
Magister nauk ścisłych (MSc) in
Magister psychologii sprzedaży i zarządzania sprzedażą AIHE Academic Institute for Higher Education GmbH

Wstęp
Fundacja naukowa dla doświadczonych profesjonalistów | Bez pierwszego stopnia uniwersyteckiego
Holistyczny, naukowy i oparty na dowodach, dobrze ugruntowany program magisterski dla doświadczonych profesjonalistów z sektora biznesowego. Dla zainteresowanych, którzy posiadają duże doświadczenie zawodowe i odpowiedzialność przywódczą oraz chcą zapewnić swoim praktycznym działaniom podstawę naukową.
Rozwój kluczowych kompetencji | Stopień magistra poprzez kształcenie na odległość
Systematyczne poszerzanie istniejących wcześniej kompetencji zawodowych i ich podstawy poprzez zrozumienie teoretycznych, istotnych dla praktyki treści i metod z naciskiem na klasyczne i współczesne rozumienie i podejścia w psychologii sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą. Wykorzystanie nowoczesnych mediów komunikacyjnych w formie nauczania na odległość.
Trendy i tematy badawcze przyszłości | Psychologia sportu i ciała
Zajmowanie się aktualnymi badaniami i szczegółowymi tematami po uzyskaniu wymaganych podstaw medycznych. Krytyczne myślenie i podstawy naukowe umożliwiają świadome korzystanie i dalszy rozwój wiedzy i umiejętności oraz zdobywanie nowych perspektyw.
Galeria
Idealni studenci
Program magisterski przeznaczony jest dla osób, które pracują lub będą pracować w sprzedaży i chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu psychologii (np. negocjacje, podejmowanie decyzji itp.) oraz zoptymalizować swoją jakość przywództwa np. jako kierownik sprzedaży.
Nasza grupa docelowa
- Absolwenci kierunków biznesowych
- Sprzedawcy
- Personel sprzedaży
- Pracownicy marketingu
- Menedżerowie
- Tenisówki
- Wykładowcy
- lub osoby spoza tych zawodów
Rekrutacja
Program
Cel szkolenia programu magisterskiego
Treść rocznego programu magisterskiego opiera się na następujących pięciu punktach centralnych:
Metody badawcze, Praca naukowa, Wprowadzenie do psychologii sprzedaży i zarządzania sprzedażą
- Praca naukowa, APA 7 i metody badawcze
- Wprowadzenie do psychologii sprzedaży i zarządzania sprzedażą
- Wprowadzenie do psychologii usług
Psychologia sprzedaży i komunikacja
- Psychologia komunikacji
- Psychologia poradnictwa
- Psychologia reklamy i marketingu
Psychologia sprzedaży i poznanie
- Psychologia kognitywistyczna
- Psychologia motywacyjna
- poznanie społeczne
Teorie i metody zarządzania sprzedażą
- Wprowadzenie do ekonomii i zarządzania
- Zarządzanie sprzedażą i zarządzanie marketingiem
- Zachowania konsumentów
Praca magisterska
- Napisana praca magisterska
- ustny egzamin magisterski
*Pod rezerwacją, nadal w trakcie akredytacji. Możliwe są drobne zmiany.