
Studia doktoranckie in
Doktorat z żywienia Atlantic International University

Wstęp

Doktor nauk o żywieniu na AIU
Program Doctorate of Nutrition Science pomaga studentom rozwinąć zestaw umiejętności niezbędnych do zajmowania stanowisk w planach produkcji żywności i pracy w zapewnianiu jakości, rozwoju produktów, mikrobiologii i analizie chemicznej, a także role w laboratoriach konsultingowych, organizacjach rządowych i organach regulacyjnych. Program doktoratu nauk o żywieniu jest oferowany online w drodze nauczania na odległość. Po ocenie zarówno wyników akademickich, jak i doświadczenia życiowego, pracownicy AIU współpracujący z doradcami wydziałowymi i akademickimi będą pomagać studentom w tworzeniu niestandardowego programu, zaprojektowanego indywidualnie. Ta elastyczność w zaspokajaniu potrzeb uczniów rzadko występuje w innych programach nauczania na odległość.
Obejrzyj i dowiedz się więcej o AIU już dziś!
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />

Program
Nasz program online nie wymaga, aby wszyscy studenci uczęszczali na te same przedmioty/kursy, korzystali z tych samych książek lub materiałów do nauki. Zamiast tego internetowy program studiów doktoranckich z nauk o żywieniu jest opracowywany indywidualnie przez studenta i doradcę akademickiego. W szczególności odnosi się do mocnych i słabych stron w odniesieniu do możliwości rynkowych w głównym i zamierzonym obszarze pracy ucznia. Zrozumienie, że branża i czynniki geograficzne powinny wpływać na treść programu nauczania, a nie na ustandaryzowany, uniwersalny projekt, jest znakiem rozpoznawczym unikalnego podejścia AIU do kształcenia dorosłych. Filozofia ta odnosi się do dynamicznego i stale zmieniającego się środowiska pracujących profesjonalistów, pomagając dorosłym uczniom w osiąganiu ich celów zawodowych i osobistych w ramach programu studiów.
Ważne: Poniżej znajduje się przykład tematów lub obszarów, które możesz rozwijać i pracować podczas studiów. W żadnym wypadku nie jest to pełna ani wymagana lista, ponieważ programy AIU nie są zgodne ze znormalizowanym programem nauczania. Ma on służyć wyłącznie jako punkt odniesienia i przykład. Chcesz dowiedzieć się więcej o projektowaniu programów nauczania w AIU? ( Kurs i program )
Podstawowe kursy i tematy w naukach o żywieniu:
- Ocena żywieniowa
- Kultura i żywność
- Science of Foods
- Nauka o żywieniu
- Żywienie kliniczne
- Proces badawczy
- Genetyka i żywienie
- Zdrowie publiczne odżywianie
- Biochemia
- Ludzka psychologia
- Całej żywności
- Produkcja
- Biochemia
- Aktywność fizyczna i dobre samopoczucie
Kursy orientacyjne:
- Komunikacja i dochodzenie
- Teoria organizacji
- Uczenie się przez doświadczenie
- Seminarium Rozwój administracyjny
Kurs i program nauczania
AIU opracowała protokół służący do ilościowego określania i kwalifikowania doświadczenia zawodowego danej osoby, a także jej poświadczeń akademickich i przyznawania zaliczeń akademickich wykwalifikowanym studentom proporcjonalnie do ich prawdziwego poziomu wiedzy. Chociaż kryteria AIU dotyczące nadawania określonego stopnia są generalnie takie same, jak w przypadku większości instytucji, nasza praktyka przyznawania punktów akademickich za „Doświadczenie życiowe” dopiero od niedawna zyskuje akceptację w środowisku akademickim.
Rozwój kursów i programów nauczania
W AIU opracowywanie kursów i programów nauczania jest działaniem opartym na współpracy, prowadzonym między studentem a doradcą akademickim. Programy nauczania każdego ucznia są unikalne i opracowywane w wyniku wspólnego wysiłku studenta, kadry akademickiej i doradcy naukowego. Dziekan nadzorujący doradców akademickich posiada stopień doktora nauk pedagogicznych ze specjalnością w zakresie projektowania przedmiotów i programów nauczania. Opiekun naukowy studenta współpracuje bezpośrednio z dziekanem prowadzącym przy ustalaniu programu studiów.
Przegląd i ocena
Po wstępnym przeglądzie i ocenie sytuacji akademickiej i życiowej / zawodowej studenta przez Komitet Naukowy określa się jego status akademicki. Definicja ta określa przybliżoną liczbę godzin zaliczeń akademickich, które uczelnia przyzna studentowi w ramach wyznaczonego programu studiów. Status akademicki studenta może ulec zmianie w zależności od wyników kursu studenta i badań nad programem nauczania (C&C), co jest celem jednego z wymaganych kursów orientacyjnych.
Proces wyboru kursu, kurs i program nauczania (C&C) Aby spełnić wymagania kursu C&C, uczeń przeprowadza badania (korzystając z Internetu lub innych zatwierdzonych zasobów), aby zbadać i wybrać kursy z co najmniej 2 zatwierdzonych przez AIU college'ów lub uniwersytety, oferujące ten sam poziom i dyscyplinę, co program studiów wyznaczony przez Studenta. Student wybierze kursy w oparciu o potrzebę zdobycia wiedzy i doktoratu z celów określonych w opisach kursów i celów, jak wyszczególniono w katalogach kursów zatwierdzonych instytucji. Student będzie pierwszym arbitrem wybranych kursów. Student sporządzi listę takich przedmiotów, wystarczającą do spełnienia wymogu zaliczenia godzin, zgodnie z powyższym raportem o stanie akademickim studenta. Zwieńczeniem kursu badawczego C&C jest sesja klasowa z opiekunem naukowym. Podczas tych zajęć zostaną ustalone i zatwierdzone kursy i programy nauczania ucznia.
Modyfikacja kursu
W przypadku stwierdzenia przez Studenta w trakcie prowadzenia badań C&C potrzeby dodatkowych kursów powyżej liczby określonej przez Komitet Naukowy w raporcie ze stanu akademickiego studenta, student poinformuje o tym doradcę akademickiego, a dodatkowe kursy zostaną uwzględnione w programie studiów. I odwrotnie, jeśli student nie odkryje wystarczającej liczby kursów, aby spełnić określoną powyżej liczbę (w efekcie poziom wiedzy studenta obejmuje wszystkie lub większość celów kursu, z których jest generalnie wymagany program studiów) ), student wybierze kursy wystarczające do wypełnienia określonej liczby i będzie mógł zakwestionować te kursy. W takim przypadku zakwestionowane kursy pojawią się w oficjalnym transkrypcji ucznia wraz z oceną uzyskaną w wyzwaniu. Stosując ten paradygmat, AIU ułatwia opracowywanie programów nauczania indywidualnie dopasowanych do każdego ucznia i zaprojektowanych tak, aby osiągnąć wyznaczony stopień w najbardziej efektywny i efektywny sposób.