Zaawansowany dyplom z programowania gier (opcjonalny tryb współpracy) (online)
Centennial College
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Online Canada
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
CAD 2721 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
May 2024
* Czesne za 2 semestry dla studentów kanadyjskich; 15.437.50 $: 2-semestralne czesne dla studentów zagranicznych
Wstęp
Szczegóły programu
- Kod programu: 3609
- Szkoła: School of Engineering Technology and Applied Science
- Poświadczenie: Ontario College Advanced Diploma
- Rodzaj programu: program policealny
- Długość programu: 3 lata / 6 semestrów
- Data rozpoczęcia: jesień, zima
- Lokalizacja: online
Omówienie programu
Aby upewnić się, że wybierzesz odpowiednią technologię do udziału w kursach prowadzonych w trybie online i hybrydowym jesienią 2020 r., Zapoznaj się z zalecanymi specyfikacjami komputerów dla programów akademickich ICET.
Dzięki szkoleniu w Centennial College 's Game - Programming uzyskasz zaawansowany dyplom i zdobędziesz wiedzę niezbędną do rozpoczęcia kariery w branży oprogramowania do gier.
Niezależnie od tego, czy kochasz klasykę, czy dzisiejsze zaawansowane technologicznie gry, w ramach tego interaktywnego programu gier będziesz uczestniczyć w różnych fazach tworzenia gier, takich jak:
- Design gry
- Programowanie grafiki trójwymiarowej
- Projektowanie symulacji
- Programowanie gier online dla wielu graczy
Ten zaawansowany program technologii dyplomowej będzie również koncentrował się na takich tematach, jak metodologie projektowania oprogramowania zorientowanego obiektowo i projektowanie interfejsu zorientowanego na użytkownika, testowanie oprogramowania i QA, C #, Java, zaawansowana grafika, programowanie gier internetowych, HTML5 / JavaScript, Unity3D i aplikacje mobilne rozwój.
Aby podkreślić celowość programu nauczania, zostaną uwzględnione dwa projekty rozwoju oprogramowania. Te gry / symulacje / aplikacje „z prawdziwego świata” będą wymagały wykorzystania wszystkich umiejętności technicznych i biznesowych zdobytych podczas studiów, aby zbudować wysokiej jakości oprogramowanie.
Kto by pomyślał, że te lata gier wideo będą liczyły się jako wznowione doświadczenie?
Uwaga: Wykwalifikowani absolwenci szkół wyższych lub uniwersytetów z doświadczeniem w zakresie oprogramowania mogą uzyskać bezpośrednie przyjęcie na semestr 3 tego trzyletniego programu i otrzymać dyplom zaawansowany w ciągu czterech semestrów (program nr 3129) lub czterech semestrów i dwóch semestrów pracy (opcjonalnie op wersja, program nr 3139).
Najważniejsze elementy programu
- Gra - Kursy programowania są dostarczane z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii dostosowanej do standardów branżowych.
- Oferta korzysta z uczenia się opartego na projektach.
- Doświadczeni i przystępni wykładowcy ze Szkoły Technologii Inżynieryjnych i Nauk Stosowanych mają zróżnicowane doświadczenie biznesowe i kwalifikacje akademickie.
- Program jest również prezentowany w wersji kooperacyjnej (program nr 3119). Studenci, którzy wybiorą tę opcję, zyskają praktyczne doświadczenie w dziedzinie i sieci przed ukończeniem studiów.
- Absolwenci programu mogą ubiegać się o certyfikowane członkostwo w Kanadyjskim Stowarzyszeniu Przetwarzania Informacji lub w ich wojewódzkim stowarzyszeniu technologii inżynieryjnych.
Zarys programu
1 semestr | Semestr 2 | Semestr 3 |
|
|
|
Semestr 4 | Semestr 5 | Semestr 6 |
|
|
|
Efekty kształcenia zawodowego w programie
Efekty kształcenia zawodowego programu opisują, co absolwenci programu wykazali, że potrafią wykorzystać wiedzę i umiejętności, które zdobyli podczas studiów. Wyniki są ściśle powiązane z potrzebami miejsca pracy. Poprzez ocenę (np. Zadania i testy) studenci weryfikują swoją zdolność do rzetelnego wykonywania tych wyników przed ukończeniem studiów.
- Przeanalizuj różnice w gatunkach gier, aby opracować gry dostosowane do potrzeb określonych rynków.
- Przeanalizuj historię gier wideo, aby porównać różne podejścia do tworzenia gier.
- Wspieraj rozwój gier, identyfikując i łącząc koncepcje z różnych branż - programowania, projektowania i grafiki.
- Przyczyń się jako osoba fizyczna i członek zespołu tworzącego gry do skutecznego zakończenia projektu tworzenia gry.
- Opracuj strategie stałego rozwoju osobistego i zawodowego, aby zwiększyć wydajność pracy w branży gier.
- Wykonuj wszystkie prace zgodnie z odpowiednimi statutami, przepisami, ustawodawstwem, normami branżowymi i kodeksami etycznymi.
- Przeanalizuj silniki gier i przedstaw zalecenia dotyczące najbardziej odpowiedniego silnika gry do obsługi nowych i istniejących projektów.
- Zastosuj zaawansowane teorie i zasady matematyki i nauk ścisłych zgodnie z wymaganiami gier 2D i 3D.
- Obsługa środowisk gier i symulacji w czasie rzeczywistym przy użyciu takich elementów, jak architektura systemu, programowanie graficzne i dźwięk / dźwięk w celu optymalizacji wydajności.
- Zoptymalizuj kod programowania, aby uzyskać wysoką wydajność, szybkość i mniejsze wykorzystanie pamięci we wszystkich typach gier.
- Opracuj strategie i taktyki sztucznej inteligencji, aby wspierać środowiska gier i symulacje w czasie rzeczywistym.
- Wdrażaj rozwiązania sieciowe i koordynuj grupy użytkowników, aby zapewnić bezproblemową interakcję sieciową między różnymi grupami w społecznościach gier online.
Opcje kariery, Pathways akademickie i partnerzy
Firmy oferujące miejsca pracy
SpongeLab, CIBC, Bell Canada, Hudson's Bay Company, IBM Canada, ManuLife, Royal Bank
Porozumienia w sprawie artykulacji
Wybrani absolwenci programu Gra - Programowanie (Opcjonalna Kooperacja) mają możliwość wykorzystania swoich punktów na dalsze studia na poziomie studiów. Poniżej wymienione są stopnie naukowe z instytucji partnerskich, które są dostępne dla tego programu.
Należy pamiętać, że każde partnerstwo ma określone wymagania dotyczące minimalnej oceny, aby kwalifikować się do transferu punktów, które są oceniane przez instytucję partnerską.
Perspektywy kariery
- Programista
- Programista gier
- Programista interfejsu użytkownika
- Programista aplikacji mobilnych
- Tester Oprogramowania
- Programista komputerowy
- Analityk systemów
- Analityk Biznesowy
- Programista aplikacji internetowych
- Administrator bazy danych
- Aplikacje lub wsparcie oprogramowania
Obszary zatrudnienia
- Firmy programistyczne
- Firmy gier
- Rząd
- Instytucje publiczne
- Banki
- Małe i średnie firmy
Warunki przyjęć
Wymagania akademickie
- Dyplom szkoły średniej Ontario (OSSD) lub równoważny, lub status starszego studenta (19 lat lub starszy)
- Angielski 12 stopnia C lub U lub równoważny (wymagana minimalna ocena) lub przyjęcie do egzaminu z angielskiego Centennial College Skills (wymagane jest 170 lub 171 punktów)
- Matematyka 11 M lub U lub 12 C lub U lub równoważny (wymagana minimalna ocena) lub ukończenie Centennial College Engineering Math Assessment Assessment for Admission
Dodatkowe wymagania
- biegłość w języku angielskim
Opcja współpracy
Opcja kooperacji w tym programie zapewni ci możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia podczas ukończenia trzech okresów pracy jako pracownik w terenie. To doświadczenie nie tylko pozwoli Ci zastosować naukę w klasie w praktyce, ale także zapewni cenne kontakty do przyszłej kariery.
Aby uczestniczyć w programach z opcjonalną spółdzielnią, studenci zazwyczaj kończą proces aplikacyjny w drugim semestrze studiów, a jeśli mają kwalifikacje akademickie, mogą zostać przyjęci do programu spółdzielni. Studenci z kwalifikacjami naukowymi, którzy zostaną przyjęci do programu, zarejestrują się na kurs przygotowujący do współpracy zgodnie z planem. Po ukończeniu dyplomu Twój dyplom będzie podkreślał referencje dotyczące współpracy.
Wymagania dotyczące współpracy
- Co najmniej 80% kursów ukończonych od pierwszego roku
- Minimalna klasa C (60%) w COMM-170/171
- Łączny GPA 2,5 lub wyższy (należy to utrzymać przez cały czas trwania programu)
- Studenci muszą być uprawnieni do pracy w Kanadzie
- Studenci, którzy spełnią powyższe warunki wstępne, będą ubiegać się o przeniesienie do programu kooperacyjnego zgodnie z planem
Uwaga: Spełnienie minimalnych wymagań programu co-op nie gwarantuje przyjęcia do programu co-op.
Rekrutacja
Program
Zarys programu
1 semestr | Semestr 2 | Semestr 3 |
|
|
|
Semestr 4 | Semestr 5 | Semestr 6 |
|
|
|
Wynik programu
Efekty kształcenia zawodowego w programie
Efekty kształcenia zawodowego programu opisują, co absolwenci programu wykazali, że potrafią wykorzystać wiedzę i umiejętności, które zdobyli podczas studiów. Wyniki są ściśle powiązane z potrzebami miejsca pracy. Poprzez ocenę (np. Zadania i testy) studenci weryfikują swoją zdolność do rzetelnego wykonywania tych wyników przed ukończeniem studiów.
- Analizuj różnice w gatunkach gier, aby tworzyć gry odpowiadające potrzebom konkretnych rynków.
- Przeanalizuj historię gier wideo, aby porównać różne podejścia do tworzenia gier.
- Wspieraj rozwój gier, identyfikując i powiązując koncepcje z różnych ról branżowych — programowanie, projektowanie i sztuka.
- Przyczyniaj się indywidualnie i jako członek zespołu tworzącego gry do skutecznego ukończenia projektu tworzenia gry.
- Opracuj strategie stałego rozwoju osobistego i zawodowego, aby zwiększyć wydajność pracy w branży gier.
- Wykonuj wszystkie prace zgodnie z odpowiednimi statutami, przepisami, ustawodawstwem, standardami branżowymi i kodeksami etyki.
- Analizuj silniki gier i stwórz zalecenia dotyczące najbardziej odpowiedniego silnika gier do obsługi nowych i istniejących projektów.
- Zastosuj zaawansowane teorie i zasady matematyki i nauk ścisłych zgodnie z wymaganiami gier 2D i 3D.
- Obsługuj środowiska gier i symulacje w czasie rzeczywistym, korzystając z takich elementów, jak architektura systemu, programowanie graficzne i dźwięk/dźwięk w celu optymalizacji wydajności.
- Zoptymalizuj kod programistyczny, aby uzyskać wysoką wydajność, szybkość i mniejsze wykorzystanie pamięci we wszystkich typach gier.
- Opracuj strategie i taktyki sztucznej inteligencji, aby wspierać środowiska gier i symulacje w czasie rzeczywistym.
- Wdrażaj rozwiązania sieciowe i koordynuj grupy użytkowników, aby zapewnić bezproblemową interakcję sieciową między różnymi grupami w społecznościach gier online.Efekty kształcenia zawodowego w programieEfekty kształcenia zawodowego programu opisują, co absolwenci programu wykazali, że potrafią wykorzystać wiedzę i umiejętności, które zdobyli podczas studiów. Wyniki są ściśle powiązane z potrzebami miejsca pracy. Poprzez ocenę (np. Zadania i testy) studenci weryfikują swoją zdolność do rzetelnego wykonywania tych wyników przed ukończeniem studiów.
- Analizuj różnice w gatunkach gier, aby tworzyć gry odpowiadające potrzebom konkretnych rynków.
- Przeanalizuj historię gier wideo, aby porównać różne podejścia do tworzenia gier.
- Wspieraj rozwój gier, identyfikując i powiązując koncepcje z różnych ról branżowych — programowanie, projektowanie i sztuka.
- Przyczyniaj się indywidualnie i jako członek zespołu tworzącego gry do skutecznego ukończenia projektu tworzenia gry.
- Opracuj strategie stałego rozwoju osobistego i zawodowego, aby zwiększyć wydajność pracy w branży gier.
- Wykonuj wszystkie prace zgodnie z odpowiednimi statutami, przepisami, ustawodawstwem, standardami branżowymi i kodeksami etyki.
- Analizuj silniki gier i stwórz zalecenia dotyczące najbardziej odpowiedniego silnika gier do obsługi nowych i istniejących projektów.
- Zastosuj zaawansowane teorie i zasady matematyki i nauk ścisłych zgodnie z wymaganiami gier 2D i 3D.
- Obsługuj środowiska gier i symulacje w czasie rzeczywistym, korzystając z takich elementów, jak architektura systemu, programowanie graficzne i dźwięk/dźwięk w celu optymalizacji wydajności.
- Zoptymalizuj kod programistyczny, aby uzyskać wysoką wydajność, szybkość i mniejsze wykorzystanie pamięci we wszystkich typach gier.
- Opracuj strategie i taktyki sztucznej inteligencji, aby wspierać środowiska gier i symulacje w czasie rzeczywistym.
- Wdrażaj rozwiązania sieciowe i koordynuj grupy użytkowników, aby zapewnić bezproblemową interakcję sieciową między różnymi grupami w społecznościach gier online.
Możliwości związane z karierą
Firmy oferujące miejsca pracy
SpongeLab, CIBC, Bell Canada, Hudson's Bay Company, IBM Canada, ManuLife, Royal Bank
Porozumienia w sprawie artykulacji
Wybrani absolwenci programu Game – Programming (Optional Co-op) mają możliwość wykorzystania swoich punktów w celu dalszej nauki na poziomie studiów. Poniżej wymienione są stopnie z instytucji partnerskich, które są dostępne dla tego programu.
Należy pamiętać, że każde partnerstwo ma określone wymagania dotyczące minimalnej oceny, aby kwalifikować się do transferu punktów, które są oceniane przez instytucję partnerską.
Perspektywy kariery
- Programista
- Programista gier
- Programista interfejsu użytkownika
- Programista aplikacji mobilnych
- Tester Oprogramowania
- Programista komputerowy
- Analityk systemów
- Analityk Biznesowy
- Programista aplikacji internetowych
- Administrator bazy danych
- Aplikacje lub wsparcie oprogramowania
Obszary zatrudnienia
- Firmy programistyczne
- Firmy gier
- Rząd
- Instytucje publiczne
- Banki
- Małe i średnie firmy
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.