Strategia marketingowa z Tydzień reklamy i Kurs Raja Rajamannar - Tydzień reklamy
FutureLearn
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
8 weeks
Tempo
Niepełny etat
Czesne
USD 39 / per month *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* po 7-dniowym bezpłatnym okresie próbnym możesz zapłacić 39 USD miesięcznie, aby kontynuować naukę online
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Odkryj strategię marketingową z nauczaniem od globalnego CMO Mastercard, Raja Rajamannara i ekspertów marketingowych podczas Tygodnia Reklamy.
Twórz skuteczne kampanie marketingowe i rozwijaj umiejętności w zakresie marketingu strategicznego
Dowiedz się, jak zbudować skuteczną strategię marketingową, czerpiąc inspirację z głównych marek
Ten ExpertTrack z Tygodnia Reklamy pomoże Ci rozwinąć umiejętności w zakresie marketingu strategicznego u boku nagradzanych, światowej klasy marketerów. Raja Rajamannar, globalny główny marketer Mastercard i prezes Światowej Federacji Reklamodawców, prowadzi kursy ze swoim podejściem do strategii marketingowej na podstawie swojej książki - Quantum Marketing.
Dowiesz się, jak maksymalizować wpływ kampanii marki, pomagając rozwijać karierę i wyróżniać się w ciągle zmieniającym się świecie marketingu.
Na innych kursach w tej ścieżce eksperckiej przejrzysz wszystko, od sztuczek marketingu wirusowego Tesli po analizę, w jaki sposób Volkswagen wykorzystuje lojalność wobec marki. Zyskasz fascynujący wgląd w niektóre z najbardziej udanych globalnych strategii marketingowych na świecie.
Poznaj marketing kwantowy z Raja Rajamannarem, dyrektorem ds. Marketingu w Mastercard i prezesem Światowej Federacji Reklamodawców
Pierwszy kurs jest prowadzony przez Raja Rajamannara, jednego z najbardziej znanych i utytułowanych marketerów na świecie. Jest dyrektorem marketingu Mastercard i prezesem Światowej Federacji Reklamodawców. Jako autor bestsellera biznesowego Quantum Marketing, wyjaśnia, na czym marketerzy muszą się skupić, aby jutro odnieść sukces.
Przeprowadzi Cię przez swoje podejście do marketingu kwantowego, które wyjaśnia, co marketerzy muszą wiedzieć, aby rozpocząć dziś karierę, obejmując takie obszary, jak dane, sztuczna inteligencja, marketing multisensoryczny i lojalność klientów.
Opierając się na spostrzeżeniach zawartych w jego książce Quantum Marketing, ten oparty na wideo kurs pomaga zrozumieć, czego potrzebują marketerzy nastawieni bezpośrednio od jednego z najlepszych marketerów na świecie.
Rozwijaj tożsamość marki
Dowiesz się, jak ważne jest budowanie tożsamości marketingowej, która jest wierna Twojej marce i organizacji oraz trzymanie się podstawowej strategii marketingowej w czasie.
Będziesz mieć okazję wziąć udział w zajęciach i dyskusjach, podczas których będziesz proszony o określenie swojej misji i wizji marki oraz stworzenie własnego planu marki.
Pod koniec ExpertTrack będziesz mieć pewność, że możesz stworzyć dobrze zdefiniowany plan marketingowy, który uwzględni cele Twojej organizacji, tożsamość marki i grupę docelową.
Zwiększ wpływ marketingu treści
W ostatnim kursie omówisz różne rodzaje marketingu treści, w tym:
- blogi
- treści społecznościowe
- podcasty
- przemyślane przywództwo
Dowiesz się, jak je wykorzystać, aby zwiększyć SEO, skierować ruch do witryny i zwiększyć konwersje sprzedaży.
Przeglądaj i definiuj persony klientów
Znajomość potrzeb i pragnień klientów jest kluczowym elementem każdej dobrej strategii marketingowej.
ExpertTrack ujawnia kluczowe metody zrozumienia potencjalnych klientów poprzez profilowanie klientów, persony klientów i segmentację odbiorców.
Ocenisz główne modele marketingowe, których możesz użyć, aby wzmocnić swoją strategię marketingową i jak przekształcić swoją strategię w jasny plan.
Podczas pracy z kursami będziesz miał okazję poznać różne kanały marketingowe i zastanowić się, które z nich mogą być najbardziej efektywne dla Twojej organizacji.
Kluczowe umiejętności, których się nauczysz
- Marketing
- Marketing cyfrowy
- Marketing treści
- Zadowolony
- Strategia
- Planowanie
- Pomiary
- Branding
Wymagane doświadczenieDo skorzystania z tego ExpertTrack nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie. Z kursów tych skorzystają zarówno nowi w marketingu, jak i bardziej doświadczeni marketerzy bez formalnego szkolenia. | Pierwsze krokiTen kurs jest przeznaczony dla każdego rozpoczynającego karierę w marketingu, który chciałby poznać strategiczne myślenie marketingowe, a także dla tych, którzy po raz pierwszy przeszli karierę do pracy w marketingu. Ponieważ tylko 25% pracujących marketerów ma wykształcenie marketingowe, ten kurs będzie również przydatny dla tych, którzy już pracują w marketingu, którzy wcześniej nie zajmowali się strategią marketingową. |
Omówienie kursu ExpertTrack
- Marketing kwantowy z Raja Rajamannarem
Dyrektor ds. Marketingu, Raja Rajamannar, o swoim osobistym spojrzeniu na marketingowców musi wiedzieć, aby jutro odnieść sukces. - Strategia marketingowa z tygodniem reklamy
Od Tesli po Mastercard, przeanalizuj, jak strategia marketingowa zdefiniowała sukces niektórych z największych światowych marek. - Strategiczne zarządzanie marką z tygodniem reklamy
Odkryj sekret doskonałego zarządzania marką i dowiedz się, jak wdrożyć innowacyjną, długoterminową strategię marki. - Strategia marketingu treści z tygodniem reklamy
Poznaj strategię marketingu treści od najlepszych w branży, korzystając z informacji od Nike, Goop, Glossier, Burger King i nie tylko.
Jak działają ExpertTracks
Dołącz do ExpertTrack, aby opanować nowe umiejętności w wybranym obszarze specjalizacji. Wykonaj serię kursów tematycznych we własnym tempie i zdaj ocenę końcową, aby zdobyć cyfrowy certyfikat potwierdzający Twoją wiedzę.
Dołącz do bezpłatnego 7-dniowego okresu próbnego Zdecyduj, czy ExpertTrack jest odpowiedni dla Ciebie dzięki darmowemu dostępowi do pełnego zestawu kursów i ocen przez tydzień. | Kontynuuj naukę za 39 USD miesięcznie Płać miesięczną opłatę abonamentową w wysokości 39 USD tak długo, jak zajmie Ci ukończenie ExpertTrack. Możesz uczyć się we własnym tempie i anulować w dowolnym momencie. | Zdobywaj certyfikaty cyfrowe Uzyskaj certyfikat za każdy ukończony kurs i zdaj ocenę końcową, aby zdobyć certyfikat cyfrowy, który możesz udostępnić swojej sieci zawodowej. | Zostań ekspertem Skorzystaj ze specjalistycznego szkolenia, aby dalej rozwijać swoją karierę lub zdobywać wiedzę w obszarach, które Cię pasjonują. |
Z kim się nauczysz?
Ruth Mortimer
Dyrektor zarządzający ds. Edukacji globalnej na Tygodniu Reklamy. Prowadzę nasze myślowe przywództwo i naszą platformę edukacyjną AWLearn.
Brendan Porter
Edukatorem wspierającym kurs jest Brendan Porter, praktyk i nieustannie ciekawy konsument marketingu. Pracuje w różnych branżach, w tym w hotelarstwie, CPG i rozrywce
Uczenie się na światowym poziomie z
Tydzień reklamy
AWLearn jest częścią edukacyjną Tygodnia Reklamy. Advertising Week to globalna organizacja liderów myślowych. Filozofia AWLearn polega na tym, że wszystkie nasze kursy i nauka są zgodne z tą samą filozofią: edukować, bawić, umożliwiać. Oznacza to, że nasze kursy oferują nadzór edukacyjny na określony temat; wykorzystujemy ciekawe studia przypadków z prawdziwego życia, przedstawiające profesjonalistów, którzy już wykonują te zawody, i pokazujemy taktyki, które pozwolą Ci rozwinąć karierę.
Rozpocznij naukę już dziś - bezpłatny 7-dniowy okres próbny
Po bezpłatnym okresie próbnym możesz:
- Płać 39 USD miesięcznie, aby kontynuować naukę online
- Miej pełną kontrolę nad swoją subskrypcją; możesz anulować w dowolnym momencie
- Pracuj we własnym tempie i na każdym etapie ustalaj własne terminy
- Płać tylko podczas nauki; subskrypcja zostanie automatycznie anulowana po zakończeniu
- Wykonuj testy online, aby sprawdzić swoją wiedzę i udowodnić swoje umiejętności
- Zdobądź certyfikaty kursów cyfrowych i nagrodę końcową, którą możesz udostępnić online potencjalnym pracodawcom i swojej sieci zawodowej
- Zachowaj dostęp do treści kursów, które ukończyłeś, nawet po wygaśnięciu subskrypcji
O szkole
pytania
Podobne kursy
BA (z wyróżnieniem) Biznes (marketing) (CMI)
- Online
BA (z wyróżnieniem) Biznes (marketing) (doładowanie)
- Online
MBA (doładowanie)
- Online