Doctor of Business Administration (DBA) w marketingu mobilnym i cyfrowym
Alfred Nobel Open Business School
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Zürich, Szwajcaria
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
2 semesters
Tempo
Niepełny etat
Czesne
EUR 5000 / per semester
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
- Czas trwania: 2 semestry
- Kredyty: 60
- Język angielski
- Czesne: 4000EUR / semestr
- Program: Alfred Nobel Open Business School Switzerland & Collegium Humanum Warsaw Management University
Doctor of Business Administration (DBA) – studia podyplomowe Mobile & Digital Marketing, organizowane przez Alfred Nobel Open Business School Switzerland we współpracy z Collegium Humanum Warsaw Management University, to najbardziej rozpoznawalna i prestiżowa kwalifikacja menedżerska.
Doctor of Business Administration (DBA) to studia podyplomowe potwierdzające najwyższe kwalifikacje menedżerskie, skierowane do doświadczonych menedżerów wysokiego szczebla oraz ludzi biznesu. Studia DBA – Mobile & Digital Marketing to jedyny w tej części świata program studiów dla wysokiej klasy specjalistów z zakresu digital & mobile marketingu, najszybciej rozwijającej się dziedziny marketingu. Badania oparte są na najnowszej, zaawansowanej wiedzy technologicznej.
Doctor of Business Administration (DBA) – studia Mobile & Digital Marketing są rygorystycznie oceniane i stale doskonalone.
Absolwenci tego specyficznego programu DBA stanowią elitarne grono wysokiej klasy specjalistów z zakresu mobile & digital marketingu, gwarantując sobie i potencjalnemu przyszłemu pracodawcy wysoki poziom oferowanych usług. Proponujemy innowacyjny plan nauczania, zarówno pod względem merytorycznym, jak i praktycznym, tworząc wirtualny obszar pracy, który umożliwia szybsze wdrożenie zdobytej wiedzy. Kształcimy według znanej w USA metody szkolenia dla wykwalifikowanej kadry menedżerskiej, która doskonale penetruje obszar nowych technologii, marketingu oraz marketingu cyfrowego i mobilnego.
Kreatywne rozwiązania technologiczne i aplikacyjne oraz nowe systemy organizacyjne i administracyjne umożliwiają łatwą i przyjemną edukację.
Ta specjalizacja obejmuje koncepcje, narzędzia i techniki potrzebne do komunikowania się z klientami w sposób systematyczny i zintegrowany oraz do tworzenia skutecznych, ukierunkowanych kampanii promocyjnych. Po ukończeniu specjalizacji marketingu mobilnego i cyfrowego zrozumiesz strategiczne koncepcje marketingowe i narzędzia wymagane do podejmowania świadomych decyzji i wyznaczania kierunku dla Twojej firmy, jednostki biznesowej, działu lub linii produktów w ekosystemie cyfrowym.
Program DBA w marketingu cyfrowym i mobilnym pomoże Ci w tworzeniu i realizacji skutecznych kampanii marketingu mobilnego. Omówisz koncepcje i trendy leżące u podstaw marketingu mobilnego, a także przyjrzysz się kampaniom SMS i witrynom zoptymalizowanym pod kątem urządzeń mobilnych.
Przyjrzysz się pojawiającym się trendom w przestrzeni mobilnej i rozpoznasz nową możliwość, jaką dają „zawsze włączone” urządzenia mobilne, umożliwiające skuteczną interakcję z określonymi odbiorcami w oparciu o kontekst i lokalizację.
Moduł Marketing mobilny obejmuje kluczowe pojęcia i terminologię stosowaną w obszarze marketingu mobilnego oraz zapewnia wiedzę techniczną i umiejętności potrzebne do budowania i utrzymywania skutecznej strategii marketingu mobilnego. Zdobędziesz wiedzę i umiejętności prowadzenia skutecznych kampanii poprzez dobór odpowiednich narzędzi i zasobów oraz poprzez techniki zarządzania mobilną listą abonentów.
Dzięki naszemu unikalnemu modułowemu podejściu do dostarczania naszych programów, naszemu wiodącemu w branży stosunkowi studentów do instruktorów oraz naszym małym, skoncentrowanym rozmiarom klas online, możemy poświęcić czas, aby upewnić się, że każdy z naszych uczniów naprawdę odniesie sukces w zrozumieniu, jak rozwijać firmę do obsługi klientów w agencji. Zdobędziesz doświadczenie w dynamice grupy, zmianach organizacyjnych, platformach technologicznych i strategii. W każdym module zdobędziesz całościowe doświadczenie, dzięki czemu Twoje umiejętności będą łatwiejsze do zastosowania w prawdziwym świecie.
Szkolenie jest dostarczane online z wykładami, filmami i pomocą konsultanta.
Kurs kończy się złożeniem pracy magisterskiej i jej obroną.
Podanie
- złożyć formularz zgłoszeniowy
- prześlij kopię swoich kwalifikacji
- CV
Zawartość kursu
Moduły | Numery kredytowe |
Mobilny marketing | 10 |
Wprowadzenie do marketingu cyfrowego | 10 |
optymalizacja wyszukiwarki | 5 |
Płać za kliknięcie | 5 |
Cyfrowa reklama displayowa i wideo | 5 |
Marketing mediów społecznościowych | 10 |
Marketing e-mailowy | 5 |
Analityka | 5 |
Strategia i planowanie | 5 |
Rekrutacja
Program
- Czas trwania: 2 semestry
- Kredyty: 60
- Język angielski
- Program: Alfred Nobel Open Business School Switzerland & Collegium Humanum Warsaw Management University
Doctor of Business Administration (DBA) – studia podyplomowe Mobile & Digital Marketing, organizowane przez Alfred Nobel Open Business School Switzerland we współpracy z Collegium Humanum Warsaw Management University, to najbardziej rozpoznawalna i prestiżowa kwalifikacja menedżerska.
Doctor of Business Administration (DBA) to studia podyplomowe potwierdzające najwyższe kwalifikacje menedżerskie, skierowane do doświadczonych menedżerów wysokiego szczebla oraz ludzi biznesu. Studia DBA – Mobile & Digital Marketing to jedyny w tej części świata program studiów dla wysokiej klasy specjalistów z zakresu digital & mobile marketing, najszybciej rozwijającej się dziedziny marketingu. Badania opierają się na najnowocześniejszej, zaawansowanej wiedzy technologicznej.
Doctor of Business Administration (DBA) – studia Mobile & Digital Marketing są rygorystycznie oceniane i stale doskonalone.
Absolwenci tego specyficznego programu DBA stanowią elitarne grono wysokiej klasy specjalistów z zakresu mobile & digital marketingu, gwarantując sobie i potencjalnemu przyszłemu pracodawcy wysoki poziom oferowanych usług. Proponujemy innowacyjny plan nauczania, zarówno pod względem merytorycznym, jak i praktycznym, tworząc wirtualny obszar pracy, który umożliwia szybsze wdrożenie zdobytej wiedzy. Kształcimy według znanej w USA metody szkolenia dla wykwalifikowanej kadry menedżerskiej, która doskonale penetruje obszar nowych technologii, marketingu oraz marketingu cyfrowego i mobilnego.
Kreatywne rozwiązania technologiczne i aplikacyjne oraz nowe systemy organizacyjne i administracyjne umożliwiają łatwą i przyjemną edukację.
Ta specjalizacja obejmuje koncepcje, narzędzia i techniki potrzebne do komunikowania się z klientami w sposób systematyczny i zintegrowany oraz do tworzenia skutecznych, ukierunkowanych kampanii promocyjnych. Po ukończeniu specjalizacji marketingu mobilnego i cyfrowego zrozumiesz strategiczne koncepcje marketingowe i narzędzia wymagane do podejmowania świadomych decyzji i wyznaczania kierunku dla Twojej firmy, jednostki biznesowej, działu lub linii produktów w ekosystemie cyfrowym.
Przyjrzysz się pojawiającym się trendom w przestrzeni mobilnej i rozpoznasz nową możliwość, jaką dają „zawsze włączone” urządzenia mobilne, umożliwiające skuteczną interakcję z określonymi odbiorcami w oparciu o kontekst i lokalizację.
Moduł Marketing mobilny obejmuje kluczowe pojęcia i terminologię stosowaną w obszarze marketingu mobilnego oraz zapewnia wiedzę techniczną i umiejętności potrzebne do budowania i utrzymywania skutecznej strategii marketingu mobilnego. Zdobędziesz wiedzę i umiejętności prowadzenia skutecznych kampanii poprzez dobór odpowiednich narzędzi i zasobów oraz poprzez techniki zarządzania mobilną listą abonentów.
Dzięki naszemu unikalnemu modułowemu podejściu do dostarczania naszych programów, naszemu wiodącemu w branży stosunkowi studentów do instruktorów oraz naszym małym, skoncentrowanym rozmiarom klas online, możemy poświęcić czas, aby upewnić się, że każdy z naszych uczniów naprawdę odniesie sukces w zrozumieniu, jak rozwijać firmę do obsługi klientów w agencji. Zdobędziesz doświadczenie w dynamice grupy, zmianach organizacyjnych, platformach technologicznych i strategii. W każdym module zdobędziesz całościowe doświadczenie, dzięki czemu Twoje umiejętności będą łatwiejsze do zastosowania w prawdziwym świecie.
Szkolenie odbywa się online z wykładami, filmami i pomocą konsultanta.
Kurs kończy się złożeniem pracy magisterskiej i jej obroną.
Zawartość kursu
Moduły | Numery kredytowe |
Mobilny marketing | 10 |
Wprowadzenie do marketingu cyfrowego | 10 |
optymalizacja wyszukiwarki | 5 |
Płać za kliknięcie | 5 |
Cyfrowa reklama displayowa i wideo | 5 |
Marketing mediów społecznościowych | 10 |
Marketing e-mailowy | 5 |
Analityka | 5 |
Strategia i planowanie | 5 |
Wynik programu
Program DBA w marketingu cyfrowym i mobilnym pomoże Ci w tworzeniu i realizacji skutecznych kampanii marketingu mobilnego. Omówisz koncepcje i trendy leżące u podstaw marketingu mobilnego, a także przyjrzysz się kampaniom SMS i witrynom zoptymalizowanym pod kątem urządzeń mobilnych.