Zarządzanie modą: stwórz własny kurs zrównoważonej marki - Institut Français de la Mode (IFM)
FutureLearn
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online France
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
11 weeks
Tempo
Niepełny etat
Czesne
USD 39 / per month *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* po 7-dniowym bezpłatnym okresie próbnym możesz zapłacić 39 USD miesięcznie, aby kontynuować naukę online
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Podniesienie umiejętności zarządzania modą w zakresie marketingu mody, brandingu, rozwoju produktów, zrównoważonego rozwoju i przedsiębiorczości.
Buduj umiejętności zawodowe w zakresie marketingu mody i brandingu
Ten ExpertTrack oferuje nowym i doświadczonym profesjonalistom z branży modowej możliwość zdobycia aktualnej, praktycznej wiedzy na temat biznesu mody i współczesnego rynku mody.
Zbuduj kluczowe umiejętności wymagane do odniesienia sukcesu w zarządzaniu modą
Globalnie światowy rynek mody w 2020 roku jest wyceniany na 300 miliardów dolarów.
Korzystając ze studiów przypadków z głównych marek modowych, rozwiniesz swoje profesjonalne zrozumienie kluczowych elementów biznesowych globalnego przemysłu modowego, od budowania kolekcji i marki modowej po przedsiębiorczość modową.
Odkryj modele biznesowe marek modowych i przeanalizuj zachowania konsumentów w modzie
Aby w pełni zrozumieć wewnętrzne funkcjonowanie nowoczesnego biznesu modowego, przyjrzyj się rynkowi mody z trzech kluczowych perspektyw: moda z historycznego i antropologicznego punktu widzenia, ugruntowane i pojawiające się modowe modele biznesowe oraz biznes modowy z perspektywy zachowań konsumentów.
To holistyczne podejście pozwoli lepiej zrozumieć obecny rynek mody zarówno z perspektywy biznesowej, jak i konsumenckiej.
Buduj umiejętności zawodowe w zakresie marketingu mody i brandingu
Jeśli chodzi o budowanie marki modowej, profesjonaliści z branży mody potrzebują umiejętności z zakresu marketingu, produkcji, komunikacji i technologii cyfrowych.
Ten ExpertTrack nauczy Cię, jak budować tożsamość marki, która bezproblemowo przekłada się na doświadczenia konsumentów. Nauczysz się również, jak promować markę modową i komunikować ją za pomocą marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych.
Zajmij się rozwojem produktów modowych i zrównoważonym rozwojem mody
Poznasz tajniki planowania, opracowywania i prezentowania kolekcji lub produktów modowych, aby poradzić sobie z rozwojem produktów modowych.
Ostatni kurs ExpertTrack jest poświęcony przyszłości mody: przedsiębiorczości w modzie i zrównoważonej modzie.
Zastanowisz się nad logistyką tworzenia zrównoważonego biznesu modowego i zastanowisz się, jak być przedsiębiorczym w modzie teraz iw przyszłości.
Ucz się z ekspertami ds.szkolenia mody w Institut Français de la Mode (IFM)
Dzięki głębokiemu zrozumieniu branży modowej i biznesu IFM od ponad trzydziestu lat oferuje programy dla absolwentów w zakresie zarządzania modą i projektowania mody.
Treść tego ExpertTrack została zaadaptowana z mikrokredytów Fashion Business - jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, spójrz na mikrokredyty, które oferują mniejsze kohorty z interakcjami z nauczycielami i akademickimi ocenami.
Kluczowe umiejętności, których się nauczysz
- Strategia biznesowa mody
- Marketing mody
- Budowa kolekcji mody
- Zrównoważona strategia mody
- Kultura mody
- Przedsiębiorczość w modzie
- Innowacja w modzie
- Tożsamość marki modowej
- Rozwój produktów modowych
- Branding modowy
Wyniki nauki
Pod koniec ExpertTrack będziesz w stanie:
- Zrozum logikę rynku mody
- Zdefiniuj produkt modowy
- Poznaj przedsiębiorczość w modzie
- Zbuduj markę modową
- Kwestionuj zrównoważoną modę
Wymagane doświadczenieNie ma konkretnych wymagań wstępnych dla tego ExpertTrack, z wyjątkiem pasji do biznesu modowego oraz chęci rozwoju i specjalizacji umiejętności biznesowych jako profesjonalisty w dziedzinie mody. Będziesz potrzebować dobrej znajomości języka angielskiego, ponieważ kurs jest prowadzony w języku angielskim. | Pierwsze krokiNiezależnie od tego, czy jesteś studentem biznesu, który chce specjalizować się w pracy w modzie, czy też zmieniasz karierę, próbując włamać się do branży modowej, ten kurs zapewni ci gruntowne podstawy w branży modowej z wielu profesjonalnych perspektyw. Wraz ze studentami i profesjonalistami ten kurs będzie korzystny, jeśli już pracujesz w branży mody jako menedżer produktu, twórca produktu, projektant, menedżer kolekcji, deweloper biznesowy lub w branży modowej PR i komunikacji, aby zaktualizować swoje umiejętności i zgodnie z dzisiejszym rynkiem mody. |
Omówienie kursu ExpertTrack
- Zarządzanie modą: definiowanie rynków, modeli biznesowych i trendów
Poznaj modę z perspektywy historycznej i socjologicznej oraz poznaj ewoluujące modele biznesowe związane z modą. - Zarządzanie modą: marki, komunikacja i dystrybucja
Dowiedz się, jak zbudować tożsamość marki, jak przełożyć ją na doświadczenia konsumenckie i jak skutecznie ją przekazać. - Zarządzanie modą: produkty i kolekcje
Dowiedz się wszystkiego o produkcie modowym, w tym o tym, jak definiować różne kategorie produktów modowych i jak tworzyć kolekcje. - Zarządzanie modą: innowacje, przedsiębiorczość i zrównoważony rozwój
Spójrz na przyszłość mody, koncentrując się na zrównoważonym rozwoju i przedsiębiorczości.
Jak działają ExpertTracks
Dołącz do ExpertTrack, aby opanować nowe umiejętności w wybranym obszarze specjalizacji. Wykonaj serię kursów tematycznych we własnym tempie i zdaj ocenę końcową, aby zdobyć cyfrowy certyfikat potwierdzający Twoją wiedzę.
Dołącz do bezpłatnego 7-dniowego okresu próbnego Zdecyduj, czy ExpertTrack jest odpowiedni dla Ciebie dzięki darmowemu dostępowi do pełnego zestawu kursów i ocen przez tydzień. | Kontynuuj naukę za 39 USD miesięcznie Płać miesięczną opłatę abonamentową w wysokości 39 USD tak długo, jak zajmie Ci ukończenie ExpertTrack. Możesz uczyć się we własnym tempie i anulować w dowolnym momencie. | Zdobywaj certyfikaty cyfrowe Uzyskaj certyfikat za każdy ukończony kurs i zdaj ocenę końcową, aby zdobyć certyfikat cyfrowy, który możesz udostępnić swojej sieci zawodowej. | Zostań ekspertem Skorzystaj ze specjalistycznego szkolenia, aby dalej rozwijać swoją karierę lub zdobywać wiedzę w obszarach, które Cię pasjonują. |
Uczenie się na światowym poziomie z
Institut Français de la Mode (IFM)
IFM (Institut Français de la Mode) to uczelnia wyższa specjalizująca się w przemyśle tekstylnym, modowym, luksusowym i projektowym, z siedzibą w Paryżu we Francji.
Rozpocznij naukę już dziś - bezpłatny 7-dniowy okres próbny
Po bezpłatnym okresie próbnym możesz:
- Płać 39 USD miesięcznie, aby kontynuować naukę online
- Miej pełną kontrolę nad swoją subskrypcją; możesz anulować w dowolnym momencie
- Pracuj we własnym tempie i na każdym etapie ustalaj własne terminy
- Płać tylko podczas nauki; subskrypcja zostanie automatycznie anulowana po zakończeniu
- Wykonuj testy online, aby sprawdzić swoją wiedzę i udowodnić swoje umiejętności
- Zdobądź certyfikaty kursów cyfrowych i nagrodę końcową, którą możesz udostępnić online potencjalnym pracodawcom i swojej sieci zawodowej
- Zachowaj dostęp do treści kursów, które ukończyłeś, nawet po wygaśnięciu subskrypcji
Wynik programu
Wyniki nauki
Pod koniec ExpertTrack będziesz mógł:
- Zrozum logikę rynku mody
- Zdefiniuj produkt modowy
- Poznaj przedsiębiorczość w modzie
- Zbuduj markę modową
- Pytanie o zrównoważoną modę
Wymagane doświadczenieNie ma szczególnych wymagań wstępnych dla tego ExpertTrack, z wyjątkiem pasji do biznesu modowego i chęci rozwoju i specjalizacji umiejętności biznesowych jako profesjonalista w branży mody. Będziesz potrzebować silnej znajomości języka angielskiego, ponieważ kurs jest prowadzony w języku angielskim. | Rozpoczęcie pracyNiezależnie od tego, czy jesteś studentem biznesu, który chce specjalizować się w pracy w modzie, czy zmieniasz karierę, próbując przebić się do branży modowej, ten kurs da ci gruntowne podstawy w branży modowej z wielu perspektyw zawodowych. Oprócz studentów i profesjonalistów ten kurs będzie korzystny, jeśli już pracujesz w modzie jako menedżer produktu, programista produktu, projektant, menedżer kolekcji, programista biznesowy lub w modzie PR i komunikacji, aby zaktualizować swoje umiejętności i zgodne z dzisiejszym rynkiem mody. |
O szkole
pytania
Podobne kursy
Master of Business Administration (Finanse)
- Online
MBA (Analiza danych)
- Online
MBA (CMI)
- Online