Zarządzanie marketingiem (Darmowy kurs online z dyplomem)
Alison Free Online Learning
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
6 - 10 hours
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* bezpłatny kurs online
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Ten darmowy kurs zarządzania marketingiem online pokaże Ci główne aspekty i narzędzia zaangażowane w ważne procesy badania rynku w dzisiejszych czasach. Zostaniesz również pokazany główne strategie marketingowe, które pasują do różnych typów firm, a także jak ocenić strategie marketingowe. To nauczy Cię umiejętności zarządzania marketingiem w prosty, nieskomplikowany sposób, a także sprawi, że Twoje umiejętności marketingowe i życiorys zyskają cenny impuls.
Jest to bezpłatny kurs online zakończony certyfikatem. Zainteresowany? Wystarczy kliknąć przycisk i zacząć już dziś.
Ten bezpłatny kurs online obejmuje:
- 6-10 godzin nauki
- Akredytacja CPD
- Ocena końcowa
Świadectwa Alison
Na wszystkie kursy Alison można się zapisać, studiować i ukończyć za darmo. Aby pomyślnie ukończyć ten kurs i stać się Absolwentem Alison, musisz osiągnąć 80% lub więcej w każdej ocenie kursu. Po ukończeniu kursu Certificate, masz możliwość zdobycia oficjalnego Diploma, który jest świetnym sposobem na podzielenie się swoim osiągnięciem ze światem.
Twój certyfikat Alison to:
- Idealny do dzielenia się z potencjalnymi pracodawcami
- Zamieść go w swoim CV, profesjonalnych profilach w mediach społecznościowych oraz w aplikacjach o pracę.
- Wskazanie na zaangażowanie w ciągłe uczenie się, podnoszenie kwalifikacji & osiąganie wysokich wyników.
- Zachęta dla Ciebie do dalszego wzmacniania siebie poprzez uczenie się przez całe życie.
Alison oferuje 3 rodzaje dyplomów za ukończone kursy Diploma:
- Certyfikat cyfrowy: certyfikat do pobrania w formacie PDF dostępny natychmiast po zakończeniu zakupu.
- Certyfikat: fizyczna wersja certyfikatu z oficjalną marką i znakiem bezpieczeństwa, wysyłana do Ciebie z bezpłatną dostawą.
- Certyfikat w ramce: fizyczna wersja Twojego oficjalnego certyfikatu w eleganckiej ramce, wysłana do Ciebie z bezpłatną wysyłką.
Stypendia i Finansowanie
Program
Badacze rynku pomagają uchwycić ważne spostrzeżenia marketingowe, które następnie wpływają na kluczowe decyzje podejmowane przez menedżerów ds. marketingu. Ten kurs pozwoli ci zrozumieć proces badań marketingowych i podstawowe koncepcje marketingowe. Dowiesz się, czym różni się marketing usług od marketingu towarów. Poznasz również teorię stojącą za nowoczesnym marketingiem i dowiesz się, jak ewoluował on na przestrzeni lat.
W miarę postępów w kursie poznasz ograniczenia i krytykę teorii marketingu, ważne cechy analizy konkurencji, problem decyzji marketingowych, problem badań marketingowych oraz metody i techniki badań eksploracyjnych. Wkrótce będziesz w stanie przeanalizować strategię marketingową firmy i zapoznać się z ramami PESTEL, analizą SWOT i systemem informacji marketingowej. Dowiesz się również, na czym polega analiza konkurencji, a także poznasz elementy systemu informacji marketingowej.
Biorąc udział w tym bezpłatnym kursie marketingu online, dowiesz się wszystkiego, od opracowywania strategii marketingowych po analizę klientów. Dowiesz się o kluczowych narzędziach zarządzania marketingowego i badań rynkowych, a także znacznie zwiększysz swoje umiejętności marketingowe. Jeśli więc jesteś specjalistą ds. marketingu lub studentem, który chce zrobić karierę w świecie marketingu, sprawdź ten kurs i podnieś swoje kwalifikacje już dziś!
Moduł 1
Wprowadzenie do marketingu
W tym module poznasz proces marketingu. Dowiesz się, jak działa proces marketingowy i poznasz podstawowe koncepcje marketingowe. Zaprezentowane zostaną również przykłady dobrych i złych praktyk marketingowych.
Moduł 2
Marketing we współczesnym świecie
W tym module dowiesz się o marketingu usług i o tym, czym różni się on od marketingu dóbr fizycznych. Dowiesz się o tym, jak teoria marketingu zmieniła się drastycznie na przestrzeni lat do tego, czym jest dzisiaj. Dowiesz się również o aktualnych ograniczeniach i krytyce teorii marketingu.
Moduł 3
Analiza konkurencji Wprowadzenie
W tym module dowiesz się o ważnych cechach analizy konkurencji. Dowiesz się o celach marketingu i o tym, jak wpisują się one w ogólne cele firmy. Dowiesz się o strategii marketingowej, podstawowych procesach biznesowych i kluczowych kompetencjach.
Moduł 4
Ramy PESTEL i analiza konkurencji
W tym module poznasz strukturę PESTEL i dowiesz się, w jaki sposób jej czynniki mogą wpływać na sposób prowadzenia działalności przez firmę. Zapoznasz się również z analizą SWOT i jej zastosowaniem w biznesie. Dowiesz się, jak analizować konkurencję i klientów, aby pomóc swojej firmie.
Moduł 5
Dyplom z zarządzania marketingiem - pierwsza ocena
Aby zaliczyć tę ocenę, należy uzyskać co najmniej 80% punktów.
Moduł 6
System informacji marketingowej
W tym module dowiesz się o systemie informacji marketingowej i jego znaczeniu dla osób podejmujących decyzje marketingowe. Poznasz podstawowe elementy składające się na system informacji marketingowej.
Moduł 7
Badania marketingowe
W tym module poznasz różne aspekty procesu badań marketingowych. Dowiesz się o problemach związanych z podejmowaniem decyzji marketingowych i problemach związanych z badaniami marketingowymi oraz o tym, jak wpisują się one w proces badań marketingowych. Dowiesz się również o różnych rodzajach badań marketingowych. Dowiesz się o metodach i technikach badań eksploracyjnych, które można wykorzystać, aby pomóc Ci zrozumieć zagadnienia.
Moduł 8
Badania marketingowe II
W tym module zapoznasz się z badaniami przyczynowymi i ich różnymi cechami. Poznasz także różne formy projektowania eksperymentalnego i statystycznego. Dowiesz się, w jaki sposób pomiary są wykorzystywane w badaniach marketingowych. Dowiesz się, jak działa skalowanie i poznasz różne jego rodzaje.
Moduł 9
Metody pobierania próbek
W tym module dowiesz się najpierw, w jaki sposób kwestionariusze są wykorzystywane do uzyskiwania informacji. Następnie zapoznasz się z procesem pobierania próbek. Poznasz cechy różnych technik pobierania próbek.
Moduł 10
Analiza danych
W tym module dowiesz się o procesie gromadzenia, przygotowywania i analizy danych do badań marketingowych. Dowiesz się, w jaki sposób dane są gromadzone i przygotowywane, aby były gotowe do analizy. Dowiesz się o testowaniu hipotez i ich wykorzystaniu w badaniach marketingowych. Poznasz różne metody analizy danych.
Moduł 11
Dyplom z zarządzania marketingiem - druga ocena
Aby zaliczyć tę ocenę, należy uzyskać co najmniej 80% punktów.
Moduł 12
Ocena kursu
Wynik programu
Czego dowiesz się z tego bezpłatnego kursu
- Zdefiniowanie procesu i funkcji marketingu
- Wyjaśnienie kluczowych koncepcji marketingowych
- Zestawienie i porównanie różnic między marketingiem usług a marketingiem towarów
- Omówienie ewolucji teorii marketingu
- Rozpoznanie ograniczeń i krytyki teorii marketingu
- Omówienie ważnych cech analizy konkurencji
- Identyfikacja celów marketingu
- Opisywanie sposobów analizowania strategii marketingowej firmy
- Omówienie różnych strategii marketingowych
- Wymień przykłady metod i technik badań eksploracyjnych
Ukończ ten akredytowany kurs CPD & i zdobądź certyfikat!
Poświadcz swoje umiejętności
Akredytowany przez CPD dyplom/certyfikat Alison potwierdza nabyte umiejętności.
Wyróżnij się z tłumu
Dodaj certyfikat Alison do swojego CV i wyprzedź konkurencję.
Awans w karierze
Udostępnij swój certyfikat Alison potencjalnym pracodawcom, aby pochwalić się swoimi umiejętnościami i możliwościami.
Możliwości związane z karierą
Kariery związane z tym kursem:
- Analityk ds. marketingu
- Digital Marketer
- Dyrektor ds. marketingu
- Analityk badań rynkowych
- Specjalista ds. marketingu
- Kierownik ds. marketingu
- Specjalista ds. marketingu cyfrowego
- Menedżer ds. mediów społecznościowych
- Kierownik ds. reklamy
- Menedżer ds. reklamy
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister zarządzania w marketingu międzynarodowym (MA)
- Online
Mistrz online w marketingu cyfrowym
- Online Spain
Technologiczne ukończenie studiów online
- Rio de Janeiro, Brazylia