Technician Course in Business and Institutional Communication
Instituto Séneca - Centro Internacional de Postgrado
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Madrid, Hiszpania
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
6 months
Tempo
Poproś o informacje
Czesne
EUR 750 / per semester *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* przez Seneca Foundation
Wstęp
Kurs Technika w zakresie komunikacji biznesowej i instytucjonalnej oferowany przez Instytut Seneca jest przedstawiony jako interesujące szkolenie dla tych, którzy chcą pracować w obszarze komunikacji lub już pełnią funkcje związane z tą dziedziną i chcą pogłębić swoją wiedzę lub je zaktualizować.
Zarządzanie komunikacją ma kluczowe znaczenie, ponieważ każda organizacja musi komunikować się ze swoim środowiskiem, a także wiedzieć, jak ją wyrazić, poprzez różne rodzaje kanałów i różne rodzaje mediów.
Kurs ten kształci specjalistów w obszarze pracy z dużym zapotrzebowaniem na wykwalifikowany personel, zarówno w sektorze prywatnym, jak iw sektorze publicznym i we wszystkich sektorach.
Akredytacja
Kurs Technika Komunikacji Biznesowej i Instytucjonalnej, trwający 250 godzin i 25 ECTS (Europejski System Transferu Punktów), posiada dyplom przyznany przez Katolicki Uniwersytet Murcji - UCAM, na mocy Umowy podpisanej między Seneca Institute a UCAM ,
Program
Metodologia
Kurs Technik Komunikacji Biznesowej i Instytucjonalnej oferowany jest wyłącznie w wersji „on-line”.
program
Program tego kursu składa się z 12 modułów:
- Wprowadzenie do komunikacji
- Dział komunikacji
- Komunikacja wewnętrzna
- Komunikacja zewnętrzna
- Praktyczne i profesjonalne pisanie informacji
- Komunikacja korporacyjna
- Plan komunikacji
- Organizacja imprez
- Zarządzanie sytuacją kryzysową
- Zarządzanie umowami reklamowymi i sponsorskimi
- Komunikacja instytucjonalna
- Protokół i ceremoniał
(wypełnij formularz, aby poznać zawartość każdego modułu)
Wynik programu
cele
- Zdobądź głęboką wiedzę na temat komunikacji biznesowej i instytucjonalnej, aby wdrożyć lub ulepszyć systemy informacyjne.
- Poznaj najskuteczniejsze narzędzia pozwalające uzyskać solidną, aktywną obecność w mediach.
- Odpowiednio kieruj różnymi wewnętrznymi i zewnętrznymi przepływami informacji, które mają miejsce w dowolnym podmiocie, publicznym lub prywatnym.
- Rozwijaj zmysł krytyczny, aby poprawnie i profesjonalnie zaprojektować Plan Komunikacji, który obejmuje wszystkie zaprogramowane działania.
- Zapoznaj się z każdą z funkcji menedżera ds. komunikacji, aby efektywnie nim zarządzać w organizacji.
- Stymuluj zdolność do analizowania informacji w celu identyfikacji potencjalnych problemów lub zagrożeń oraz proaktywnego dostarczania rozwiązań.
- Ocenić znaczenie stylu, stosowania technik pisania wiadomości i przygotowywania raportów.
- Rozumie i potrafi wykorzystać działania reklamowe i PR jako wsparcie i uzupełnienie zarządzania komunikacją.
- Zna poziomy komunikacji instytucjonalnej oraz wszystkie cechy i osobliwości występujące na każdym z nich.
- Zagłęb się w normy i zasady Protokołu i Ceremonii, aby zapewnić powodzenie każdego wydarzenia, które gromadzi osobistości.
Opłata za program
Idealni studenci
Dla kogo to jest
- Dla profesjonalistów z dowolnej dyscypliny, którzy chcą zdobyć tę specjalizację, aby otworzyć nowe możliwości pracy.
- Dla absolwentów dziennikarstwa, reklamy i public relations oraz absolwentów marketingu, jako uzupełnienie ich szkolenia.
- Do menadżerów ds. komunikacji zarówno w firmach, jak i instytucjach, którzy chcą usprawnić realizację swoich funkcji.
- Osobom odpowiedzialnym za obszary HR, Marketingu i Handlu za wszechstronną wiedzę z zakresu Komunikacji.
- Do urzędników Biura Prasowego i Protokołu, którzy muszą zarządzać nowymi obszarami kompetencji.
- Do menedżerów MŚP, którzy muszą znać narzędzia komunikacyjne, aby ich komunikaty były bardziej skuteczne.