Keystone logo

Najlepsze uniwersytety dla online Programy w Chile 2023

Liczba instytucji: 68
    • Santiago
    • Viña del Mar
    • Las Condes

    Szkoła Biznesu Uniwersytetu Adolfo Ibáñeza została założona w 1953 r. W mieście Valparaíso, a dzięki ponad 65-letniemu doświadczeniu stała się jedną z najbardziej prestiżowych szkół biznesu w Chile i Ameryce Łacińskiej, stając się odnoszące się do poziomu regionalnego, a także globalnego.

    • Trece Norte

    World Wide Chile to multidyscyplinarny zespół, w którym miłość do naszego kraju jest siłą napędową dostarczania wyjątkowych doświadczeń tym, którzy nas odwiedzają, koncentrując się na przekazywaniu bogactwa Chile poprzez programy zanurzenia kulturowego, które pokazują Chile i jego mieszkańców takim, jakim jest. Był to mechanizm, który pozwalał nam od ponad 10 lat dostarczać unikalnych doświadczeń, które wzmacniały naukę zwiedzających i więzi z naszą kulturą, osiągając trwałe relacje między obcokrajowcami a Chilijczykami. Opcje, które pozwalają nam osiągnąć ten cel, to różne programy stażowe, wolontariatu, studiów i podróży, z których nasi goście korzystają podczas pobytu w naszym kraju.

    • Providencia

    Studiuj za granicą na prestiżowych uniwersytetach i szkołach językowych ViveCampus jest wiodącą agencją reprezentującą instytucje edukacyjne na całym świecie Obecny w kilku krajach, ViveCampus oficjalnie reprezentuje setki programów dostępnych dla studentów zagranicznych. Pomagamy za darmo przez cały proces rejestracji i dokonujesz płatności bezpośrednio do instytucji. Kursy języka angielskiego, dyplomy, studia licencjackie i podyplomowe w krajach takich jak: Australia, Kanada, Stany Zjednoczone, Anglia, Irlandia, Nowa Zelandia, między innymi. Na naszej stronie znajdziesz informacje o terminach i kosztach programów w latach 2021 - 2022. W Chile ViveCampus ma biuro w Santiago, gdzie możemy odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania przez e-mail, czat lub telefon. Uczestniczymy również w targach studiów za granicą, które zazwyczaj odbywają się w mieście Santiago w Chile.

    • Providencia

    Jesteśmy Uczelnią uczestniczącą składającą się z pracowników, studentów i absolwentów, autonomicznych i niezależnych, pluralistycznych i zaangażowanych w społeczeństwo. Krytycznie przyczyniamy się do rozwoju wiedzy z zakresu nauk społecznych, sztuki, humanistyki, pedagogiki i innych dziedzin wiedzy oraz pracy naukowej i zawodowej w zakresie nauczania, badań, twórczości artystycznej i związku ze środowiskiem, zgodnie z wymagania globalnego świata, który jest oglądany z Ameryki Łacińskiej i który ma swój wkład w skali lokalnej, regionalnej i krajowej. Szkolimy absolwentów i specjalistów z interdyscyplinarnej perspektywy, zaangażowanych w integrację i transformację społeczną, z promowaniem i obroną praw człowieka, demokracji i sprawiedliwości.

    • Huechuraba

    Universidad Mayor jest szkolenie ludzi poprzez doświadczenie edukacyjne, które zachęca do etycznego zachowania, postawy przedsiębiorczości, innowacyjności, przywództwa oraz szacunku dla różnorodności kulturowej i społecznej. W tym celu prowadzi programy doskonałości na studiach licencjackich i magisterskich oraz prowadzi działania na rzecz generowania, artykulacji i rozpowszechniania wiedzy, które przyczyniają się do społeczności narodowej w sferze kulturalnej, edukacyjnej, społecznej i ekonomicznej, biorąc pod uwagę kontekst globalnego świat i normy naukowego rygoru.

    • La Serena

    Misją Uniwersytetu La Serena jest kultywowanie, generowanie, rozwijanie i przekazywanie najwyższej jakości wiedzy w różnych dziedzinach wiedzy i dziedzinach kultury, poprzez nauczanie, badania, tworzenie, innowacyjność, rozbudowę uczelni i powiązanie ze środowiskiem. Jako własna i charakterystyczna cecha swojej misji, Uniwersytet La Serena musi przyczyniać się do zaspokajania potrzeb ogólnych interesów społeczeństwa, współpracując, jako integralna część państwa, we wszystkich tych politykach, planach i programach promujących kulturę. rozwoju, społecznego, terytorialnego, artystycznego, naukowego, technologicznego, gospodarczego i zrównoważonego w kraju, na poziomie krajowym i regionalnym, z perspektywą międzykulturową. Podobnie, jako konstytutywny i nieunikniony element swojej misji, Uniwersytet musi z powołaniem do doskonałości przyjąć kształcenie ludzi o duchu krytycznym i refleksyjnym, promujących racjonalny dialog i tolerancję oraz przyczyniających się do kształtowania obywatelstwa inspirowanego wartościami etycznymi, solidarność demokratyczna, obywatelska i społeczna, szanująca prawa człowieka, równość płci, ludy tubylcze i środowisko. Uczelnia musi promować, aby jego studenci mieli kontakt z wymaganiami i wyzwaniami kraju i regionu podczas ich praktyk zawodowych. Uniwersytet La Serena rozpoznaje, promuje i włącza w ramach swojej pracy światopogląd rdzennych ludów osiadłych na jego obszarze wpływów regionalnych.

    • Santiago Metropolitan Region

    Bernardo O'Higgins University jest prywatnym, autonomicznym uniwersytetem chilijskim, założonym w marcu 1990 roku i zainspirowanym myślą O'Higgin. Jego centralny dom znajduje się obok Parque O'Higgins, w gminie Santiago. Obecnie jest akredytowany przez Narodową Komisję Akredytacyjną (CNA-Chile) na okres 4 lat (maksymalnie 7), od lipca 2018 do lipca 2022. Zajmuje 35 miejsce wśród chilijskich uniwersytetów według klasyfikacji webmetrycznej CSIC (lipiec 2017). Zajmuje również 27. pozycję w rankingu ogólnym i 10. wśród uczelni prywatnych spoza Cruch według AméricaEconomía 2019. Wśród chilijskich uniwersytetów zajmuje również 13. miejsce wśród wszystkich uczelni w kraju; 55. miejsce w Ameryce Łacińskiej i 5. miejsce wśród chilijskich prywatnych Ues w rankingu Scimago Institution Rankings 2020. Podobnie, we współpracy z każdym z wymiarów, które tworzą instytucję, i co jest częścią stałego zaangażowania w dążenie do doskonałości w szkolnictwie wyższym, Uniwersytet Bernardo O'Higginsa przypisuje napiwek 2021.

    • Los Andes

    Libertador de Los Andes Professional Institute jest instytucją szkolnictwa wyższego, która została upoważniona do działania 22 grudnia 1981 r. przez Ministerstwo Edukacji na mocy dekretu o zwolnieniu nr 292, który został zaktualizowany 8 czerwca 1993 r. Będąc pierwszym instytutem Szkolnictwo wyższe ma powstać na poziomie regionalnym, a drugie na poziomie krajowym. W dniu 27 czerwca 2003 r. IPLA uzyskała pełną autonomię do nadawania wszelkiego rodzaju tytułów zawodowych zgodnie z obowiązującymi ją przepisami.

    • Providencia

    O Learn chile Learn chile to sieć instytucji szkolnictwa wyższego, składająca się z ponad dwudziestu uniwersytetów i profesjonalnych instytutów szkolenia technicznego, wspieranych przez państwo Chile za pośrednictwem ProChile, w celu promowania umiędzynarodowienia oferty akademickiej Chile i promowania kraj jako doskonałe miejsce dla studentów zagranicznych. Learn chile powstało w 2013 roku jako główna chilijska sieć promująca szkolnictwo wyższe na poziomie międzynarodowym. Został przedstawiony jako historia sukcesu w krajach takich jak Brazylia, Ekwador, Panama, Peru i Kolumbia.

    • Viña del Mar

    Nowoczesna Szkoła Muzyki i Tańca została założona w 1940 roku przez pianistów Elenę Waiss i René Amengual, którzy radykalnie zmodyfikowali edukację muzyczną w Chile poprzez ustanowienie znormalizowanych programów nauczania, programów i systemów oceniania, tworząc w ten sposób akademicki kontekst szkolenia. muzyków w kraju. W swoich początkach Nowoczesna Szkoła Muzyki i Tańca prowadziła zajęcia z gry na fortepianie, harmonii i teorii oraz altówki i skrzypiec pod kierunkiem maestro Zoltana Fischera. W tym czasie wprowadzono zaawansowane systemy, takie jak technika Arrau na fortepianie, poszerzono repertuar i podkreślono wagę oryginalnej partytury, tworząc współczesne poczucie wykonania, które trwa do dziś. Od tego czasu muzycy Modern School przechodzą szkolenie, które pozwala im doskonale stawić czoła każdemu scenariuszowi w Chile lub za granicą.

    • Santiago Metropolitan Region

    Od momentu założenia w 1968 r., jako „Wydział Uniwersytetu Robotniczego i Chłopskiego”, Duoc UC przeszła długą drogę konsolidacji, aby stać się jedną z kluczowych instytucji w zakresie wyższego szkolnictwa zawodowego w Chile. Z ponad 50-letnią historią i najwyższą od siedmiu lat akredytacją instytucjonalną, wszyscy, którzy są częścią Duoc UC, mogą z dumą powiedzieć, że tysiące techników i profesjonalistów, którzy dziś przyczyniają się do rozwoju gospodarczego Chile, zostało przeszkolonych w jednym z 9 szkół i ponad 70 aktualnych karier, obecnych w 18 centralach w regionie metropolitalnym, Valparaíso, Biobío, La Araucanía i Los Lagos. Studenci Duoc Projekt edukacyjny Duoc UC, który oferuje chrześcijańską i integralną formację, pozwala swoim uczniom na maksymalny rozwój ich zdolności, kompetencji i wartości, przekształcając ich w lepszych ludzi i profesjonalistów przygotowanych do włączenia się w globalne społeczeństwo. Drogą doskonałości, którą chce podążać Duoc UC, jest edukacja skoncentrowana na ludziach, wkład w rozwój kraju, związek ze środowiskiem i ciągłe poszukiwanie przemian społecznych.

    • Santiago

    INACAP Technological University of Chile jest częścią podsystemu uniwersyteckiego, posiada akredytację na 3 lata w obszarach zarządzania instytucjonalnego, nauczania licencjackiego i połączenia ze środowiskiem.

    • Providencia

    Heidelberg Center for Latin America, Centrum Doskonałości w Badaniach i Nauczaniu, jest Centrum Studiów Podyplomowych Uniwersytetu w Heidelbergu w Ameryce Łacińskiej. Zostało założone jako pierwsze i jedyne centrum podyplomowe niemieckiego uniwersytetu w Ameryce Łacińskiej i zostało oficjalnie otwarte 9 kwietnia 2002 r. w Santiago de Chile. Centrum jest pomyślane jako instytucja służąca dialogowi akademicko-naukowemu, a jego celem jest organizuje, promuje i kieruje studiami doktoranckimi, magisterskimi i dyplomowymi, które oferuje we współpracy z prestiżowymi uniwersytetami latynoamerykańskimi, takimi jak, między innymi, Uniwersytet Chile, Papieski Uniwersytet Katolicki Chile i Narodowy Uniwersytet Autonomiczny Meksyku. Organizuje i prowadzi również seminaria specjalizacyjne, sympozja, szkoły letnie w różnych dyscyplinach, dążąc do przekazywania wyników niemieckich badań i treści studiów do krajów regionu. Ponadto, ze swojej siedziby w Santiago de Chile, Heidelberg Center służy jako platforma współpracy naukowej z innymi instytucjami badawczymi lub uniwersytetami w kraju związkowym Badenia-Wirtembergia. Od 2009 roku i po wygraniu prestiżowego konkursu na jakość akademicką, organizowanego przez Niemiecką Centralę Wymiany Akademickiej (DAAD) i dzięki funduszom niemieckiego MSZ, Heidelberg Center (HCLA) stał się Centrum Doskonałości. Jest to na świecie jedno z czterech Centrów Doskonałości Badań i Nauczania Republiki Federalnej Niemiec.

    • Viña del Mar

    Podstawową misją chilijskiej marynarki wojennej jest udział w bezpieczeństwie zagranicznym i obronie militarnej kraju, w ochronie jego suwerenności i integralności terytorialnej. W czasie pokoju przyczynia się do promowania interesów narodowych za granicą i promowania rozwoju narodowego. Marynarka Wojenna jest instytucją szkoleniową dla profesjonalistów, innowacyjną w zakresie najnowocześniejszych technologii i taktyk, elastyczną na zmiany i wyzwania, solidną pod względem zasad i wartości, która rozwija się i przygotowuje do wykorzystania swoich zasobów w interesie wszystkich Chilijczyków .

    • Concepción

    Virginio Gómez Professional Institute jest solidną instytucją szkolnictwa wyższego zrodzoną pod skrzydłami University of Concepción, z obecnością w miastach Concepción, Chillán i Los Angeles, z wyzwaniem odpowiedzi na zapotrzebowanie kraju na wysoce profesjonalnych techników . przeszkoleni w celu promowania rozwoju regionalnego i krajowego. Obecnie liczy 9 ​​tys. studentów i ponad 28 tys. absolwentów, którzy starają się podbić swoje marzenia. Aby je wspierać i realizować nasz cel, nieustannie rozwijamy mechanizmy zapewniania jakości, trwale łączące nas ze społeczeństwem, środowiskiem i sektorem produkcyjnym, w taki sposób, że treści programowe nauczanych programów idą w parze z potrzebami społeczeństwo. Zachęca nas to do wszechstronności i dostosowywania się do zmian, nie tylko szkoląc wysoko wykwalifikowanych pracowników, ale także stawiając na rozwój ludzi, podkreślając w naszej strategii edukacyjnej wartości takie jak szacunek, odpowiedzialność, zaangażowanie, orientację na usługi i jakość.