Wstęp
Dyrektor: Héctor Martín
Modalność: online
Data: maj 2021 r
Czas trwania: 6 miesięcy
Cena: 3,490 €Potrzebni są specjaliści UX, którzy potrafią dopasować cele biznesowe do potrzeb swoich klientówW Inesdi Digital Business School, świadomi zmieniającego się otoczenia , pracujemy tak, aby profesjonaliści i menedżerowie zdobywali wiedzę, umiejętności i umiejętności niezbędne do adaptacji i rozwoju w dziedzinie cyfrowej. Naszym celem jest, aby każdy z naszych studentów uzyskał konkurencyjny profil, który ułatwi im wejście i mobilność w globalnych obszarach o wysokim popycie zawodowym. Z tego powodu w naszych szkoleniach oferujemy wizję strategiczną i praktyczną, dostosowaną do potrzeb rynku .
Internet i gwałtowny rozwój nowych technologii warunkują sposób, w jaki wchodzimy w interakcje i prowadzimy interesy, co z kolei oznacza nieskończone nowe możliwości.
Rozwój technologiczny i liczba istniejących produktów cyfrowych pociągają za sobą duże zapotrzebowanie na profesjonalistów zorientowanych na konwersję , ponieważ za każdą siecią stoi firma, która realizuje określone cele. Optymalizacja konwersji lub CRO to dyscyplina, która dąży do osiągnięcia wyższej konwersji bez konieczności zwiększania budżetu marketingowego; to znaczy, aby maksymalnie wykorzystać ruch wchodzący na naszą witrynę internetową lub aplikację, aby osiągnąć (i jeśli to możliwe, przekroczyć) cele biznesowe. Doświadczenie użytkownika jest najpotężniejszym narzędziem dostępnym dla firm cyfrowych do osiągnięcia tego celu, wspieranym przez analitykę cyfrową i metodologie badawcze .
Kurs podyplomowy Inesdi w zakresie UX i CRO jest skierowany do profesjonalistów, którzy chcą nauczyć się poprawiać konwersję swoich firm przy jednoczesnej optymalizacji budżetów marketingowych, nauczyć się projektowania skoncentrowanego na użytkowniku i poprawić doświadczenie swoich klientów. Dzięki różnym metodologiom badań, testów, analiz i strategii, Twoja firma będzie zwielokrotniać wyniki bez konieczności zwiększania inwestycji.Cele programuDowiedz się, jak skupić się na projektach UX w celu poprawy konwersji .
Zdobądź klucze do włączenia dyrektora ds. Ryzyka w codzienny projekt lub biznes.
Dowiedz się, jak rozpocząć projekt UX skoncentrowany na użytkowniku i mający na celu poprawę konwersji.
Poznaj związek między marketingiem cyfrowym, SEO i doświadczeniem użytkownika.
Naucz się korzystać z narzędzi analizy ilościowej i jakościowej, aby osiągnąć cele konwersji.
Projektuj, wdrażaj i rozwijaj strategie CRO, które pomogą Ci zoptymalizować budżety marketingowe i osiągnąć lepsze wyniki.Chcesz dowiedzieć się więcej?Nasz model edukacyjny działa, ponieważ uczysz się najnowszych. Włączamy najnowsze wiadomości do naszych programów, aby zagwarantować Ci naukę. Zostało to zweryfikowane przez 10 lat Inesdi ponad 3000 profesjonalistów, którzy przeszli już przez nasze sale lekcyjne i obecnie pracują w dziedzinie cyfrowej.
Dzięki naszemu wirtualnemu kampusowi będziesz mieć dostęp do wszystkich treści swojego kursu, a także informacji i uzupełniających filmów, aby uczynić swoją naukę jeszcze bardziej kompletną.
Zostaniesz przeszkolony zgodnie z metodologią „Nauka przez działanie”, przechodząc od teorii do praktyki poprzez rzeczywiste przypadki. Zachęcanie nauczycieli i uczniów do inicjatywy, aby zainwestowany czas stał się satysfakcjonującym i dochodowym doświadczeniem dla wszystkich.
Będziesz mógł do sieci z innymi studentami.programModuł 1. Wprowadzenie. Strategia i zarządzanie projektem CRO
Moduł 2. Analityka cyfrowa i jej zastosowanie w CRO
Moduł 3. Projektowanie doświadczeń użytkownika
Moduł 4. Badania UX i ich zastosowanie w CRO
Moduł 5. Zastosowanie UX do poprawy konwersjiKto powinien uczestniczyćTen kurs podyplomowy jest przeznaczony zarówno dla profili zawodowych z doświadczeniem projektowym, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę biznesową , jak i dla absolwentów, profesjonalistów i przedsiębiorców, którzy chcą zdobyć wiedzę niezbędną do optymalizacji konwersji poprzez projektowanie UX i analizę danych.Menedżerowie, właściciele produktów lub menedżerowie produktów w firmach, na których spoczywa odpowiedzialność za poprawę konwersji swoich firm.
Doświadczeni profesjonaliści, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności ( graficy i projektanci stron internetowych, eksperci SEO, copywriterzy i copywriterzy, socjolodzy, psychologowie ).
Odpowiada za marketing i komunikację cyfrową.
Analitycy cyfrowi, którzy chcą zrobić kolejny krok w swojej karierze zawodowej i nadać większe znaczenie swoim raportom i analizom ilościowym.
Przedsiębiorcy i przedsiębiorcy wewnętrzni, którzy chcą rozwijać nowe projekty w gospodarce cyfrowej i chcą wiedzieć, jak zoptymalizować konwersję swoich stron internetowych.karieraDzięki Postgraduate in UX & CRO możesz zostać nowym profesjonalistą w gospodarce cyfrowej, mogąc rozwijać własny projekt biznesowy lub dołączać do ważnych działów i obszarów firm XXI wieku:Specjalista CRO
Analityk cyfrowy lub analityk doświadczeń użytkowników (analityk UX)
Projektant doświadczeń użytkownika (projektant UX)
Badacz doświadczeń użytkowników (badacz UX)
Dyrektor ds. Cyfrowych
Data UXproces wstępNasz proces rekrutacji ma podstawowy cel, jakim jest zapewnienie adekwatności i rozwoju kandydatów, tak aby wszyscy nasi uczniowie mogli przeżyć cyfrowe doświadczenie, które odpowiada ich obecnym i przyszłym potrzebom.Wniosek o dopuszczenie
Osobisty wywiad
Dokumentacja przyjęć
Ocena komisji rekrutacyjnej
Zatwierdzone przyjęcie
Rejestracja