Stopień w marketingu
London School of Design and Marketing (PT)
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Portugalski, Hiszpański, Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
30 months
Tempo
Pełny etat
Czesne
GBP 11 385 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* 3450,00 GBP za poziom (3 poziomy). Wniosek: 180,00 GBP
Wstęp
Jesteśmy internetową instytucją nauczania dostępną w 3 językach (angielskim, hiszpańskim i portugalskim) z siedzibą w Londynie, ale z kursami online dostępnymi na całym świecie.
Dlaczego stopień w marketingu?
W dobie globalizacji i ogromnej konkurencyjności firmy muszą się wyróżniać i zdobywać wyspecjalizowane zasoby ludzkie. Ta potrzeba zwiększa zapotrzebowanie na wysoko wykwalifikowanych specjalistów z zaawansowanymi umiejętnościami marketingowymi, silnymi umiejętnościami rozwiązywania problemów oraz strategicznym i kreatywnym myśleniem.
Stopień marketingu w London School of Design and Marketing będzie znaczącym krokiem w Twojej karierze, dając trzy główne narzędzia:
Wiedza: zdobyć solidną wiedzę w zakresie pojęć, narzędzi, modeli i praktyk;
Umiejętności: umiejętność tworzenia, planowania, wdrażania i kierowania udanymi projektami;
Postawa: rozwój kluczowych cech osobistych, takich jak myślenie strategiczne, metodologia, autonomia, elastyczność i pewność siebie.
LSDM Marketing Degree jest dostępny wyłącznie w trybie online i jest dostępny w języku angielskim, hiszpańskim i portugalskim.
Londyńska Szkoła Projektowania i Marketingu
Gdzie pasja staje się zawodem
Wydział
Wydział składa się z wykwalifikowanych, doświadczonych i renomowanych nauczycieli. Oprócz kształcenia akademickiego na poziomie doktoratu prezentują one skonsolidowane kariery zawodowe, łącząc komponent akademicki z rynkiem pracy.
Centrum Nauczyciela
Uczniowie LSDM są obserwowani co tydzień przez Centrum Nauczycieli składające się z zespołu nauczycieli specjalizujących się w marketingu z doskonaleniem umiejętności na poziomie magisterskim i sprawdzonym wieloletnim doświadczeniem. Centrum Nauczania jest również dostępne w języku angielskim, hiszpańskim i portugalskim.
Struktura
Stopień marketingu jest w 100% online, przeznaczony do nauki w zależności od dostępności studentów, bez ustalonego harmonogramu. Oznacza to, że uczeń LSDM określa, kiedy i gdzie uzyskać dostęp do treści, a także wyniki prac ewaluacyjnych. Tylko finalne referaty i prezentacje jeden na jeden będą planowane w określonych godzinach i przekazywane studentom LSDM w odpowiednim czasie.
W ciągu około 36 miesięcy studenci LSDM ukończyli studia licencjackie w dziedzinie marketingu akredytowane przez University for the Creative Arts (UCA), jedną z najlepszych wyspecjalizowanych uczelni w Wielkiej Brytanii.
- Metody nauczania i uczenia się przyjęte na kursie:
- Nauczane w języku angielskim, hiszpańskim i portugalskim;
- Maksymalnie 3 jednostki jednocześnie i jeden końcowy projekt;
- Zawartość jednostki jest asynchroniczna i uporządkowana według tematów tygodniowych;
- Centrum Nauczyciela działa jako wsparcie i interakcja dla ucznia;
- Zasoby online (np. Wykłady, seminaria i dyskusje, samouczki i sesje, informacje zwrotne, ułatwienia dla forów i grup dyskusyjnych online, ćwiczenia praktyczne).
Galeria
Program
Przegląd kursu
Wstęp
Program Degree in Marketing jest przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą zdobyć nowe umiejętności i wiedzę marketingową, promując rozwiązania i propozycje z zakresu zarządzania i marketingu. Kurs stawia strategiczne i kreatywne myślenie na czele zarządzania marketingowego, wyposażając studentów LSDM w wiedzę i zrozumienie praktyk marketingowych w środowiskach biznesowych. Jego wysoki praktyczny komponent pozwoli studentom LSDM stworzyć ramy strategii zarządzania marketingowego, procesów oraz technik analizy i oceny.
Uczenie się umiejętności
The Degree in Marketing przygotowuje specjalistów do różnych obszarów marketingu i zarządzania, zapewniając zaawansowane, kompleksowe, skoordynowane i wspierane przez najnowsze osiągnięcia w dziedzinie nauki i technologii. Plan kursu LSDM Marketing Degree został opracowany i podzielony na 3 odrębne etapy:
Krok 1
Pierwszy etap, odpowiadający pierwszemu rokowi studiów, ma na celu przekazanie studentom wiedzy i zrozumienia pojęć, narzędzi i modeli, a także odpowiednich wzajemnych relacji w kluczowych obszarach wiedzy marketingowej. Na tym etapie od studentów LSDM oczekuje się umiejętności definiowania koncepcji biznesowych i problemów związanych z zarządzaniem marketingowym oraz stosowania narzędzi i metod badawczych. Ogólnie rzecz biorąc, rozwijane będą następujące umiejętności:
Dogłębne zrozumienie koncepcji marketingowej, jej zasięgu i znaczenia w dzisiejszym świecie;
Integracja i zrozumienie aktualnych modeli zarządzania, opartych na trylogii DDA (Diagnosis, Decision, Action);
W oparciu o rzetelną diagnozę, identyfikacja okien szans;
Bilans diagnozy i strategia marketingowa;
Kalibracja i podejmowanie decyzji strategii, artykułowanie celów, segmentacja, koncentracja, pozycjonowanie i marketing-mix;
Plany działań skoncentrowane na zasadach realizacji, nastawione na satysfakcję jednostek i organizacji, ale zgodne z celami środowiskowymi i firmowymi.
Krok 2
Drugi etap, odpowiadający drugiemu rokowi studiów, ma na celu przekazanie studentom LSDM umiejętności, które pomogą im w planowaniu, prowadzeniu i realizacji projektów stosowanych na wcześniej zdobytej wiedzy. Na tym etapie studenci LSDM rozwiną umiejętności badawcze i będą w stanie budować raporty na temat danych, pomysłów, wniosków i/lub rekomendacji, przygotowywać wysokiej jakości prezentacje, korzystać z narzędzi statystycznych do zbierania, analizować i interpretować dane, wykorzystywać możliwości rozwoju i wypróbowywać nowe pomysły i zachowania.
Krok 3
Trzeci etap, odpowiadający trzeciemu roku studiów, ma na celu utrwalenie wiedzy zdobytej na poprzednich jednostkach programowych i postęp z pewnością siebie, realizmem i przedsiębiorczością. Na tym etapie studenci LSDM opracują swój końcowy projekt kursu poprzez następujące umiejętności:
Elastyczność: umiejętność zarządzania różnymi projektami i perspektywami;
Pewność siebie: pewność własnych kompetencji i wydajności;
Realizm: dokonanie obiektywnej oceny własnych możliwości;
Przedsiębiorczość: umiejętność rozwijania i sprzedawania pomysłu, produktu lub biznesu;
Otwarty umysł: myślenie międzynarodowe, rozwijanie proaktywnych zachowań.
Możliwości związane z karierą
Odbiorcy i perspektywy zawodowe
The Degree in Marketing jest skierowany do studentów, profesjonalistów, menedżerów i przedsiębiorców z ambicją lub ugruntowaną karierą w sektorze marketingu. Studenci studiów marketingowych będą mieli możliwość pracy w agencjach komunikacji, firmach w różnych obszarach sprzedaży lub rozwoju produktów lub usług, badaniach rynku, marketingu i reklamie cyfrowej, obejmując stanowiska menedżerów marketingu, kreatywnych, klientów menedżerów marketingu, menedżerów biznesowych, m.in. .