badania
Nauka online, w tym interaktywne filmy, zadania i zaplanowane webinaria, a także sesje online 1: 1 z mentorami i przedstawicielami branży.
We współpracy z ACCIÓ.
Program
Podstawy doświadczenia użytkownika, Double Diamond, benchmarking, zarządzanie interesariuszami, persony, ideacje i ustalanie priorytetów, storyboardy, metody badawcze, planowanie i przeprowadzanie wywiadów z użytkownikami, synteza, mapowanie powinowactwa, prototypowanie, makiety, testowanie użyteczności, prezentacje i portfolio.
Projektowanie UX
- Co to jest projektowanie doświadczeń użytkownika
- Definiowanie UX Design
- Zasady, ramy i narzędzia
- Kamień milowy: wyzwanie projektowe UX
Badania i spostrzeżenia
- Najlepsze praktyki badań UX
- Metodologie badawcze
- Wywiady z użytkownikami
- Synteza i spostrzeżenia
- Kamień milowy: badania i synteza UX
Dopracowanie koncepcji
- Test użyteczności
- Synteza cyfrowa
- Iterowanie w swoim projekcie
- Tworzenie klikalnych prototypów
- Kamień milowy: Stwórz prototyp średniej wierności
Krótka i definicja problemu
- Majtki projektowe
- Tworzenie person
- Analiza porównawcza
- Kamień milowy: krótki projekt i osobowość
Projekt koncepcji
- Pomysły, szkice i storyboardy
- Techniki priorytetyzacji
- Prototypowanie papieru i cyfrowe makiety
- Kamień milowy: Stwórz prototyp o niskiej wierności
Prezentacja końcowa i co dalej?
- Sztuka opowiadania historii
- Od prezentacji do portfolio
- Przyszłość UX
- Podstawy interfejsu użytkownika dla projektów hi-fidelity