Master of Science - Inżynieria cyberbezpieczeństwa - online
Auburn University - College of Engineering
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Auburn, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
2 - 6 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 949 / per credit
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Aug 2024
Wstęp
- Auburn Engineering Online Graduate Programs na 18. miejscu według US News i World Report (2021)
- Kursy dostarczane przez przesyłanie strumieniowe wideo
Dlaczego ten stopień?
Niepracujący magister inżynierii cyberbezpieczeństwa pozycjonuje studentów do zdobycia wiedzy i umiejętności niezbędnych do ochrony systemów naszego kraju przed cyberatakami. Program zapewni absolwentom zaawansowaną wiedzę z zakresu bezpieczeństwa komputerów i sieci, kryminalistyki cyfrowej, zaawansowanych systemów operacyjnych, inżynierii wstecznej i innych dziedzin wiedzy.
Czego możesz się spodziewać?
Po przyjęciu do programu dla absolwentów Auburn Engineering będziesz współpracować z kierownikiem programu dla absolwentów, aby stworzyć plan studiów.
Idealni studenci
Kandydaci powinni mieć tytuł licencjata z informatyki, inżynierii oprogramowania lub równoważnej dyscypliny ekwiwalentnej technicznie zorientowanej na oprogramowanie z instytucji o uznanej pozycji. Odpowiednie mogą być również stopnie naukowe lub znaczące doświadczenie zawodowe w informatyce, elektrotechnice lub innych powiązanych dyscyplinach.
Wniosek będzie oceniany indywidualnie przez wydziałową komisję rekrutacyjną absolwentów.
Rekrutacja
Wynik programu
- Efekt 1 : Studenci rozumieją podstawowe pojęcia cyberbezpieczeństwa.
- Wynik 2 : Uczniowie znają powszechne zagrożenia cyberbezpieczeństwa, modele zagrożeń (takie jak Man-in-the-Middle) i kanoniczne mechanizmy obronne.
- Efekt 3 : Uczniowie potrafią identyfikować, oceniać i bronić się przed zagrożeniami cyberbezpieczeństwa; rozwijać możliwe do obrony i odporne mechanizmy sieci i oprogramowania; wykrywanie i badanie naruszeń cyberbezpieczeństwa.
- Efekt 4 : Uczniowie są zaznajomieni z technikami gromadzenia i przechowywania cyfrowych dowodów kryminalistycznych związanych ze zdarzeniem cybernetycznym.
- Efekt 5 : Uczniowie posiadają wiedzę z zakresu informatyki (np. algorytmów, systemów operacyjnych, architektur komputerowych, etyki) i potrafią wykorzystać tę wiedzę do głębszego, kontekstualizowanego zrozumienia cyberbezpieczeństwa.
- Efekt 6 : Uczniowie skutecznie komunikują kwestie cyberbezpieczeństwa.
- Efekt 7 : Uczniowie mają umiejętność zintegrowanego wykorzystania swoich możliwości w zakresie cyberbezpieczeństwa w celu rozwiązania konkretnych problemów związanych z cyberbezpieczeństwem.
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.