Master of Business Administration (MBA) w marketingu mobilnym i cyfrowym
Alfred Nobel Open Business School
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Zürich, Szwajcaria
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
2 semesters
Tempo
Niepełny etat
Czesne
EUR 4000 / per semester
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
- Czas trwania: 2 semestry
- Kredyty: 60
- Język angielski
- Czesne: 3000 EUR / semestr
- Program: Alfred Nobel Open Business School Switzerland & Collegium Humanum Warsaw Management University
Studia podyplomowe Master of Business Administration (MBA) organizowane przez Alfred Nobel Open Business School Switzerland we współpracy z Collegium Humanum Warszawskiej Wyższej Szkoły Menedżerskiej to najbardziej rozpoznawalne i prestiżowe kwalifikacje menedżerskie.
Studia MBA – Mobile & Digital Marketing to jedyny w tej części świata program studiów dla wysokiej klasy specjalistów z dziedziny marketingu cyfrowego i mobilnego, najszybciej rozwijającej się dziedziny marketingu. Studia MBA-Mobile & Digital Marketing opierają się na najnowszej, zaawansowanej wiedzy technologicznej. Master of Business Administration (MBA) – studia Mobile & Digital Marketing podlegają rygorystycznej ocenie i ciągłemu doskonaleniu w ramach uczelni.
Absolwenci tego specyficznego programu MBA stanowią elitarne grono wysokiej klasy specjalistów z zakresu mobile & digital marketingu, gwarantując sobie i potencjalnemu przyszłemu pracodawcy wysoki poziom oferowanych usług. Proponujemy innowacyjny plan nauczania, zarówno pod względem merytorycznym, jak i praktycznym, tworząc wirtualny obszar pracy, który umożliwia szybsze wdrożenie zdobytej wiedzy. Kształcimy według znanej w USA metody szkolenia dla wykwalifikowanej kadry menedżerskiej, która doskonale penetruje obszar nowych technologii, marketingu oraz marketingu cyfrowego i mobilnego.
Kreatywne rozwiązania technologiczne i aplikacyjne oraz nowe systemy organizacyjne i administracyjne umożliwiają łatwą i przyjemną edukację.
Ta specjalizacja obejmuje koncepcje, narzędzia i techniki potrzebne do komunikowania się z klientami w sposób systematyczny i zintegrowany oraz do tworzenia skutecznych, ukierunkowanych kampanii promocyjnych. Po ukończeniu specjalizacji marketingu mobilnego i cyfrowego zrozumiesz strategiczne koncepcje marketingowe i narzędzia wymagane do podejmowania świadomych decyzji i wyznaczania kierunku dla Twojej firmy, jednostki biznesowej, działu lub linii produktów w ekosystemie cyfrowym.
Wyniki nauki
- Poznaj zastosowanie narzędzi i strategii marketingowych w środowisku mobilnym i cyfrowym
- Wykorzystaj analitykę marketingową do wizualizacji i wykorzystania danych
- Dowiedz się, jak mobilne kanały cyfrowe są wykorzystywane w marketingu
Dzięki naszemu unikalnemu modułowemu podejściu do dostarczania naszych programów, naszemu wiodącemu w branży stosunkowi studentów do instruktorów oraz naszym małym, skoncentrowanym rozmiarom klas online, możemy poświęcić czas, aby upewnić się, że każdy z naszych uczniów naprawdę odniesie sukces w zrozumieniu, jak rozwijać firmę do obsługi klientów w agencji. Zdobędziesz doświadczenie w dynamice grupy, zmianach organizacyjnych, platformach technologicznych i strategii. W każdym module zdobędziesz całościowe doświadczenie, dzięki czemu Twoje umiejętności będą łatwiejsze do zastosowania w prawdziwym świecie.
Szkolenie jest dostarczane online z wykładami, filmami i pomocą konsultanta.
Kurs kończy się złożeniem pracy magisterskiej i jej obroną.
Podanie
- złożyć formularz zgłoszeniowy
- prześlij kopię swoich kwalifikacji
- CV
Zawartość kursu
Moduły | Numery kredytowe |
Analityka internetowa, Google Ads | 10 |
Prawa autorskie i RODO | 10 |
Marketing mobilny i cyfrowy | 10 |
Badania w mediach i reklamie | 10 |
Telewizja cyfrowa – reklama i aspekty komercyjne | 5 |
Innowacje cyfrowe | 5 |
Influencer Marketing i media społecznościowe | 5 |
Komunikacja medialna | 5 |
Rekrutacja
Program
- Czas trwania: 2 semestry
- Kredyty: 60
- Język angielski
- Czesne: 3000 EUR / semestr
- Program: Alfred Nobel Open Business School Switzerland & Collegium Humanum Warsaw Management University
Studia podyplomowe Master of Business Administration (MBA) organizowane przez Alfred Nobel Open Business School Switzerland we współpracy z Collegium Humanum Warszawskiej Wyższej Szkoły Menedżerskiej to najbardziej rozpoznawalne i prestiżowe kwalifikacje menedżerskie.
Studia MBA – Mobile & Digital Marketing to jedyny w tej części świata program studiów dla wysokiej klasy specjalistów z dziedziny marketingu cyfrowego i mobilnego, najszybciej rozwijającej się dziedziny marketingu. Studia MBA-Mobile & Digital Marketing opierają się na najnowszej, zaawansowanej wiedzy technologicznej. Master of Business Administration (MBA) – studia Mobile & Digital Marketing podlegają rygorystycznej ocenie i ciągłemu doskonaleniu w ramach uczelni.
Absolwenci tego specyficznego programu MBA stanowią elitarne grono wysokiej klasy specjalistów z zakresu mobile & digital marketingu, gwarantując sobie i potencjalnemu przyszłemu pracodawcy wysoki poziom oferowanych usług. Proponujemy innowacyjny plan nauczania, zarówno pod względem merytorycznym, jak i praktycznym, tworząc wirtualny obszar pracy, który umożliwia szybsze wdrożenie zdobytej wiedzy. Kształcimy według znanej w USA metody szkolenia dla wykwalifikowanej kadry menedżerskiej, która doskonale penetruje obszar nowych technologii, marketingu oraz marketingu cyfrowego i mobilnego.
Kreatywne rozwiązania technologiczne i aplikacyjne oraz nowe systemy organizacyjne i administracyjne umożliwiają łatwą i przyjemną edukację.
Ta specjalizacja obejmuje koncepcje, narzędzia i techniki potrzebne do komunikowania się z klientami w sposób systematyczny i zintegrowany oraz do tworzenia skutecznych, ukierunkowanych kampanii promocyjnych. Po ukończeniu specjalizacji marketingu mobilnego i cyfrowego zrozumiesz strategiczne koncepcje marketingowe i narzędzia wymagane do podejmowania świadomych decyzji i wyznaczania kierunku dla Twojej firmy, jednostki biznesowej, działu lub linii produktów w ekosystemie cyfrowym.
Szkolenie jest dostarczane online z wykładami, filmami i pomocą konsultanta.
Kurs kończy się złożeniem pracy magisterskiej i jej obroną.
Zawartość kursu
Moduły | Numery kredytowe |
Analityka internetowa, Google Ads | 10 |
Prawa autorskie i RODO | 10 |
Marketing mobilny i cyfrowy | 10 |
Badania w mediach i reklamie | 10 |
Telewizja cyfrowa – reklama i aspekty komercyjne | 5 |
Innowacje cyfrowe | 5 |
Influencer Marketing i media społecznościowe | 5 |
Komunikacja medialna | 5 |
Wynik programu
Wyniki nauki
- Poznaj zastosowanie narzędzi i strategii marketingowych w środowisku mobilnym i cyfrowym
- Wykorzystaj analitykę marketingową do wizualizacji i wykorzystania danych
- Dowiedz się, jak mobilne kanały cyfrowe są wykorzystywane w marketingu
Dzięki naszemu unikalnemu modułowemu podejściu do dostarczania naszych programów, naszemu wiodącemu w branży stosunkowi studentów do instruktorów oraz naszym małym, skoncentrowanym rozmiarom klas online, możemy poświęcić czas, aby upewnić się, że każdy z naszych uczniów naprawdę odniesie sukces w zrozumieniu, jak rozwijać firmę do obsługi klientów w agencji. Zdobędziesz doświadczenie w dynamice grupy, zmianach organizacyjnych, platformach technologicznych i strategii. W każdym module zdobędziesz całościowe doświadczenie, dzięki czemu Twoje umiejętności będą łatwiejsze do zastosowania w prawdziwym świecie.