Doktorat w edukacji
Atlantic International University
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Honolulu, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski, Hiszpański, Portugalski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
USD 350 / per credit
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
Wstęp
Doktorat z edukacji na AIU:
Twój program AIU Distance Learning Doctorate of Education będzie programem dostosowanym do Twoich potrzeb, zaprojektowanym specjalnie dla Ciebie przez Ciebie i Twojego doradcę. Ta elastyczność w spełnianiu Twoich potrzeb jest rzadko spotykana w innych programach nauczania na odległość. Nasz program nie wymaga, aby każdy uczeń uczył się tych samych przedmiotów i korzystał z tych samych książek i materiałów do nauki, co inni studenci. Zamiast tego nasze programy doktoranckie online są przeznaczone tylko dla Ciebie. Są indywidualnie projektowane, aby sprostać Twoim potrzebom i pomóc Ci osiągnąć Twoje cele zawodowe i osobiste.
Zobacz i dowiedz się więcej o AIU już dziś!
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />
Rekrutacja
Program
Ważne: Poniżej znajdziesz przykładowe tematy lub obszary studiów, które możesz rozwijać i nad którymi możesz pracować podczas swojego programu studiów. Nie oznacza to w żaden sposób, że wspomniany przykład oznacza bycie kompletną listą, którą jesteś zobowiązany sporządzić w AIU, ale że jest on używany przez Ciebie w takiej postaci, w jakiej jest, jako przykład lub przewodnik do Twoich usług. Przypominamy, że AIU nie wymaga od swoich studentów realizacji znormalizowanego programu nauczania. Chcesz dowiedzieć się więcej o projektowaniu programów nauczania w AIU? ( Kursy i Plany Studiów )
Tematy i obszary studiów w edukacji:
Epistemologiczne problemy badań pedagogicznych Badania współczesnych problemów rozwoju pedagogicznego Holistyczna specyfika psychopedagogiki w placówkach oświatowych Współczesne problemy informatyki naukowej w pedagogice
Podsumowanie tematów i obszarów w edukacji:
Epistemologiczne problemy badań pedagogicznych
cel
Pogłębić studia nad naukowo-pedagogicznymi metodami badawczymi.
Bibliografia
- Kolektyw Autorów Uniwersytetu w Hawanie. Metodologia badań społecznych. ENPES UH Kuba, 1980
- Fox, O. Proces badań w edukacji. Uniwersytet Nawarry. Hiszpania, 1987 r.
- Bunge, Mario. Nauka, jej metoda i filozofia. XXI wiek. Buenos Aires, 1973
- Gay, LR Educational Research: Kompetencje do analizy i zastosowania. 2. Wyd. Charles Merrill Publishing Company. Kolumb O. 1981
- Medawar, PB Rada dla młodego naukowca. FCE Meksyk, 1982
- Plutchink, R. Fundacja Badań Eksperymentalnych. 3. Haper i Row. Nowy Jork
- Popper, KR Logika dociekań naukowych. Wyd. Tecnos. Madryt, 1985
- López Cano, J. Luis. Metody i hipotezy naukowe. Wyd. Trillas. Meksyk, 1983
- Cortés del Moral, R. Metoda dialektyczna. Wyd. ANUIES. Meksyk, 1977
- Od Gortari, Eli. Wnioski i dowody w nauce. Eda Oceana. Barcelona, 1983
- Dominowski, RL Metody badawcze. Klify Englewood. NJ Prentice - Hala. 1980
- Pardinasa Felipe. Metodologia i techniki badań nauk społecznych. Wyd.XXI wiek. Meksyk, 1969
- Polit. DF AND Hungle BP Essential of Nursing Research. Wyd. JB Lippincott. Filadelfia, 1985
- Targ Garza Ario. Podręcznik technik badawczych. 3. Wyd. Kolegium Meksykańskie. 1981
- Sosa Martínez José. Metody naukowe. Wyd. SITESA. Meksyk, 1990
Badanie współczesnych problemów rozwoju pedagogicznego
cele
Wykrywanie i rozwiązywanie bieżących i perspektywicznych problemów pedagogicznych.
Praca pedagogiczna nauczycieli oparta na potrzebie tworzenia realnych alternatywnych strategii metodologicznych rozwiązań i innowacyjnych propozycji rozwojowych w zakresie ich praktyki zawodowej.
Bibliografia
- Pino Guzmán Esther Maria. Współczesne problemy rozwoju pedagogicznego. Wyd. IMEP. Meksyk, 1996.
- Kolektyw Autorów. Okrągły Stół i Specjalna Konferencja Pedagogiczna 95. Wyd. El Palacio de la Convencion. Kuba 1995.
- Konstantinov, NA i podstawowe problemy pedagogiki. Wyd. Min. Edukacji. Hawana, 1962.
- Molibog AG Zagadnienia Organizacji Naukowej Pracy Pedagogicznej w Szkole Wyższej. Wyd. Universidad de Oriente. Santiago de Cuba s/a.
- Serra, C. i in. Edukacja zaczyna się od życia. Wyd. Ludzie i edukacja. Hawana, 1979.
- Różni autorzy. Antologia Pedagogiczna I. IMEP. Meksyk, 1996
- Różni autorzy. Antologia pedagogiczna II. (Paradygmaty pedagogiczne i modele edukacyjne. IMEP. Meksyk, 1996.
- Różni autorzy. Antologia pedagogiczna III. (Paradygmaty pedagogiczne oraz kubańskie i meksykańskie modele edukacyjne) IMEP. Meksyk, 1996.
Holistyczna specyfika psychopedagogiki w instytucjach edukacyjnych
cele
Oceń rolę psychologii w rozwiązywaniu współczesnych problemów edukacyjnych.
Modeluj, stosuj i oceniaj skuteczność technik interwencyjnych w rozwiązywaniu problemów edukacyjnych.
Bibliografia
- Wolmana. Benjamin, B. Podręcznik psychologii ogólnej. Vols. I, II i III red. Martínez Roca SA Barcelona, 1979.
- Różni autorzy. Antologia psychopedagogiczna. Vols. I, II i III IMPE. Meksyk, 1996.
- Braustein Nestor, A. et al. Psychologia: ideologia i nauka. Wyd.XXI wiek. 7 wydanie Meksyk, 1981
- Caparros, Antonio. Historia psychologii. Wyd. CEAC. Barcelona, 1990
- Smirnov A. A, Leontiev AN i in. Psychologia. Wyd. Druk Narodowy Kuby. Hawana, 1961
- Techniczna Encyklopedia Edukacji Vols. I do VI. Ed Santillana. Reż. Sergio Sánchez Cereso. Madryt, 1975
- Jodar, Julian. Encyklopedia Psychologii Oceanu. Eda Oceana. Barcelona, 1984 tom. I, II i III.
- Gispert, Carlos. Psychologia dzieci i młodzieży. Vols. I, II i III wyd. Ocean. Barcelona, 1984.
- Kolektyw Autorów IMEP-UC. Holistyczna specyfika psychopedagogiki w placówce oświatowej. IMEP. Meksyk, 1996
- Rubistein SL Rozwój psychologii. Zasady i metody. Wyd. Narodowa Hawana. Kuba, 1964
- González, F. Zasady i kategorie psychologii. Wyd. Ludzie i edukacja. Hawana, 1983
- González, F. Osobowość. Twoja edukacja i rozwój. Wyd. Ludzie i edukacja. Hawana, 1989
Współczesne problemy w nauce
cel
Analiza wzajemnych powiązań Nauka - Technologia - Społeczeństwo - Rozwój; perspektywa humanistyczna w obecnych warunkach.
Bibliografia
- Yordi García, Mirtha. Współczesne problemy nauki. Wyd. IMEP Meksyk, 1995
- Kolektyw Autorów. Społeczne problemy nauki i techniki. Wyd.Félix Varela. Hawana, 1994
- Núñez, Jorge Y. Nauka, kultura i rozwój społeczny. Wyd. Uniwersytet Camagüey. Camaguey, 1990
- Núñez Jorge Y. Teoretyczna interpretacja nauki Wyd. Univ. De Camagüey. Camaguey, 1989
- Figaredo, F. Konferencja na temat społecznych problemów nauki i techniki. Informacje o użytkowniku. Wyd. Uniwersytet Camagüey. Camaguey, 1995
Informatyka w pedagogice
cele
Pogłębić wiedzę na temat informatyki stosowanej w rozwoju edukacji.
Rozwijaj kreatywność zdolności poznawczych w zakresie informatyki stosowanej w pedagogicznych badaniach naukowych.
Bibliografia
- Różni autorzy. Pedagogiczno-edukacyjna antologia informatyczna. Wyd. IMEP. Meksyk, 1996
Praca doktorska w projekcie edukacyjnym:
- Propozycja doktoratu MBM900
- Rozprawa doktorska MBM902 (15 000 słów)
Publikacja: Każdy absolwent doktoratu z administracji biznesowej musi opublikować swoją rozprawę doktorską online w domenie publicznej lub za pośrednictwem profesjonalnych czasopism i gazet.