Doktorat z marketingu
Atlantic International University
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Honolulu, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
USD 13 500 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Program pedagogiczny online: 13 500,00 USD / Program andragogiczny online: 8500,00 USD
Wstęp
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />
Doktor alt = "Marketing w AIU
Celem Doctor of alt = "Marketing (PhD) jest pomoc studentom w przygotowaniu się do kariery w marketingu poprzez zapewnienie odpowiednich narzędzi i wiedzy. Również posiadając stopień doktora studenci mogą zdecydować się na prowadzenie badań naukowych lub nauczanie w wybranej dziedzinie. alt = "Program marketingowy ma na celu przyspieszenie rozwoju zawodowego doświadczonych alt =" Absolwenci marketingu i profesjonaliści w alt = "arenie marketingu poprzez poszerzenie ich wiedzy i wyposażenie ich w szerokie badania i procesy alt =" Umiejętności marketingowe, umożliwiające im kluczowy wkład przywódców w wybranych dziedzinach.
Obejrzyj i dowiedz się więcej o AIU już dziś!
Atlantic International University - kulturowa zmiana w edukacji. z AIU na Vimeo.
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />
Rekrutacja
Program
Stopień doktora AIU w dziedzinie edukacji idzie o krok dalej, umożliwiając studentom studiowanie i badanie wielu kluczowych obszarów informatyki w celu opracowania unikalnych podstaw wiedzy praktycznej i teorii informatyki.
Twój program do nauki na odległość AIU na odległość w Edukacji będzie programem na zamówienie, zaprojektowanym specjalnie dla Ciebie przez Ciebie i Twojego doradcę. Ta elastyczność, aby spełnić twoje potrzeby rzadko znajduje się w innych programach nauczania na odległość. Nasz program nie wymaga od każdego ucznia, aby studiował te same przedmioty i korzystał z tych samych książek i innych materiałów do nauki, co każdy inny student. Zamiast tego nasze internetowe programy doktoranckie są zaprojektowane specjalnie dla Ciebie. Są indywidualnie zaprojektowane, aby spełnić Twoje potrzeby i pomóc Ci osiągnąć cele zawodowe i osobiste.
Ważne: Poniżej znajduje się przykład tematów lub obszarów, które możesz rozwijać i pracować podczas studiów. W żadnym wypadku nie jest to pełna ani wymagana lista, ponieważ programy AIU nie są zgodne ze znormalizowanym programem nauczania. Ma on służyć wyłącznie jako punkt odniesienia i przykład. Chcesz dowiedzieć się więcej o projektowaniu programów nauczania w AIU? ( Kurs i program )
Kursy podstawowe i tematy marketingowe
- Kapitał marki i kapitał klientów
- Budowanie relacji w społecznościach wirtualnych
- Zarządzanie relacjami z konsumentami
- Ekspertyza internetowa
- Przetwarzanie informacji w środowiskach online
- Wpływ wydarzeń życiowych na zachowania konsumentów
- Gwarancje serwisowe
- Zarządzanie sprzedażą
- Zarządzanie marketingowe
- Zaawansowane tematy w handlu detalicznym
- Marketing usług
- Zmniejszenie rozmiaru organizacji i outsourcing
- Wybór miejsca sprzedaży detalicznej
- Jakość relacji
- Przedsiębiorczy marketing i sprzedaż
- Podstawy i aplikacje narzędzi marketingowych
- Podejmowanie decyzji przez klienta
- Marketing bezpośredni
- Marketing w Internecie
- Marketing strategiczny
- Marketing międzynarodowy
- Strategia marketingu marki
- Zarządzanie promocją i strategia
- Globalne problemy i strategie marketingowe
- Marketing usług i usług profesjonalnych
- Strategia marketingowa
- Teoria marketingu i modele marketingowe
- Analiza konstruktu marketingowego
- Zaawansowane techniki badań marketingowych
- Wielokanałowa strategia marketingowa
- Międzynarodowy kapitał marki
- Zarządzanie dystrybucją międzynarodową
- Pionierska przewaga
- Społeczna odpowiedzialność biznesu
- Zadowolenie klienta i solidna wydajność
- Awaria usługi i odzyskiwanie
Kursy orientacyjne
- Komunikacja i dochodzenie (kompleksowe CV)
- Teoria organizacji (portfolio)
- Nauczanie doświadczalne (autobiografia)
- Ocena akademicka (kwestionariusz)
- Podstawa wiedzy (wykres integracji)
- Podstawowe zasady I (Filozofia edukacji)
- Profesjonalna ocena (macierz samooceny)
- Opracowanie studiów podyplomowych (gwarancja stopnia akademickiego)
Projekt badawczy w marketingu
- Projekt rozprawy doktorskiej
- MBM900 Wniosek doktora
- MBM902 Rozprawa doktorska (15 000 słów)
- Publikacja: Każdy absolwent Doctor of Marketing jest zachęcany do publikowania swoich prac badawczych online w domenie publicznej lub za pośrednictwem profesjonalnych czasopism i czasopism na całym świecie.