Studia magisterskie online w cross-medialnej komunikacji marketingowej
eLearning Academy for Communication GmbH
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online
Języki
Język angielski, Niemiecki
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
2 semesters
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
EUR 8900 / per course
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Chcesz pogłębić swoją wiedzę na temat cross-medialnej komunikacji marketingowej i zwiększyć swoje możliwości kariery? Czy chciałbyś uczyć się niezależnie od czasu i miejsca i sam zdecydować, ile czasu chcesz poświęcić na dalszą edukację? Czy Twoje doświadczenie zawodowe pozostawia poczucie, że nie możesz nauczyć się niczego nowego na studiach licencjackich? Czy nadal chciałbyś uzupełnić swoją wiedzę akademicką, a tym samym poprawić swoją pozycję zawodową? Czy ukończyłeś już dyplom z marketingu, a teraz pracujesz w branży komunikacji i marketingu i pilnie potrzebujesz większej wiedzy w tej dziedzinie? Szukasz interdyscyplinarnego programu studiów, który łączy wiedzę różnych instytutów i wieloletnie doświadczenie? A to wszystko w połączeniu z indywidualnym wsparciem? W takim razie program studiów online Marketing Communication w specjalności Cross-media Marketing Communication International jest właśnie dla Ciebie!
Możesz studiować w naszym internetowym programie magisterskim, jeśli masz uznawany na całym świecie tytuł licencjata lub równoważne doświadczenie zawodowe. Podczas studiów online z komunikacji marketingowej 14 z 15 modułów zaliczysz rozpracowując przydzielone zadania i jeden moduł za pomocą egzaminu. Pod koniec studiów przedstawisz swoją pracę magisterską w zakresie cross-medialnej komunikacji marketingowej małej komisji egzaminacyjnej online lub na miejscu.
Rekrutacja
Program
Kurs składa się z trzech poziomów, na których należy ukończyć łącznie 15 modułów.
Moduły są warte 4 lub 2 ECTS. Kurs kończy praca magisterska (14 ECTS).
Kończysz moduły opracowaniem zadania modułu. Wyjątkiem jest moduł prawny, który kończy się egzaminem online. Czternaście opracowań obejmuje od siedmiu do piętnastu stron. Jedynie koncepcja komunikacji to nieco dłuższe zadanie. Możesz edytować całą zawartość, kiedy tylko chcesz i gdziekolwiek chcesz. W modułach projektowania i pracy magisterskiej dostępne są trzy terminy seminariów online. Również tutaj możesz wybrać datę i uczestniczyć z dowolnego miejsca. Jedyne czego potrzebujesz to stabilny dostęp do internetu.
W sumie od stopnia naukowego dzieli Cię czternaście zadań, test, praca magisterska i egzamin magisterski.
Pierwszy etap nauki
W pierwszym etapie wypełnisz trzy moduły z ogólną treścią marketingową i komunikacyjną. Na tym poziomie znajdziesz również moduł Pisanie naukowe i empiryczne badania społeczne. Jest to moduł, w którym wprowadzamy Cię w pracę opartą na literaturze i dowodach, a tym samym kładziemy dobry fundament pod pracę, która ma być wykonana w kolejnych modułach.
Drugi etap nauki
W etapie 2 zajmujemy się codzienną praktyką cross-medialnej komunikacji marketingowej. Obejmuje to pracę z tekstem, obrazami i wideo, a także komunikację z wydarzeniami, komunikację zintegrowaną, public relations i praktyczną dziedzinę komunikacji marketingowej w ogóle. W ramach kampanii komunikacyjnej i modułu projektowego tworzysz własną koncepcję komunikacji cross-medialnej. Zadanie, które może służyć również jako wizytówka do aplikacji o pracę.
Trzeci etap nauki
W Etapie 3 kładziemy duży nacisk na przyszłość. Oddzielamy komunikację wizerunkową od marketingowej zorientowanej na sprzedaż, aby ponownie połączyć je w cross-medialne podejście odzwierciedlające trendy komunikacji marketingowej. Reputacja i komunikacja kryzysowa jako wysokiej klasy specjalistów komunikacji, a także prawo i etyka w branży komunikacyjnej torują Ci drogę do zostania starszym konsultantem.
Seminarium do pracy magisterskiej jest przypisane do poziomu 3, ponieważ w tym momencie powinieneś mieć już ukończone kilka modułów, aby wybrać odpowiedni temat. Zasadniczo jednak możesz swobodnie decydować, kiedy chcesz rozpocząć seminarium. Rozpoczynasz seminarium, gdy masz coś do zaprezentowania. Prosta rejestracja na spotkanie w seminarium online. Zgodnie z naszym mottem: Ucz się, kiedy chcesz!
Wynik programu
Absolwenci, którzy odnieśli sukces, otrzymują stopień akademicki „Master of Arts w komunikacji marketingowej” (w skrócie „MA” lub „MA”) przez University of Applied Sciences Burgenland.
Opłata za program
Referencje studentów
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister marketingu i komunikacji politycznej
- Madrid, Hiszpania
BA (z wyróżnieniem) Biznes (marketing) (CMI)
- Online
Licencjat z zintegrowanej komunikacji marketingowej: komunikacja sportowa
- Livingston, Stany Zjednoczone